32. Yeni çocuk

556 73 32
                                    

Artık umursamamaya karar vermiştim , saatlerdir karanlık odamda oturmuş düşünüyorum ben nerede hata yaptım diye ?

Ruh eşim olan biri nasıl kurt olabilir ? Bunu aklım almıyor kokusunu bile anlamamıştım .

Aren masum değildi görünüşünün aksine .

Peki ya babası Atlasa neden sert davranıyor ? Varis mi ? O zaman Atlas başa geçince ikimizin arasında sorunlar başlayacaktı .

Elimi saçıma atıp çekiştirdim .
Bıkmıştım.

____________

Leon
_________

Ekin ve ben kantine inerken yanımızdan gülüşerek geçen grubun konuşmaları kulağıma geliyordu .

"Oğlum gördünüz mü yeni gelen oğlanı ? " içlerinden uzun olanın konuşmasıyla diğerlerinin gülüşü yavaş yavaş kesildi .

"Ben görmedim görünüşü nasıl ? " Bende görmemiştim, yeni biri geldiğini bile daha yeni duyuyorum .

"Yakışıklı ama çocuğun suratında izler var ,biraz serseri bir tip galiba anlayamadım " dedi, sesi biraz korkmuş gibiydi .

"Bütün kızlar ona bakıyordu ya , biri de dönüp bana baksa şişeye oturucam o derece " diyen çocukla hepsi kahkaha attı .

"Sen şişeye oturmaya yer arıyorsun gibi geldi ama neyse "diyenle kahkahaları artarken uzaklaşıp gözden kayboldular .

"Duydun mu yeni biri gelmiş " dedi Ekin , sağ ol Ekin ya çok erken söyledin .

Ona yandan bir bakış attım.

"Banane ya " cidden beni ne ilgilendiriyor gelmişse gelmiş. 

"Neyse yürü " dedi, oflayıp beni çekiştirerek merdivenlerden indirdi .

___________

Kantine girdiğimde normalden daha fazla gürültü vardı ve çoğunluk sanki insan görmemiş gibi tek bir masanın etrafında toplanmıştı .

Kaşlarımı çatarak bakmaya çalıştım ama kızlar
sağ olsun bütün her yeri kapatmışlardı. 

"Yeni çocukla tanışıyorlar galiba " dedi Ekin , yok Ekin bende zaten teslim töreni falan sandım anlamamıştım sağ ol .

"Bugün sende ayrı bir mallık var " dememle elini yalandan kalbine koydu .

"Kalbim kırıldı galiba " dedi dudağını büzerek, kafamı iki yana sallayıp masalardan birine geçip oturdum. 

Ekin oturmayınca ona baktım
"Ben geliyorum kahve alıcam " dedi , kafamı salladım, o yanımdan ayrılırken peşinden hayrete düşmüş gibi bakıyordum. 

Artık alışmıştım ama bu şaşırmama engel değil hâlâ kahve içebiliyor .

Aklıma gelen şeyle Ekin'in  çantasına uzandım ve beklediğim gibi içinde meyve suyu paketi vardı .

Onu çıkarıp pipetini söktüm ve taktım meyve suyu değildi tabi ki kandı ama bunun bilinmesine gerek var mı ? Hayır .

Aldığım kanın tadıyla zevkle dudaklarımı yaladım , Ekin aldığımı görünce beni vuracaktı ama olsun değer .

Yaşasın kötülük .

Kalabalığın olduğu yere odaklandım birini bu kadar neden daraltıyorlar?  ilgi veya merak güzel şeydi ama bir insanı bu derece incelemek bence bunaltmaktı .

Önümdeki oğlan çekilince görüşüme giren çocuklar ona odaklandım .

Siyah saçları ve kumral ten gözlerini tam görememiştim ama kaşında piercing vardı kulaklarında da öyleydi , dedikleri gibi suratında garip kesik izleri vardı .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin