Düzenleyemedim kusura bakmayın
__________________________Leon
_____
Kollarım arasında titremeye devam ederken kendine gelmeye çalışıyordu .Yerinde doğruldu , şu anda her tepkiye hazırdım , beni ittirdi ve kollarımın arasından çıkıp emekleyerek duvarın en dibine gidip yaslandı .
Kendini iyice büzüştürmüş bacaklarını kendine çekip sanki mümkünmüş gibi daha da küçülmüştü .
Onun bu çökmüş hâline bir iki saniye bakıp kafamı iki yana salladım ve sessizce fısıldadım
Je savais que ça se passerait comme ça ( böyle olacağını biliyordum ) " kendi kendime dediğim şeyle bakışı kısa süre bana değdi ama hemen geri sınıftaki küçük camdan dışarı baktı .
Saatlerdir burada olduğumuz için hava kararmıştı ve büyük ihtimalle okulda kilitlenmişti bundan dolayı bu gece buradaydık .
Görevlilerin sesini duymuştum ama buraya gelmemişlerdi iyi işime de gelmişti bu durumu kimseye açıklayamam .
"J'aimerais que tu n'aies pas peur de moi ( keşke benden korkmasaydın ) " iç çektim ne kadar acı Ben onu kollarımın arasında saatlerce uyanmasını bekledim ama o benden kaçıyor .
Tabi ki hemen gelip buna alışmasını beklemiyordum ama sanki başka bir şey var gibiydi .
"Sen doğuştan mı ? " Dedi ve durdu yutkunup yandan bana baktı .
Yaşla dolu gözleri parlarken lensi gözünden kaymıştı yine ve batıyor olacak ki daha da kısık bakıyordu.
"Ne demek istiyorsun , Doğuştan vampir olup olmadığımı mı ? " diye sormamla hızla kafasını salladı .
"Doğuştan safkanım " dudağını ıssırıp kafasını yine pencereye çevirdi ."Safkanlar'ın ne gibi özellikleri var " dedi , üzerindeki şoku atlatmış merakından değil de konuşmak kendini rahatlatmak için konuşuyor gibiydi .
Ellerimi yere dayayıp biraz daha kendimi yukarı ittirdim .
"Daha güçlüyüz küçüklükten çoğu ôzelliğimiz ortaya çıkar bu hepimizin aynı olacağı anlamına gelmiyor tabi mesela babam bence benden daha iyi"bana bakmadan ağır ağır kafasını salladı .
Bir şey demedi bir süre onu seyrettim .
"Benden korkuyor musun ? " dedim , ahh ondan uzak kalmak şu anda o kadar berbat bir histi ki anlatamam .
yanına gidip onu kollarımın arasına almak istiyorum."Korkuyorum " neden bu kadar dürüst .
"Bana zarar vermezsin değil mi ? " Dedi fısıldayarak , nasıl böyle bir şey düşünebilirdi.
"Hayır böyle düşünme sana zarar verecek bir şey yapmam " dedim ama bunu dememle gelen gülme sesi eş zamanlı oldu .
Elini ağzına koyup kendini durdurmaya çalıştı .
"Bana zaten zarar veriyorsun " dedi, iç çekip devam etti .
"Şu halime bak senin yüzünden " dedi ve elinin tersiyle yanağını sildi .Ben bir şey yapmamıştım ki .
"Neyse ne buradan nasıl çıkıcaz seninle kalmaya katlanamıyorum " laflarının ne kadar acıttığının farkında mı ?
"Buradan çıkarsak benden uzaklaşacaksın
değil mi?" Dedim , cevap çok net belliydi ."Evet hâlâ sözümün arkasındayım bugün buraya bile gelmemeliydim ne olursa olsun birbirimizden uzak duralım " o konuştukça atmayan kalbim elli parçaya bölündü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .