34.Şeker

551 66 41
                                    

Okulun garajından çıkarken Arabayı gördüğüm bedene doğru yanaştırıp önünde durdum ve kafamı eğip aralık camdan bana bakmayan bedene baktım .

Islık çalarak etrafa bakınıyordu birini arıyormuş gibi duruyor .

"Pişt " kafasını bana çevirdi ama göremeyince biraz eğilip baktı .

Sert yüz ifadesi git gide yumşarken sırıttı.
"Anaa bende seni arıyordum " dedi ve kapıyı açıp arabaya bindi .

"İzin almaktan da yoksunsun " dedim , gülümsemesi genişledi ve eğilip kolumu tuttu ama onu kapıya doğru itelememle yana devrildi .

"Bu kadar takılmayacksın leoncuk " dedi ve kendini toparlayıp deri ceketinin önünü düzeltti siyah saçlarını geriye iteledi .

Direksiyonu tek elimle çevirirken diğer elimi uzatıp saçından tutup geriye çektim .

"Sen bir daha bana leoncuk de ,alay et bak bu kafanı sürterim bir yere " dedim , canını yakmadığıma emindim .

"Tamam be tamam " dedi ,sesi gülmemek için kendini tutuyor gibiydi , zevk alıyordu manyak .

Geriye çekildim o da elini saçına atıp düzeltti
"Saçımı bozdun " dedi dudağını büzerek , ne garip bir tip .

"Eee beni nereye götürüyorsun " dedi yavru köpek bakışları atıyordu .

"Bilmem kahve içebileceğin bir yere " dedim , tabi benimde kan içebileceğim bir yer olursa çok sevinirim .

"Tamam " dedi ve garip bir şekilde yol boyu dışarıyı izlemiş sessiz sessiz oturmuştu .

_____________________

"Off Leo " ayaklarını yere vura vura masaya giden bedene bakarken istemsizce sırıttım çocuk gibi.

"Sırf sana şeker almadığım için mi bana trip attın sen " dedim inanamıyormuş gibi .

Bana dönüp ters ters baktı ve kafasını salladı .
"Orada bana neden çocuk dedin insanların içinde birde , şeker yemeyi seviyorum hem en sevdiğim karpuzlu vardı " dedi , masaya geçip oturdu .

"Birde kahve içmeye geldik meyve suyu içiyorsun" dedi , bilmiyor ki bu meyve suyu değil .

"Sus artık " dedim ben de oturdum .

"Utanmasam şu çocuğun elindeki şekeri alıcam " dedi , annesinin elinden tutmuş bize bakarak elindeki şekeri yalayan çocuğa ters ters baktı , çocuk korkmuş olacak ki annesinin arkasına saklanmıştı .

"Bakma lan çocuğa " dedim , omzunu silkip kahvesinden bir yudum aldı , kahveyle şeker ne alaka ya ?

"Tamam ya " dedi omuz silkip kahvesini masaya bıraktı
"Ee Leon adın dışında başka bir şey bilmiyorum arkadaş olmamız için tanışmamız gerekiyor " dedi elleri üşümüş olacak ki üzerinden duman çıkan kahve bardağına sardı .

"Neden benim gibi biriyle arkadaş olmak istiyorsun" sorumla dudağını hafif sarkıttı .

"Bilmem yakın hissettim ondan " dedi , dediği şey mantıklıydı aslında bir sebebe gerek yoktu .

"Bilmen gereken adım dışında bir şey yok aslında, yaptığım pek bir şey de yok " öyleydi vampir olmam ve yakında başa gececek olmam dışında.

Kafasını ağır ağır salladı .

"Buraya neden geldin " dedim , gülümsedi ama buruk bir gülümsemeydi .

"Annemle babam ben küçükken boşandılar, babamlaydım annemin yanına geldim kalıcı olarak, bu okulu seçme sebebim de puanım tutuyordu orada gitmek istemedim " dedi , onun adına nedense üzülmüştüm .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin