19.İlgi

678 103 48
                                    

"öpüştünüz " kaşlarını kaldırmış bana inanamıyorum sana dermiş gibi bakıyordu .

"Annabell"  gözlerimi devirdim .

Ona bu kadar şeyi anlatmıştım ilk tanışmamızdan itibaren yaşadıklarımı ,bilekliğin sallanmasını ,bardaki o karşılaşmamızı, onu kurtarmamı her şeyi anlatmıştım onun takıldığı nokta bizim öpüşmemizdi .

"Off Leon kafamı şişirdin zaten bir sus" dedi , hah beni suçladı tam oldu sende vur .

"Hem ben onu kurtardığını biliyorum" dedi gözlerini kaçırarak kırmızı dudakları öne büzülmüştü .

"Nereden ?" koltukta dikleşirken sorduğum soruyla ellerini birbirine geçirdi siyah uzun tırnakları gözüme bir saniyeliğine çarptı .

"Bana geldiğin gün Seninle  konuşmak istemedim çünkü bana sorular soracağını ve seni cevapsız bırakacağımın farkındaydım , sen gidince seni bir süre izledim Atlasla karşılaşmanız ve onun senin kucağına oturması her şeyi gördüm " dedi , önemli bir şey değilmiş gibi omuz silkti .

"Yaşlı Cadı " dedim , her şeyi görmüştü ama benimle konuşmak için geç kalmıştı .

Şaşkınlıkla Kendini gösterip bir iki saniye yüzüme ters ters baktı .
"Seni bükerim çocuk " dedi tehdit eder gibi parmağını bana doğru salladı .

Sırıttım.

"Seni babama söylerim Annabell " dedim , bunu dememle kafasını geriye yatırıp kahkaha attı.

"Ben senin babandan büyüğüm " dedi , doğru öyleydi boşuna yaşlı cadı demedim zaten .

"Neyse konumuza dönelim " kendini düzeltti , o halden bu hâle nasıl
bir anda geçebilirsin kadın ?

"Atlas hakkında düşüncelerin ne " dedi , Annabell ruh eşimi bulmamı söylemeyecek miydi ? Atlası neden merak ediyor .

"Sıradan biri hem de çok sıradan ama kokusu eşsiz ve gözleri bakışları donuk ama gözleri çok farklı " beni dinledikten sonra kafasını ağır ağır salladı .

"Annabell yer değiştirmeyi herkes yapamaz değil mi ? Babam gibi Asrına ilk Ulaş gibi gözükmüştü ya " bunları dememle yüzüme bir iki saniye dikkatle baktı .

"Ne düşünüyorsun ? " dedi meraklı bir sesle .

Elimi enseme atıp ovdum .
"Bilmiyorum Annabell ama Atlas sanki Atlas değil gibi " dedim , onda bir şeyler vardı .

"Saçmalama " dedi gülerek .

"Böyle bir şey mümkün olamaz Leo Babana ben yardım ettim Ulaşın görünüşünü kopyaladık ama uzun süre olmaz bunu insanlar zaten yapamaz " dedi , bütün düşündüklerim suya düşerken derin nefes aldım .

"Aren'in Atlas olmasını istiyorsun değil mi ? "  

Ona baktım elimi yüzüme kapatıp sertçe ovaladım, hiçbir şey bilmiyordum.

"Hayır Annabell bu bencilce " dedim , öyle düşünüyordum ama içten içe de bilmiyorum. 

"Aman be " dedi ,lafına devam edecekti kapının çalmasıyla sustu .

"Ben banyoya kaçar ne yapıyorsan yap gönder kimse " dedi ,hızla yerinden kalkıp banyoya ilerledi o içeri girene kadar bekledim.

Genelde Görünmeyi sevmiyordu .

Kapıya ilerleyip yavaşca açtım .
"Atlas " dedim , duvara yaslanmış eliyle kolunda ritim tutmuş beden bana bakıyordu .

Kabul günüm bugün sen de gel
sen de.

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin