Final

136 16 8
                                    

Leon
_____
Bir yıl sonra
_______________________

Yaklaşık iki hafta olmuştu ve Aren derin uykusundan daha bu sabah uyanmıştı .

"İyi misin ? " dedim ellerini yukarı kaldırmış güneşin altında parlayan tenine bakıyordu .

"Fazla güneşte durma canını yakar yeni dönüştün" dedim ama pek beni dinliyor gibi durmuyordu tam tersi ellerine odaklanmış inceliyordu .

"Susarsan söyle dolapta kan var yoksa saldırganlık belirtileri gösterirsin " dedim, bu ilgisini çekmiş olacak ki bana dönüp kırmızı gözleriyle baktı ve yutkunup kafasını salladı .

Onu dönüştürmemi kendisi istemişti ve bir haftadır uyuyuyordu , ben ona bir daha teklif sunmamıştım o istemiş o gece bizim için çok uzun geçmişti onun ağlamaları çığlıkları benim onun başında sabahlayışım ve uyanmasını günlerce beklemem her şey çok karmaşıktı .

Şimdi ise yeni bedenine alışmaya çalışıyordu bazen çok hızlı hareket ediyor bir yerlere çarpıp kırıyordu göz rengi hep kırmızı kendini kontrol edemediği için fazla güç uyguluyordu ,  koca ağaca çarpıp devirmesini saymazsak iyiye gidiyor.

Hâlâ ellerini hayranlıkla izlerken yanına gidip onu kaldırdım ve sürükleyerek koltuğa oturttum .

"Leon bu çok garip bembeyaz oldum " dedi ,şaka yapıyorsun ya .

"Doğal olarak " dedim, onun önüne dizlerimin üzerine çökerek oturdum .

Elini yüzüme koyup okşadı ama okşaması bile tokatlama gibi olmuştu yavaşca elini tuttum .
"Bebeğim yavaş " gülerek söylediğim şeyle o da gülümsedi .

"Kendimi kontrol edemiyorum "elini dudaklarıma götürüp öptüm , sıcaklığı gitmişti elleri artık benimkiler gibi buz gibiydi .

"Sen çok yakışıklısın Leon ,gözlerinin altındaki morluklar beyaz tenin siyah saçların ve yeşil gözlerin aşırı mükemmeller " dedi elini tekrar suratıma koyup bu sefer daha yavaş bir şekilde okşadı .

"Ben vampir olduktan sonra gözlerimin altı biraz morardı ve tenim beyazladı gözlerimin rengi ve saçım iyice ortaya çıktı " boşta olan elini yüzüne koyup okşadı .

"Eskisi kadar sıcak değilim hatta hiç değilim kalp atışlarımı hissetmiyorum " dedi dalmış gibi parmağını yüzünde gezdirdi .

"Saçlarımda uzadı " kendi kendine konuşuyordu .

"Ben güzel miyim artık beni beğenmiyor değilsin değil mi ? " Karın ağrısı belli olmuştu .

Karşımda bu kadar kusursuzken ben onu nasıl beğenmezdim o benim gözümde hep güzeldi .

"Çok güzelsin sevgilim , kusursuzsun " dememle dişlerini göstererek gülümsedi .

"Yakala " arkamızdan gelen bağırışla Aren'in suratına atılan topu havada yakalayıp iki eliyle sıkıştırarak patlaması bir oldu .

"Refleksler gayet iyi " Ekin'in gülerek söylediği şeyle Okan da onu onayladı .

Bunlar içeri nereden girdiler ?
"Bakma öyle aval aval pencere açıktı " Ekin yanımıza gelip koltuğa attı kendini .

"Nasılsın Aren ? iyi gördüm seni " Aren onların gelmesine mutlu olmuş gibi ağzı kulaklarında gülerken ellerini Ekine gösterdi .

Heyecanlı bir çocuk gibi .

"Bak artık ellerim daha parlak " dedi gülerek .

Ekin onun ellerine bakıp kafasını salladı .
"Görebiliyorum " ikisi konuşmaya dalarken bende Okan gibi onları izlemeye daldım .

İkisinin arası artık iyiydi , Aren artık yalnız kalamıyor yatakta uzanırken bile beni bekleyip sonra yatıyordu , yanında illa biri olacaktı .

"Okan bana kahve getirir misin ? " Ekin'in Okana söylediği şeyle Okan hemen mutfağa yöneldi .

Ekin artık Okanla yaşıyordu , ailesi kış geldiği için orman evlerinden şehir merkezine dönmüşler
Ekini de zorla götürmek istemişlerdi , Okan ondan ayrı kalmak istemediği için Ekine onunla yaşamasını teklif etmişti , Ekin'in de işine gelmiş ve taşınmıştı .

Bu süreç içerisinde Darian ve Akay'ın arasındaki ilişki ilerlemiş sonunda sevgili olabilmişlerdi ,tabi bu durum hiç de kolay olmamıştı Akay aşırı dercede bizden korkuyor hatta Darian getirmedikçe bizim yanımıza gelmiyordu  .

Neyse ki Darian'ı çok seviyor .

Akın ve Uraza gelecek olursak .

"Gelmeyelim ben anlatayım orasını " kafamda yankılanan sesle bahçede kolunu Uraz'ın omzuna atmış oturan amcama baktım aklıma girmişti yine .

Ona göz kırpıp yanımda bana yaşlanan sevgilime döndüm .

________________

Akay
______

Yaklaşık bir yıl olmuştu zaman su gibi akıp gitmişti .
Urazla sevgili olmuştuk , benimle ilişki içerisinde olmak isteyen ilk oydu ben o kendinden emin mi acaba diye düşünürken o her şeyi açıkça bana itiraf etmişti , sevgili olduktan sonra onu üzecek hiçbir hareket yapmamaya çalışıyorum , bazen bana trip atsa da o kadar sevimli oluyor ki onu daha çok kızdırmak istiyorum .

Uraz çok kıskanç biriydi onunla sevgili olduktan sonra bu özelliğini öğrenmem pek iyi olmamıştı , iş için ne zaman biriyle buluşsam kavga çıkarıp orayı dağatıyor sonra da benimle kavga edip trip atıyor.

Uraz vampir değildi şu anlık düşünmüyordu da , hâlâ annesiyle yaşıyordu ama Annesi yakında evleneceği için belki benimle yaşayabilirdi .

"Urazım " bana dönen ters bakışlarla susmak ,zorunda kaldım yine neye kızdın acaba ?

"Kes Urazımmış sen git o kadına de bu şeyleri şerefsiz " sinirle konuşmasıyla gözlerimi irileştirip ona baktım .

"İş diyorum Uraz neyini anlamıyorsun? " sitemle konuşmamla daha çok sinirlenmiş olacak ki dönüp kolumu ıssırdı , canımı acıtamayacağını biliyordu sadece hırsını almak için yapmıştı bunu .

Çok sevimli ,dişlerimi kaşındırıyor .

Elimi saçlarından geçirip geriye çektim .
"Sıra bende " dememle anlamış olacak ki sırıttı,yutkunup boynuna dudaklarımı yasladım öpüp boydan boya yalamamla bedeni titredi .

Dişlerimi derisine saplarken ağzıma gelen kan tadıyla yutkundum .

Ellerini saçıma koyup okşadı. 
"Seni seviyorum Akın " dedi fısıldayarak dişlerimi çekip dudağımda ki kanı sildim ama boynundan kafamı kaldırmadım .

"Bende seni seviyorum benim güzel Urazım " elleri sıkıca beni tutarken bende onu tutuyordum .

_______________________________

Leon'un istediği olmuş çocukken gördüğü Arenle birbirlerini bulmuşlardı, Aren ise istediğine kavuşmuş artık özgür ve Leonla beraberdi .

Darian hep hayalini kurduğu adamla beraberdi Akay ise beğendiği ama konuşmaya cesaret edemediği Darianla sevgili olmuştu .

Akın yalnızlığıyla mutluyum sanırken Urazla daha çok mutlu olduğunu anlamıştı , Uraz ise her taraftan yara alırken tek Akın'ın yanında mutlu olduğunu anlamıştı .

Ekin yanlış duyguları sevgi sanarken Okanı severek sevginin ne olduğunu anlamıştı , Okan ise zaten baştan beri Ekine aşıktı .

__________________________________
Bir kitabın daha sonuna geldik okuduğunuz için teşekkür ederim .

Diğer kitaplarda görüşmek üzere .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin