38. Kaç

403 56 25
                                    

Kontrol etmedim yanlışlarım var ise nokta koyun lütfen hemen düzeltirim ve bayramınız mübarek olsun  .
______________

Uraz
________
Araba yavaş yavaş giderken bu kadar yol geldiğime şaşırıyordum .

"Leon'un evi neden ormanda " dedim , ve bu kadar maddi durumunun iyi olmadı beni şaşırtmıştı.

Sessiz ortamı benim bozmam biraz garip olmuştu ama umrumda mı hayır bu yakışıklıyla biraz daha konuşmak istiyorum .

"Zamanında ailesi yaptırdı Leon ayrı yaşıyor " dedi , oha Leon'a bak sen bende annemden habersiz iş yapamayım .

"Baban kızmasın bu saatte dışarıdasın " hâlâ adını bilmediğim yakışıklının söylediği şeyle kafamı iki yana salladım .

"Haberi olmaz annem babam ayrı Annemle yaşıyorum " dememle gözleri bir iki saniye bana değdi sonra hemen yola odaklandı , bakışı içimi garip ederken gözlerimi dışarıya çevirdim .

"Bana adınızı söylemediniz " bir iki saniye ses gelmedi ne düşündüğünü bilmiyorum ama benim hakkımda ise merak ediyorum .

"Akın " ahh o sesi , leonla yeni tanışmıştık ama böyle bir amcan var neden söylemiyorsun köpek .

"Leon'un öz amcası değilim babasının arkadaşıyım ama Leonla fazla yakınızdır " dedi, vah aramızdaki engel kalktı anında tak .

"Evin bu sokağa girinceydi değil mi ? " Sadece kafamı salladım .

Bir daha onu görebilecek miydim acaba ?

Araba evin önünde durdu ışıklar kapalıydı ama Annem büyük ihtimal evdedir bilmiyorum bazen eve gelmiyor ya ananemde kalıyor ya da arkadaşlarıula vakit geçirmeye gidiyordu , evde yalnız kalmayı hiç sevmiyorum ve bazen de korkuyorum.

"Teşekkür ederim ben ineyim " dedim , arabada fazla bile kalmıştım kapıya açmak için hareketlendim ama kolumdan tutmasıyla durdum , ani gelen temasıyla gözlerimi açarak ona baktım .

O ne sert kavramaydı yiğidim .

"Neden yüzün düştü " dedi , eli hâlâ kolumdaydı .

"Bir şey yok " dedim , o kadar abartacak bir şey yok .

"Evde yalnız mısın " dedi ışıkları kapalı evi gözleriyle işaret  etti .

Beni mi düşünüyor ? Biri tarafından düşünülmek güzel hissettiriyor .

"Hayır annem gelmiştir de saat geç ya ondan ışıklar kapalıdır " dedim , bilmiyorum .

Bana bir iki saniye bakıp derin nefes verdi ve kolumu bıraktı .

"Tamam , gir içeri hadi bakıyorum arkandan " dedi emir veren sesini yerim , kalbim hızla atarken kapıyı açıp arabadan indim ve arkamdan kapatmadan gülümsedim , o da bana aynı şekilde karşılık verdi .

Kaoıyı kapatıp eve koştum ve anahtarımı cebimden çıkarıp kapıyı açtım .
İçeriye girip kapıyı arkamdan kapattım ve pencereye yürüyüp dışarı baktım .

Hâlâ gitmemiş bana bakıyordu elimi salladım , sadece gülümseyip arabayı çalıştırdı ve uzaklaştı .

Elimi hızlı atan kalbime koydum çok yakışıklı .

Leon'a mesaj atmak için telefonu cebimden çıkardım  hâlâ görünmeyen mesajlarımın altına yeni bir mesaj daha ekledim .

Uraz :
Lan şerefsiz bak buraya bak ağzına ayağımı sokayım senin çocuk
Böyle amcan vardı niye söylemiyorsun hah

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin