11. Yaralı

760 109 36
                                    

"Ekin neden bana trip atıyorsun" dedim , ben Atlasla konuştuktan sonra oradan ayrıldığım da Ekin yoktu , bende evine gelmiştim .

Onu zorla aşağı indirdiğim için biraz gergindi ama olsun .

Ağaca yaslanmış bana dik dik bakıyordu .
"Trip atmıyorum " dedi ama sesinden bile bariz bana kırıldığı belli oluyordu .

Yanına ilerleyip elimi yavaşca yanağına koydum , gözlerinden geçen ifadeyle gülümsedim .
"Ekin alınacağın bir durum yoktu ortada ,bir inat beni üzüyorsunn" dedim , o benimle konuşmayınca kendimi kötü hissediyorum. 

Kafasını eğdi .
"O çocuktan zerre hoşlanmıyorum ama sürekli burnumuzun dibinde bitiyor " dedi nefretini gayet iyi belli ediyordu. 

"Bende hoşlanmıyorum , o benimle uğraşıyor zaten " dedim öyle
yalan mı?

Bir şey demedi dudağını sarkıtmış gözleri yerde dolanıyordu .

Kollarımı açtım .
"Sarılalım " dedim , gözlerini yavaş yavaş kaldırdı ve bir adım atıp kollarını belime doladı kafasını omzuma yasladı .

"O çocuk bizden uzak dursun lütfen " dedi , o neden bu kadar nefret etmişti anlamamıştım ama kafamı salladım .

__________________________________
Birinci dersimiz bitmişti bugün başka bir grupla çalışma yapmıştık , öğrendiğime göre Atlas onların sınıfındaymış ama yoktu ortalarda, bugün hiç görünmüyordu. 

"Seninki ve koruma tayfası yoklar bugün " dedi Ekin ağzına döner sokmaya çalışıyordu. 

"Sen vampirsin çocuk kendine gel " dedim , onun yemek yiyişini gördükçe benim midem bulanıyordu .

Ben anlamıyorum bu çocuk nasıl her bulduğu şeyi yiyebilir ? onu geçtim lan biz kan haricinde et falan yiyebiliyoruz bu bulduğunu götürüyor , birde kilo da almıyor .

Ayranı içerken yandan bir bakış attı .
"Sen nereden bileceksin zevksiz , hayatını yaşamamışsın sen " dedi omuz silkip dönerini kemirmeye devam etti , ne de iştahlı yiyor.

"Ayran içen vampir görmedim de demem " dedim gülerek , Ekin sayesinde insanlar zaten biz vampiriz destekte inanmaz ki. 

"Kıtlarım ha seni " dedi , yemek yerken elleyince hemen gerginleşiyor .

"ben evde de yemek yemezsem ne olur biliyor musun ? Ailem hemen
bir şey olduğunu anlar, bizde biliyorsun Babam herkesi sofrada istiyor akşamları beraber yemek yenir hadi bir iki kere atlattım ama devamı gelmez , benimde senin gibi yemek yerken midem falan bulanmıyor gayet normal yiyebiliyorum " dedi , çok garipti .

"Asrın dönüştükten sonra yemek yiyememiş senin böyle yemen çok garip " dedim .

"Asrını özledim " dedi iç çekerek , Babama mı aşıksın çocuk ? sal babamı .

Ellerimi masaya koydum .
"Lan aşağıda kavga çıkmış
duydunuz mu ? " Arkamdan gelen bir kızın sesiyle oraya odaklandım .

"Oha kimle kim arasında " dedi içlerinden başka bir kız .

"Atlasla Gökhan arasında çıkmış ilk Gökhan saldırmış diye duydum ama
Atlas revirdeymis ne oldu bilmiyorum" dedi o ilk konuşan kız .

"Atlas revirdeyse herhalde bu sefer dayak yedi " dedi içlerinden bir başkası .

Bu çocuk hiç doğru durmuyor muydu ? Yani sürekli birilerine sataşıp kavga mı çıkarıyordu ? Hem cidden durumu kötü müydü ?

Neden onu merak ediyorum ? banane
Ama kendime engel olamıyorum içimdeki his sanki beni yiyip bitiriyordu .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin