Yazım yanlışı olabilir hiç kontrol etmedim .
__________________________"yapma canı acıyor " bağırmamla barın beni hiç umursamadı hatta küçük bir kesik daha attı baygın bedenin koluna .
Kaan ve Bartu beni kollarımdan tutarak kalkmama engel oluyorlardı, Barın da Areni kontrol ediyordu .
Aren bayıldıktan sonra uzun süre uyanmamış bundan dolayı onu eve getirmiştim barın da doktor olduğu için neyi var diye bakıyordu .
Arenin koluna attığı küçük kesiği sıkıp çubukla biraz kandan aldı ve burnuna götürüp önce kokladı .
Vampir olmasına rağmen yılların verdiği şeyden mi yoksa mesleğinden dolayı mı bilmiyorum ama kan kokusuna çok dayanıklıydı.
Yüzünü buruşturup Emin olamamış gibi bir daha kokladı, neden uyanmıyor neyi var ? neden hiç tepki vermiyor ? kafayı yiyecektim .
"Ne oldu " dedim Bartu ve Kaan beni bırakmıştı .
Barın kesikten akan kanı aldı ve eğilip kana baktı .
Barın bana baktı konuşamadıgı için o aklımızda konuşuyordu."Zehirlenmiş " dedi ve kenarda duran sargıyı alıp kolunu sarmaya başladı .
Ne demek zehirlenmişti ? ne saçma bir durum böyle.
"Saçmalama Barın o kurt farkındasınız değil mi bu nasıl mümkün olabilir " dedim bağırarak artık katlanamıyordum hele söz konusu arendi benim değerlimdi o.
Elindeki sargıyı dikkatlice Arenin koluna dolarken tekrar bana baktı .
"Öyle zehirlenme değil yani kısmen , artık güçleri yok yani Kurt değil biranda gücler gidince vücudu kaldıramamış " dedi ve Arenin sarılı kolunu bırakıp üzerine örtü örttü .
"Ona daha iyi bakman gerek eski bedeni ve gücü olmayacak bundan dolayı gözünü ondan ayırma " gerçekten bir kabusun içindeydim hayat bana şaka yapıyor.
"Ne zaman uyanır " dedim iyi olsunda ne olursa olsun durumundayım .
Barın gözlerini Aren de gezdirip omuz silkti .
"Bilmem yarın sabaha anca uyanır Vücudu yorgun büyük ihtimalle babası yaptı " dedi aklıma dank ede şeyle dişlerimi sıktım .Onu elime geçireyim parçalayacaktım .
"Bartu babam nerede ? " dedim , Bartu önce tereddüt etti.
"Eve geçti onlar " dedi , barına Areni işaret ettim .
"Sana emanet " dedim ve diğerlerinin arkamdan seslenmelerini umursamadan evden çıktım.
Akın dışarıda oturuyordu Uraz da yanında ona yaslanmış oturuyordu Urazın üzerinde Akının ceketi vardı.
"Leon ne oldu bu acelen ne " dedi Akın ayaklanıcaktı ki elimle oturmasını işaret ettim .
"Bir şey yok endişelenme kısa bir işim var gelicem ben Aren size emanet Uraza da sahip çık " dedim .
Uraz gözlerini kocaman açmış etrafa bakınıyordu Arene olanlardan haberi yoktu ama korkuyordu haklıydı tabi .
"Sinirle hareket etme Leon sakın " dedi , ben ilerlerken.
Hızımı kesmedim ama bağırdım .
"Merak etme " diye bağırdım hiç merak etme cezalarını çekmeden rahat etmem .
Arabanın kapısını açıp bindim bu adamın bizi öylece bırakmayacağını bilmeliydim , aptallık bende .
______________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .