Kontrol etmedim yanlışlarım kesinlikle vardır gözüm bu aralar iyi değil kusura bakmayın sizi seviyorum.
___________________________"bana öyle bakma be " Okan'ın kenara büzülerek dediği şeyle ona yastığı fırlattım , babam sırıtarak bizi izliyordu bu durum onu eğlendiriyor gibiydi .
"Efendim sizin oğlunuz hasta " Okanın babama dönüp dediği şeyle babam kendini tutamamış kahkaha atmıştı .
Adam oğlunu gömüyor.
"Sana bir şeyler hazırlayayım " dedi Babam tezgahın arkasına geçti ve buzdolabından et çıkardı .
"Pişmiş mi seversin " dedi , Babam tabi biz çiğ
olsa da yerdik ama genelde az pişmiş yiyoruz eti ."Fark etmez efendim siz nasıl yiyorsanız " dedi Okan ,aman kibarlıktan kırılacak yalak .
"Siz benim Kurt olduğumu nasıl anladınız " dedi Okan bak aklıma geldikçe sinirleniyirum bir tür dövseydim içimde kalmayacaktı.
Babam eti paketten çıkarırken güldü.
"Ben sandığından daha yaşlıyım çocuk kökünü ne kadar saklamaya çalışsan da alabiliyorum şaşırdığım şey Leon'un kokunu alamamış olması " dedi omzunu silkti .Bende onu merak ediyorum ben nasıl kokusunu alamadım Atlasın kokusunu aldığım kadar kimsenin kokusunu alamıyorum o da çok güzel eşsiz kokuyor .
"Aslında Eski yöntemler kullanılıyor hâlâ koku saklamak için falan onu Babam biliyor ben pek bilmiyorum Leon ondan almamış olabilir " dedi , bak bir de beni savunuyor öldürücem ben bunu.
Bir kokuyu bile ayırt edemiyorum yetersizlik hissi yine içimi sararken yumruk yaptığım elime tırnaklarımı geçirdim .
Ben yakında babamın yerini alacaktım ve hazır değilim yapamam her şeyi berbat edecektim.
"Baba ben lider olmaya hazır değilim bence hâlâ eğitim almam gerek baksana ayırt bile edemiyorum" dedim , Babamın etteki bakışları bana döndü.
"Bu bir problem değil Leo önemli bir durum da yok " dedi yatıştırıcı sesiyle .
"Kendini kötü hissetme yapmak istemiyorsan ertelenebilir hazır hissettiğin zaman benim yerime geçersin sorun yok " dedi anlayışla , kafamı salladım .
"Sen daha doğrusu siz tam olarak nesiniz ? " Okanın sorduğu saçma soruyla ona gözümü dikip baktım .
"Hayır yani vampir olmanı geçtim de tam olarak nesin " dedi , bu ne diyor ya ?
"Safkanız " babamın sesiyle Okan elini kalbine götürmüştü .
"Karşımda iki tane safkan durduğuna inanamıyorum " dedi , bayılacaktı çocuk az kalmıştı renkten renge giriyordu.
"Ben duymuştum küçükken Babamlar bahsederken falan hikaye gibiydi vampir var ama safkan çok nadir ve çok güçlü " bize hayran hayran bakıyordu .
"Öyle nadir " dedi Babam kestiği eti tavaya koydu .
"Özel gücün ne " bana sorduğu soruyla kafamı iki yana salladım ben hâlâ bilmiyorum.
"Onun daha zamanı var ama benimki gibi olur büyük ihtimalle " dedi Babam .
Okan babamı süzdü .
"Sizin gücünüz ne " dedi , fazla merak neyse."Bence bilmemen senin için daha iyi " dedim , ilk defa onunla konuşmamla gözleri parladı.
"Leon vampir ve Kurt anlaşmazlıkları asırlar önce biten bir olay arkadaşına davranışın çok yanlıştı özür dile " dedi , toprağıma giren oydu ben mi özü dileyecektim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .