24. kıskanç Okan

622 81 16
                                    

Yarın kontrol ederim hiç kontrol etmedim, yanlış yazdığım yerler mutlaka vardır lütfen kusuruma bakmayın .
__________________

Ekin
_______
İçeriye girerken kendimi garip bir şekilde çok gergin hissediyordum .

Evet aptal gibi Okanı  dinlemeyip Leon ile buluşmaya gelmiştim .

Onun bana ne diyeceğini merak ediyorum gelmeseydim eğer içim içimi yerdi .
Pişman değilim belki de pişman olurum .

"Ekin " elini sallayan bedenle yüzümde bir gülümseme oluştu üzerindeki uzun siyah ceket ve ellerine giydiği deri eldiven çok yakışmıştı .

Ahh doğru ona ne yakışmaz çok yakışıklı zümrüt yeşili gözleri bana bakarken ne kadar da güzel parlıyordu.

Tam lider olacak kişiydi yakında yaşını tamamlayacak gücünün tamamen ortaya çıkmasını sağlayacaktı ruh eşini bulabilirdi belki de bulmuştu , bu canımı yaksa da  yutkunup yanına ilerledim.

O benim .
karşısına dikildim , boylarımız arasında biraz mesafe vardı benden daha uzundu .

"Leo " dedim , ona sarılmak istiyorum .

"Ekin otur lütfen" dedi eliyle karşısındaki sandalyeyi gösterdi ,kendi oturduktan sonra bende oturdum .

"Bir şey içmek ister misin ? " Dedi gülümseyerek , kafamı iki yana salladım o zaten içemiyordu .

"Peki konuya direkt gireyim o zaman " yutkunup ellerini masaya koydu .

"Ekin bak ben bencil biri değilim benden uzaklaşmak istersen anlarım ama arkadaşlıgımızı kırgın bir şekilde bitirelim iztemem " dedi ve devam etti .
"Aklından ne geçiyor bilmiyorum ama seni kenara attığım yok Darian neyse benim için sen de osun"

işte bundan  dolayı acı çekiyorum ya  ben Dariandan daha fazlası olmak istiyorum .

"Atlas " dedim , o neden benden fazlaydı o neden bizden fazlaydı peki .

Elim diğer elimi çizerken dişlerimi sakinlesmek için sıktım .

Bana bir iki saniye bakıp nefesini verdi ve geriye yaslandı .
"Atlas benim için hiç arkadaş olmadı baştan beri aramızda bir çekim vardı zaten bundan dolayı haklısın ondan uzak durmamı istedin benim hatam yapamadım " dedi ve kafasını iki yana salladı. 

"Ekin onu seviyorum emin ol babam karşı çıksa ona da cevabım aynı olurdu " dedi ve gülüsedi .

"Seni kırmak üzmek zerre istemem ama bana karşı başka şekilde bir ilgin varsa bunda ne yapacağına sen karar ver ben baştan beri kardeşten fazlası olamayacağımızı söylemiştim seni seviyorum ama seni o anlamda sevemem yanımda tutacak kadar da bencil değilim " dedi çok ince düşünüyor .

Kalbim sanki kulaklarımda atarken iğrenç bir uğuldama vardı onu kaybetme korkusu da .

Kızmış gibi durmuyordu daha çok bu durum onu da üzmüş gibiydi .
"Leon " dedim ona uzanmak istiyorum .

"Ben " lafın devamını getiremiyorum ne diyebilirim bu durumda her şey berbat halde toparlayamam.

"Leon be.." kolumdan tutulup sertçe sandalyeden kaldırılmamla gözlerimi açtım ve kolumu tutan sinirden köpürmüş kişiye baktım .

"Sevgilimle ne işin var senin " Okan'ın sert sesiyle Leon kaşlarını çatarken ben şokla ona bakıyordum .

Sevgili .
"Sevgili " aklımdan geçen şeyi sesli söyleyen Leonla Okan bir iki saniye birbirlerine ters ters baktılar, bakışmayı bölen benim Okan'ın elinden kolumu kurtarmaya çalışmam oldu ama başaramadım .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin