13. Sarılmak istiyorum

706 96 27
                                    

Dolunay yaklaşıyordu bundan dolayı vücudum pek iyi tepkiler vermiyor dişlerim birine saplanmamak için kendini zorluyordu .

Şu anda ne mi yapıyorum? Evimde oturmuş tek başıma dinlenmeye çalışıyorum ormanın sessizliği içime huzur verirken havanın kasvetli hâli bu huzuru alıp götürüyordu .

Hiç düşünmek istemesem de aklımın bir köşesinde Atlas vardı, düşünmüştüm ilk tanışmamızı sonrasında gelişen olayları dengesiz tavırlarını hepsini düşündüm.

Ona güvenebilir miyim yoksa söylediklerinin çoğu yalan mı ?
Gel gitli hareketlerinin sebebi ne hiçbirini bilmiyorum .

Tehlikeli bir tip mi yoksa sadece kendini mi korumaya çalışıyor ? Aslında bakışları çok farklıydı donuk bakışlarından ifadeleri zor anlaşılıyor gülen suratı ise hiç gerçek anlamda gülmüyordu .

O gün yaralandığında ne demişti ? Babası ona kızacağını söyledi , Babasından mı korkuyor ?

Kafamı geriye yatırdım .
Sıradan bir tipti koyu kahve gözleri, beyaz teni , kahve saçları, küçük burun, küçük dudaklar, fazla uzun olmaya boyu, zayıf beden güzeldi sıradan ama etkileyici bir havası vardı.

Dişleri inci gibiydi ama hiç gerçek gülüşünü göstermiyordu , dili sivriydi ama sevimli de konuşabiliyordu .

Ben anlamıyorum bu çocuk Hem bir şey saklıyormuş gibi görünüyor
Hem de en masum oymuş gibi davranıyordu.

O gün barda gördüğüm adamı bir kere daha gördüğümü hatırlıyorum, aynı şekilde benim koruduğum çocuk Atlastı çünkü adam onun adını söylemişti .

Atlas kesinlikle çözülmesi zor bir karakterdi , hem konuşacak birine ihtiyacı varmış gibi davranıyor
hem de sanki kimse umrunda değil de ona bulaşmasınlar diye uğraşıyordu .

Ben bu çocuğu hafife alarak çok büyük hata yapmıştım .

______________________________________

Annabell' in yanına gitmek için o sokağa gelmiştim ama yaşlı cadı beni istemiyor olacak ki sokağı açmamıştı ters ters onun bulunduğu evi görebildiğim kadar bakarken kafamda yankılanan tiz kahkahayla küfür ettim .

"Hain" dedim arkamı dönüp sokaktan çıktım biliyordu ne için geldiğimi , Areni sorucam diye izin vermedi girmeme.

Nereye gittiğimi bilmeden ayaklarım beni nereye götürürse oraya gidiyordum ,ellerimi uzun ceketimin cebine sokup etrafa bakınarak dolaşmaya başladım .

Etraftaki sesler kulağıma sadece gürültü gibi geliyordu , kulaklarımı kapatmaya çalışıyordum ama olmuyordu .

"Bırak lan beni " bağırış sesiyle ara sokağa baktım , bir kaç kişinin de bakışları benim gibi döndü ama cesaret edememiş olacaklar ki çoğu kafasını çevirip yoluna devam etti .

Derin nefes alıp kafamı yukarı kaldırdım .
"Bütün sorunlar beni mi bulur lan ? " tuttuğum nefesi bırakıp adımlarımı ara sokağa yönlendirdim başıma bir şey gelmezse mutlu olurdum.

Yavaş yavaş seslere yaklaşırken iki kişilerdi hayır üç kişiler .

"Sürekli beni kenarda köşede sıkıştırmaktan ne zaman
vaz geçeceksin ? " Bu Atlasın sesiydi , Bu çocuk yakında beni delirtecek gerçekten çileden çıkıcam .

Yakında ben pataklıcam belaya bulaşmasın diye .

Duvarın arkasına gizlenip biraz bekledim , Atlas'ın omzundan tutan biri onu duvara yaslamıştı yüzünde morluk vardı , diğeri de arkasında duruyordu bir dakika bu o günkü Barda Atlas'ın kafasında şişe kırdığı çocuktu adı Okandı herhalde.

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin