Aren daha doğrusu Atlas bir saattir yatakta hareketsiz uzanıyordu .
Biraz daha bu durum böyle devam edip uyanmazsa endişelenmeye başlayacaktım.
Hâlâ yaşanan şeylere inanamıyorum bu kadar zamandır beklediğim şeyi şimdi yaşıyorum ama hiç böyle hayal etmedim ben araştırır bulurum diye hayal ediyordum .
Birde Atlas dün bana sevdiğim kişiyi bulursam onu bırakıp bırakmayacağımı sormuştu .
Lan küçükken hoşlandığım kişi sendin .
O gözlerimin içine mavi parlak gözleriyle bakan, sarı saçları önüne düştüğü için üfleyen tatlı tatlı konuşan ve benden yardım isteyen sendin .
Aren'in büyüyünce nasıl olacağını her zaman çok merak etmiştim , bu şekilde olacağını tahmin etmedim .
Normalde sinir küpü gibiydi benim yanımda bu durum azalıyordu ama kendini değiştirmesi çok garip .
Lens takması hadi diyelim ki gözünde problem var ondan lens kullanıyor ama şeffaf takardı renkli ne alaka ? Saçları boya çok garip istediği için yapıyorsa bilemem ama pek öyle durmuyor .
Mesele babası mı ? ama neden öyle olsun ki bana saçma geliyor yani .
Düşünme artık Leo
Kafamı duvardan duvara vurasım var susmuyor , kendimi düşünmeden durduramıyorum .
Atlas Arense ben kimim moduna girecektim artık.
Kapının gürültülü bir şekilde çalmasıyla yanımdaki bedene baktım onu görmemeleri gerekiyordu ama kaldıramayacağıma göre burada kalacaktı .
Yataktan kalkıp kayan pikeyi üzerine örttüm ve çıkıp odamın kapısını kapattım .
Üstümü düzeltip istikrarlı bir şekilde çalan kapıya ilerledim ve derin nefes alıp açtım .
Yine nereden kim gelmişti acaba derken beni itip içeri giren Ekinle bu hayatımın içine edeyim modu takınıp ona döndüm .
Dönmez olaydım sinirden kuduruyor dişlerini sıkmış bana ters ters bakıyordu .
"Ne var lan ?" Dedim , yaklaşma vururum haa."Açıkla " dedi ellerini beline koymuştu , yine ne yaptım ya ?
"Neyi açıklayayım Ekin ?" dedim ,umarım Aren'in aman Atlasın burada olduğunü öğrenmez yoksa bacaklarımdan aşağı sarkıtılabilme durumum yüzde doksan gibi gözüküyor.
Ellerini beline koyup gözlerini etrafta gezdirdi dikkatli bir şekilde incelediği için gözlerini kısmıştı .
"Farklı bir koku var evde " dedi doğru çünkü Atlas buradaydı .Kendi etrafında döndü.
"Eve birini mi aldın Leo " dedi , sanki böyle bir şey yapacakmışım gibi .Kollarımı birbirine geçirdim .
Evet yapmış olabilirim.
"Saçmalıyorsun Ekin " gözlerini sinirle bana dikti .
"Hem sen neden geldin işim vardı " dedim , evet ilgilenmem gereken daha önemli bir mesele vardı Atlas uyanmıyor ."Birde kov öyle olmaz " dedi , kovarım ki benim evim .
"Ekin kardeşim beni yorma " onu umursamadan koltuğa oturdum .
"Leon arıyorum açmıyorsun Darian aradı açmadın senin derdin ne ? Anlarım telefona bakmamış olabilirsin ama barda ortadan kaybolmalar Atlasın peşinden gitmeler " dedi , ayağı yerde ritim tutarken hesap soran ifadesi beni rahatsız etmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .