3. Üst üste

1.3K 132 34
                                    

"evet konumuza dönelim " ayağa kalkmaya çalışan Darianı elinden tutup zorla koltuğa tekrar oturtturdum .

"Rahat dur çocuk " dedim sinirli bir sesle , durmuyordu kıvrak solucan kılıklı.

Elini ağzıma kapattı .
"Şşş Leon senin şu sinirin bir gün götüne giricek "dedi sarhoş olmuştu salak , konuşurken kelimeleri yutup saçma sapan hareketler yapıyordu .

Ekinde yavaştan gitmeye başlamıştı .

"Eee ne diyordun ya ? Leon dur bi " dedi Ekin beni azarlayan sesiyle kaşlarımı kaldırdım , lan ben ne dedim .

Darian önce diyeceği şeyi unutmuş gibi durup etrafa bakındı sonra hatırlamış olacak ki elini birbirine vurdu.

"Benim yakışıklım nerede ? " Dedi bu çocuk beni yakında öldürecekti de ne zaman bilemiyorum.

"Senin yakışıklın ben yakışıklı göremiyorum " dedi etrafa bakındı sonra bakışları bende durdu ve dişlerini göstererek gülümsedi .

"Leon yanında " dedi bunu demesiyle bende güldüm , Darian bana ters ters bakıp kafasını iki yana salladı.

"Hayır o daha yakışıklı " dedi iç çekti , haspam benim neyim eksikti be hah ?

Sen hayatında kaç kişide zümrüt yeşili göz gördün lan siyah saçlarım, beyaz tenim, uzun boyum üff ben neyim be ?

"Tarif et hatırlarım belki " dedi önündeki yarım kalan bardağa uzanmıştı ki ondan önce davranıp elinden aldım.

"Abartıyorsun " dedim bardağı parmağımın ucuyla köşeye ittim ama tekrar uzanınca bu sefer Ekin'in kolundan tutup kendime doğru çektim .

"Kendini kontrol edemezsin farkındasın değil mi ? eskisi gibi değilsin " dedim sert sesime engel olamamıştım .

Kafasını yana yatırdı ve açık kahve gözleriyle gözlerimin içine baktı .
"Çok korumacısın Leon " dedi adımı bastırarak söylüyordu ama sesi fısıldama gibiydi iyi duyan kulaklara sahip olmasam eminim ki onu duyamazdım .

"Bu huyuna sinir oluyorum " dedi kolunu çekip elimden kurtardı ve ceketini düzeltti .

"Devam et Darian ben seni dinliyorum" dedi beni umursamıyordu .

Darian aptal aptal etrafa bakışlar atarken halâ o çocuğu aradığına o kadar emindim ki gözleri fıldır fıldırdı, takıntılı manyak .

"Çok yakışıklı " dedi iç çekti .

"Aşıksan açıl " dedi , bacak bacak üzerine atıp üzerimdeki ceketi çıkardım daralmıştım be.

"Olmaz reddeder " dedi durdu ve sonra bana baktı .
"Reddederse döversin değil mi ? " dedi bana umutla bakıyordu , ona
kafan mı güzel derdim de öyleydi.

"Neden böyle bir şey yapayım reddetmek hakkı istemiyorsa yapar ben sırf seni istemedi diye neden onu döveyim ?" dedim dudağını büzdü.

"Ama çok hoşlanıyorum " dedi ağlamaklı bir sesle .

"Bu takıntı olur Darian aşk değil " dedim normalde böyle düşünmediğini biliyordum .

Kolunu masaya koyup Kafasını kolunun üzerine yasladı, Bir kaç saniye kendi kendine bir şeyler mırıldandı ayaklarınıda sallıyordu.
"Çok yakışıklı " dedi gülmeye başlamıştı.

"Şu çocuk neredeyse söyleyin gelip alsın ben dayanamıyorum artık " dedim beni bile bıktırmıştı siz düşünün .

"Adını bile bilmiyorsun sadece dış görünüşüne bakarak birine aşık olamazsın Darian " dedim kapalı gözlerini açıp ban baktı.

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin