Ekin Okan Boynunu yavaş yavaş öpüp dudakları ince deriyi emerken yutkundu.
Bakışları aşağı doğru inerken onu takip ediyordu ama bu garip his bütün vücudumu sararken nefesini kesiyordu .
Okan onun bu kendinden geçmiş haliyle içten içe zevk alırken yerinde doğruldu , Ekinde bir iki saniye ona bakıp o da doğruldu .
Ellerini Okanın tişörtüne koyup tişörtü yukarıya kaldırdı ve Okan'ın yardımıyla dışarı çıkarıp kendi tişörtünün yanına fırlattı ,gördüğü yapılı vücut yutkunmasına sebep olurken dudaklarını onun göğüsüne bastırdı , Okan onun bu hakine gülümseyip ellerini saçlarından geçirdi ve kendine daha çok bastırdı .
"Ahh" göğsüne giren acıyla inledi , Ekin ıssırmıştı.
"Yavaş ol " dedi, Ekin dişlerini çekip suçlu çocuklar gibi gülümserken , Okan onu yatağa uzandırdı .
Dudaklarını Ekinin göğüsüne bastırdı Ekin yerinde titrerken Okan hiç durmadan tadını cıkarırcasına öpüyordu
Ekin'in incecik belini yay gibi germiş kaslı göğsüne yapışmışken , Ekin yüzünde ki o ağlamaklı ifadeyle alt dudağını yalayıp duruyor Okan'ın yumuşak saçlarını seviyordu yavaşça.
Okan daha fazla hem kendini hem de onu bekletmek istemediği için uzanıp dudaklarını Ekin'in göğsüyle buluşturduğunda Ekin hissettiği ıslak dudaklarla kafasını geriye atmıştı.
uyuşmuş gibi hissediyordu..
Hiç beklemeden tamamını ağzının içine çekip emdiğinde Ekin hissettiği sıcacık ağızla zevkle inlerken gözleri geriye doğru kaymıştı.
"Lütfen " dedi sesi çıkmıyordu zevkten kendinden gecmişti .
Okan onu bu hale getirdiği için çok haz duyuyordu .
"Daha sert " dedi , Okan onun dediği şeyi anlamış hemen yerine getirmek için emdiği göğüsü ıssırmıştı Ekinden bir çığlık kazanırken ıssırılarına devam etti .Ekin'in bembeyaz teni çok güzeldi .
Ekin okanı kendine daha çok çekerken bacak arasında olan serttliği çok net hissediyordu.
Ekin içinden " ben ne yapıyorum onunla gerçekten olmak istiyor muyum ? "diye geçirirken , Okanın onu çıldırtan hareketlerle bu düşünceleri bir kenara atıp anın tadını çıkarmaya karar vermişti pişman olsa bile bunu daha sonra düşünmek istiyordu.
Ekinin eli Okan'ın boynundayken Okan'ın elleri Ekin'in kalçasına doğru yavaş yavaş kayıyordu , Ekin heyecandan sanki nefes alamaıyor boğazı bile kurumuştu .
Okan'ın da ondan farkı yoktu heyecandan elleri titriyor sanki alev almış yanıyordu .
Okanın eli Kaburgalardan inerek içine çekilmiş karında ellerini dolaştırdı bir süre, hemen ardından kasıklara geldiğinde Ekin ani gelen hareketle hafifçe kalçasını kaldırıp indirdi.
Okan bu hareketle yutkundu ,Fena halde etkilenmişti.
Elleri Ekin'in eşofmanını aşağı sıyırdı, Ekin altının açıkta kalmasıyla utançla kafasını bir yere sokmamak için kendini zor tutuyordu.
Okan ellerini bacağın kenarında dolaşırken seğiren erkekliğe dokunduğunda duyduğu sesli inlemeyle, parmağını aletin ucuna değdirdi Ekin kıvranmaya başlarken Okan ona bakarken daha çok zevk alıyordu .
Okan Bir süre sonra elini erkeklikten çekerek baldırlara getirdi. Ekin çekilen elle titrek ve derin bir nefes verdi.
arka arkaya yutkunuyor ne yaptığını bile bilmiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .