39. Aren ve Ekin

399 49 42
                                    

Babam bize doğru gelirken Akay'ın koluna vurdum .
"Kaç ne duruyorsun " dedim ama kaçsa ne yakalanması bir saniye almaz .

"Saçmalama " dedi o da gözlerini büyütmüş bize gelen Babama bakıyordu .

Babam çok gergin duruyordu hatta sinirli bize hızlı bir şekilde gelirken Akayla ikimiz de kitlenmiştik.

"Baba " ben belki bir şey yapabilirim diye konuşmamla babamın Akayı yakasından tutup duvara yapıştırması bir oldu .

Baba ne yaptın gitti gül gibi damat .

"Sen " dedi Babam gözleri Akay da dolanıyordu .

"Oğlumun yanında ne işin var " dedi , elimdeki çiçekleri kenara koyup babamın bileğinden tuttum .

"Bu nasıl Baba " Akayın şaşkın bir sesle saçma sapan bir anda sorduğu soruyla Babam kaşlarını çatarken ben de bu ne diyor bakışları atıyordum .

"Ben Akay efendim " dedi çocuk iyi değildi kekelemeye başlamıştı .

"Eee " dedi Babam gözlerini devirip Akayı konuşması için sarstı.

"Beni döver misiniz bilmiyorum ki kesin dövecek gibi duruyorsunuz " yutkunup sırıttı , salak çocuk .

"Darianla birbirimizi seviyoruz efendim " bir çırpıda dediği şeyle gözlerimi büyüttüm .

Babam Akayı süzüp gülmeye başlarken ben ağzım açık kalmıştım, Akay da ne olduğunu anlamamıştı .

Babam bana baktı .
"Seviyorum diyor " dedi sırıtarak gözleri hafif hafif kırmızı olmaya başlamıştı .

Tekrar Akaya döndü .
"Sen kimsin de benim oğlumu seviyorsun hmm ? Günlerce onun üzgün suratına  senin yüzünden mi şahit olduk ? " dedi üzerine bastıra bastıra, Akayın boğazına baskı uyguluyordu .

"Baba dur lütfen "bana yandan bir bakış atıp Akayı bıraktı .

Akay derin nefes alırken gözleri hâlâ babamdaydı ,
Arsız bu çocuk ben ona kaç demiştim .

"İnsan " dedi Babam teyit etmek ister gibi bakıyordu .

"Aynen " dedim , Akay büyük ihtimalle bizi anlamıyordu .

"Ona kızmayın lütfen ben istedim onunla buluşmayı " dedi Akay kendini emcüklettirecek hâlâ beni koruyor .

"Aptal bu çocuk Darian ,emin misin ? " Babamın sadece benim duyabileceğim bir sesle konuşmasıyla gülsem mi ağlasam mı bilemedim .

"Eminim " dedim , yoo gayette zekiydi yerim onu ben .

"Siz nasıl bu kadar genç olabilirsiniz tek kırışıklık bile yok " dedi Akay senin takıldığın noktaya sıçayım .

Babam ona yaklaştı .
"Nasıl hâlâ çok gencim görmek ister misin ? " Dedi ve Akay ona korkuyla bakarken gözlerini kırmızıya çevirdi.

Ben Akay ne tepki verecek diye beklerken Akay bir iki saniye mal mal bakıp bana döndü .

"Şaka " dedi gülerek ciddiye almamıştı , kaşlarımı havaya kaldırdım .

"İnanmam " dedi yüz ifadesi her geçen saniye değişiyordu.

Sen istedin aptal Bende gözlerimi kırmızıya çevirdim .

"Ay bana bir şeyler oluyor " yere yığılmasıyla  babam onu yere düşmesin diye tuttu .

"Üff bu çocukla olmaz Darian bu kadar tepki verecek ne vardı yani " babamın yanına gidip akayın kafasından tuttum hiç zorlanmadan kucağıma aldım .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin