Ne yaptığımı bilmiyorum iyi mi yapıyorum yoksa kötü mü ? Bunu hiç bilmiyorum .
Dinlemek istiyorum sadece ,Aren yani Atlası dinleyip son bir umut bana kendini açıklasın istiyorum , daha duyacak ne kaldı bilmiyorum ama onun ağzından bir kere de olsa açıklama duymak istiyorum .
Sadece şundan dolayı sana bu yalanları söyledim diye gerekli bir açıklama yapsa ona güvenim geri döner mi bilmiyorum .
Acaba beni kullanıyor mu düşüncesi de aklımdan hiç çıkmıyor ,sevmiyor mu acaba ? diye düşünüp duruyorum .
Sevmese kendi kendine neden saçma sapan kıskançlıklara girsin ama elinden gideceğim için korkuyor da olabilir , kafam çok karışıktı ve susmak bilmeyen düşüncelerin susturulmasını istiyorum .
Şu anda ne mi yapıyorum ? arabayı kenara çekmiş radyodan yayılan müzik sesiyle aklımdaki düşünceleri geçiştirmeye çalışıyorum biraz olsun işe yararken gözümü ayırmadan onun mesajına bakıyordum .
Onunla yüz yüze gelmek en çok beni korkutuyordu, duymak istemediğim bir şeyi duyarsam ya diye içim içimi yiyordu .
Ama yıllarca onu beklemişken ve o benim güzel ruh eşimken nereye kadar uzak durabilirim ?
Ellerimi sıkıp bıraktım ve telefonu mesaj yazmak için alıp klavyede parmaklarımı gezdirdim .
Leon
Tamam konuşalım Atlas
Düzgün bir açıklama yapacaksan
Buluşalım yoksa beni uğraştırmaAtlas
Merak etme
Yarın gece seni bir yere götürebilir miyimLeon
Gece ?
Ne o yeni bir planın mı var tuzağa mı düşüreceksin
Atlas
Gözünde böyle biri miyimLeon
Evet ama kendin böyle yaptınAtlas
Ben istemedimLeon
Neyse ne
Görüşürüz nereye gidiyorsak gidelim
Daha başıma bir şey gelemez zatenAtlas
Tamam akşam gelirimLeon
Baban sorun etmesinAtlas
Düşünme onuLeon
TamamTelefonu kenara bırakıp kafamı geriye yasladım koltuk rahatsız hissettiriyordu .
Radyodan yayılan müzik sesi uykumu biraz olsun getirirken gözlerimi kapattım .
Atlası özlemiştim hem de çok özledim kokusunu da ayrı istiyorum .Burada fazla durduğum aklıma gelince arabayı çalıştırıp yola çıktım , yarın neler olacak bilmiyorum ama iyi şeyler olursa mutlu oldurdum.
_______________________________
Ekin
_____Ellerimle oynarken karşımda oturan beden çok düşünceli duruyordu .
"Okan " diye seslenmemle daldığı yerden gözlerini çekip bana baktı ."Neden düşüncelisin? " Kafasını iki yana salladı ve oturduğu yerde hareketlenip sırtını esnetti .
"Öylesine , merak etme bir şey yok " dedi , emin misin dermiş gibi tek kaşımı havaya kaldırıp ona dik dik bakınca sırıttı .
"Olaysız bir gün geçince şaşırdın değil mi ? " Dedi , onun dediği beni de gülümsetirken etrafa bakınıp bana biraz yaklaştı .
"Seni özledik sadece " dedi gözleriyle alt tarafını işaret etti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .