Kontrol edemedim kusuruma bakmayın lütfen
Çok yoğunum bölüm atmakta zorlanıyorum.
______________________________Ekin
______Leon'un evinden çıktığım andan itibaren nereye gittiğimi bilmeden hızlı adımlarla yürüyordum , göz yaşlarım görüşümü kapatmış ama akamıyorlardı .
"Neden , neden lan neden ?" kendi kendime söylenmekten bakşka elimden bir şey gelmiyordu .
"Nefret ediyorum " en çokta Leondan nefret ediyorum , beni hiç görmedin mi ? Bir kere bile sana olan sevgimi nasıl göremedin ?
Bana hep kardeşiymişim gibi davrandı ben bunu hiç istemedim ben onun sevgisini aşkını istedim ama olmadı neden ? Neden bir kere bile bana başka bir gözle bakmadın ?
Areni unutur diye bekliyordum o bulunmadıkça içimde umut birikiyordu beni gôrecek beni sevecek Aren'in yerini ben doldururum diyordum.
Aren bitti , Atlas ne alaka ? Onu nasıl sevebildin iğrenç biri kavgadan başka bir şey bilmeyen bir boka yaramayan biri neden o neden ben değilim ?
Derin nefesler alırken nefesim ciğerlerime fazla geliyor ağarlık yaratıyordu sanki elimi tutunabileceğim bir şey aramak için etrafa salladım ağaca çarmamla elimi ağacın pürüzlü gôvdesine yaslayıp yere yavaşca çöktüm .
"Niye bunu yaptın ki ? "Ağzımı oynatmakta bile zorlanıyordum .
Ben güçsüz biri değilim hiçbir zaman da olmadım sadece acı çekiyorum , onu bekledim beni sevmesini beni arkadaşı olarak görmemesini bekledim.
Gözlerimi kapatıp kafamı ağaca yasladım ellerim çimenleri sıkıca avuçladı sakinleşmem gerekiyor .
Neden bu kadar kötü oldum bilmiyorum ama kendime hakim olamıyorum .
Yanağıma değen yumuşak elle gözlerimi açtım , gözlerim hâlâ bulanık görüyordu ama karşımdaki kişiyi biraz olsun seçebilmiştim .
"Bayıldın mı lan ? " dedi , bu ses , bunun burada ne işi vardı lan ?
Ormanın ortası onu da geçtim biz biraz merkezden uzaktık yani buraya yürümek için bile gelinmezdi .
"Okan " dedim , ellerimi yerden iyice destek alıp kalkmaya çalıştım ama beni tutup engelledi .
"Neyin var ? " Beni tekrar ağaca yaslayıp önüme oturdu , gözlerimi silmek için bile hâlim yoktu bu yüzden öyle bıraktım görüşüm hâlâ net değildi .
Ona anlatmak istemiyorum yeni tanıştık sonuçta onunla konuşmak istemiyorum ama yalnızım kimsem yok benim .
İç çekip beni süzdü .
"Benimle konuşmayacak mısın ? " dedi ,benimle alay mı ediyordu yoksa gerçekten benim halimi mi merak ediyordu ? bilmiyorum."Alay etme benimle " dedim , sesim ağladığım için titreyerek çıkmıştı .
Gülümsedi , ve elini beklemediğim bir hareket yapıp yanağıma koydu nefesim içine kaçarken eline baktım .
"Seninle neden alay edeyim ? " Elini bir iki saniye yanağımda tuttu ben çekmesini beklerken hafif okşadı midem bir garip olmuştu sanki .
Elini tutup kendimden ayırdım onunla yakınlaşmak istemiyordum ki.
"Yapma " dedim elimi yere yaslayıp ondan kaçmak için yana dönmeye çalıştım ama elini enseme sarıp beni kendisine çevirdi."Söyle bana Ekin ne oldu ? " Dedi sesi bir anda nasıl bu kadar baskın oldu ?
Anlatmak istemiyorum neden zorluyor ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .