17. Sadece beni sev

746 94 56
                                    

Atlas'ın arkasından bakıp girdiği odaya hızla yürüdüm onun burada ne işi var?

Kapının önüne geldiğimde bir iki saniye kapıyla bakışsam da derin nefes alıp Kapıyı açıp içeri girdim ve arkamdan kapattım .

Kimse girmesin diye kapının üzerindeki anahtarı çevirdim ve içeriye girmemle hızla ayaklanan Atlasa döndüm .

"Ne işin var burada ? " dedi sinirli bir sesle ve önüme dikildi ,boyu benden kısa olduğu için kafamı eğdim .

"Ne bakıyorsun lan ? Gitsene sevgilinin yanına " bağırmasıyla gözlerimi kısarken elimi duvara yasladım .

"Kimmiş benim sevgilim hmm" dedim , beni itti ama elini tuttum elini sertçe geri çekti , çekmesine izin verdim yoksa kurtaramazdı .

"Dans ettiğin kimse o " arkasını dönüp derin nefes aldı ve sinirini kontrol edemiyor gibi yumruğunu sıkıp bana geri döndü .

"Ekin benim sevgilim falan değil saçmalıyorsun ,arkadaşım bu kadar " dedim , şu mevzudan sıkılmıştım artık .

Kafasını ağır ağır salladı.
"Aynen , sen öyle görebilirsin Leon ama dışardan bakan biri Ekin'in sana aşık olduğunu bariz anlar " dedi yumruğunu sıkıp geri gevşetiyordu .

Onun bu sinirli hâli beni eğlendiriyordu , biraz oynamaktan zarar gelmezdi herhalde .

Ona doğru eğildim .
"Ya bu tek taraflı değilse " dedim, eğer Ekin'in içinde böyle bir his varsa ben onu kardeşten başka düşünmedim ve olmazda .

Yüzü değişirken dilini dudağında gezdirdi .

"Leon " dedi ağzını açtı ve geri kapattı yumruk yaptığı elini omzuma vurdu sertti ama etkilemiyor ,sinirli solukları kulağıma geliyordu  .

"Yok dedin o değil dedin "sesi odada yankılanıyordu ,gözlerimin içine sinirle bakıyor  .

Dudaklarını yalamasına rağmen kurumuştu , güzel dudakları var .

Onu dikkatlice izlediğimi fark edince gözlerini benden kaçırıyor , Onun kahve gözleri güzel hem de çok.

Yakınlıktan derin nefesleri yüzüme çarpıyor .

Arka arkaya göğüsüme yumruk attı .
"Git " dedi ,odanın kapısına doğru beni iteledi.

Ellerini yakalayıp onu duvara yasladım gözlerimin içine sonunda bakmıştı ,gözlerini ilk defa bu kadar yakından görüyorum .

Gözlerinde farklı bir şey var gibiydi yapaylık, ifadesi mi yoksa gerçekten gözlerinde mi bir sorun var çözemedim  ?

"Bırak beni " dedi , kendini kurtarmaya çalışıyordu .

"Önce bir dinlemeyi öğren " dedim , alttan tekme atmaya çalışıyordu, tek elimle bileklerinden iki elini de sabitledim ve diğer elimi beline koydum .

Hareketleri kesilirken derin nefesleri yüzüme çarpıyordu.

"Ne anlatacaksın Leo kimi nasıl sevdiğini mi ? " dedi ağlayacak gibi bakıyordu .

"Atlas sakin ol artık , Ekinle sevgililik gibi bir konuyla alakam yok , evet sevdiğim biri var ve ihanet etmek istemiyorum ama o kişiyi uzun süredir bulamıyorum ve onu beklemekten yoruldum her yolu denedim " dedim, seviyorum o beni sever mi ? hiç düşünmedim .

Dudakları öne sarkmış beni dinliyordu .

"Atlas anla beni garip hissediyorum " dedim yutkundum , buaralar kafam çok karışıktı .

Babam tek Asrın'ın kokusundan gerçek anlamda etkilendiğini söylemişti bu bir bağ gibi bir şey yoğun koku alırsın .

Atlasa gelecek olursak çok yoğun ve eşsiz kokuyor .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin