14. Bileklik

689 101 43
                                    

Ekin karşımda otururken bana gözlerini dikmiş bir saniye bile ayırmadan gözlerimin tam içine bakıyordu .

Belki durur diye umursamamıştım ama yok çok net bakıyordu .

"Ekin bir sorun mu var ? " dedim parmaklarım masanın üzerinde ritim tutmuş ses çıkarıyordu.

Kafasını iki yana salladı , ve geriye yaslandı , camın tam önünde oturuyorduk normalde bugün okula gelmeyecektim vücudum iyi değildi sürekli birini ıssırasım geliyor ama gelmiştim işte .

"Bende değil de sende bir sorun var gibi" dedi omuz silkip masanın üzerinde duran kahvesini aldı .

Bu çocuk vampir falan değildi ha dalga geçiyor benimle .

"Yok ben de bir sorun " kafamı geriye yasladım yorgun hissediyorum içimde huzursuz bir his var .

"Kesin belli oluyor , durgun düşünceli tavırlar ve en önemlisi " dedi durdu ve gülümsedi .

göz kıptım .
"En önemlisi neymiş ?"  elimi alnıma koyup ovdum hiç iyi değilim ya .

"Bilekliğini çıkarmışsın " dediği şeyle alnımdaki elim durdu ve gözlerim istemsizce büyüdü , bilekliğim yerimde hızla doğrulup elimi bileğime attım yoktu bilekliğim yoktu .

"Bilekliğin sabahtan beri yok kolunda, daha yeni mi fark ettin olmadığını ? " Bilekliğim neredeydi ? Hiç dikkat etmemiştim orada diye .

"Benim bilekliği ne zaman çıkardığımı gördün Ekin ? " dedim , bir umut elimi cebime atıp iki
cebime de baktım, bileklerime baktım ama yoktu.

"Leon endişelenme evde düşürmüşsündür belki " Ekin'in de benim gibi paniklemiş sesi ile o da etrafa bakınmaya başladı .

"Umarım evdedir yoksa " dedim ,dünü düşündüm kavga esnasında ya o sokakta düştüyse bulmam çok zordu biri alırdı belki ama nereden bulacak beni .

"Yoksa " dedi Ekin devam etmemi bekliyordu ama ona söylersem beni öldürürdü .

Ne diyecektim senin en nefret ettiğin kişiyi kurtardım bir de üstüne sarılıp yerde oturduk mu diyecektim ?

"Ne yaptın Atlas " dedi sinirli sesiyle , pençelerini çıkarmıştı yine .

"Bir şey yapmadım ne yapabilirim Ekin ? " dedim, gözlerimi kaçırmamdan bir şeyleri anlardı ama umursamaz bir tavırla kahvesini içmeye devam etti .

"Bana bir şeyleri anlatmıyorsan senin ağzına ederim Leo " önüne gelen Leo'yu tehdit etsin ya, buyurun sizde gelin .

"Ne anlatmam gerekiyor ? " dedim ellerini masanın üzerine koydu ve öne eğildi etraftaki insanlar bizi duymasın diye bunu yaptığını anlamıştım ben de biraz ona doğru eğildim .

"Bence benden sakladığın bir şey var Leon " dedi kendinden çok emin duruyordu .
"Atlas gibi mesela , onunla neden bu kadar yakınsın hmm ? " dedi yanağını ıssırıyordu .

"Ne değişti de benim yerime onu seçer oldun ne değişti de onunla gayet yakın sohbet kurar oldun ? " dedi konuşurken sinirlendiğini hissediyordum .

Yutkundum
"Sohbet " dedim salağa yat Leon, çevir lafı.

"Sen beni aptal mı sanıyorsun ? Aptal gibi arabanın yanında sohbet ederken kameralardan göremeyeceğimi mi sandın ? Onu öptüğünü bile gördüm " dedi iğreniyormuş gibi yüzünü buruşturdu .

Ekin'in bu halleri çok garipti hiç onu bu derece ciddi ve sinirli görmemiştim Atlas karşımıza çıktığından beri değişmişti .

Öpmek ben onu öpmedim ki .

"Öpmek " dedim düşündüm ama ben Atlasla çok yakın bir temas kurmadım .

"Aptala mı yatıyorsun şimdi de ? " Dedi sesi yükselmişti bir kaç kişinin bakışları bize döndü , ayağa kalkıp Ekin'in kolundan tuttum ve onu da kaldırdım .

"Başka bir yerde konuşalım " dedim onu kendimle beraber çekerek okuldan çıkacaktım ki önümden arkadaşlarıyla geçen Atlas önüme geçti .

"Konuşmalıyız " dedi sesi oldukça soğuktu ,yandan arkadaşlarına bakıp tekrar bana baktı.

"Vaktim yok şu anda " dedim ve onu umursamadan Ekini tutup dışarı çıkardım ,arabaların olduğu yere garaja getirdim burada kimse yoktu ondan rahatça bağarıyorsa da bağırabilirdi .

"Anlat şimdi beni buraya getirdin anlat " dedi delirmiş gibiydi .

"Aramızda düşündüğün gibi bir şey geçmedi, yardıma ihtiyacı vardı bende yardım ettim bu kadar " dedim ama kahkaha atmasıyla elimi yüzüme koydum .

"Öperek mi yardım ediyorsun lan ne yardımı bu ? " Dedi sesi garajda yankılanıyordu .

"Öpmedim diyorum öpmedim , öyle gözüküyor ama görüş açısından dolayı dudaklarımı sadece yanağına değdirdim " dedim çıldıracaktım şimdi .

Ekin ellerini beline koymuş ayağını sallıyordu .

"Leon Arene ne oldu ? " dedi bana yaklaştı .
"Areni unuttun mu ? Atlastan dolayı Areni unuttun " dedi ,Areni nasıl unuturdum ?

"Areni seviyorum ben sadece onu seviyorum Ekin ,Atlası korudum sadece bu kadar " dedim .

Yüzünde buruk bir gülümseme oluştu.
"Aren yok " dedi kafasını iki yana salladı .

"Öyle biri yok , sen aptal gibi küçükken gördüğün birinin peşinden gidiyorsun öyle biri olsaydı bulurdu Leon , Aren diye biri yok " dedi üzerine bastıra bastıra .

Bedenime binlerce bıçak saplanıyormuş gibi his midemi bulandırırken yutkundum .

"Ne istiyorsun Ekin ne yapayım ne istiyorsun ? " dedim bende sinirlenmeye başlıyordum ama canım yanıyor görmüyor mu ?

Dolu gözlerle gözlerimin içine baktı.
"Ne mi yapmanı istiyorum ? Unutmanı istiyorum, kendini o çocuğa adamanı her şeyi bir bilekliğe bağlamanı bırakmanı istiyorum " dedi ve devam etti .

"Atlasla yakın olmanı istemiyorum o çocuğa güvenme sinsi yılanın teki zarar görmeni istemiyorum Leo " dedi sesi titriyordu.

"Onu tanımıyorsun bile neden bu kadar nefret ettin ? "

Yüzüme bir iki saniye baktı .
"Gerçekten aptalsın " dedi geri geri adımlayıp arkasını döndü ve gitti .

Arkasından baka kalmıştım , benim ne yapmam gerekiyordu ki ?

__________________________________
Okula girip kitabımı aldım ve okuldan çıktım , Ekin konuşmamızdan sonra gitmişti zaten benim de derse Giresim yoktu bundan dolayı bende gidiyordum .

"Leo " arkamdan bağıran sesle derin nefes aldım .

" Ne var Atlas ? " Dedim gözlerini yüzümde gezdirdi .

"Benden neden kaçıyorsun ? " dedi, biri bitiyor diğeri başlıyor ,ona döndüm .

"Senden neden kaçayım Atlas "

"Sana yakınlaştım diye beni artık istemiyorsun değil mi ? " dedi sesi titriyordu.

"Ekin'den dolayı beni görmedin bile hem ben bir şey verecektim sana " dedi elini saçına atıp karıştırdı .

"Şimdi değil Atlas ne vereceksen sonra verirsin " dedim ,onun bir şey demesini beklemeden arabama bindim .

Ben giderken arkamdan üzgün bir ifadeyle  bakıyordu .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin