Ekin
_________Kulaklıktan yayılan müzik bile içimdeki düşünceleri susturmazken evde yalnız olmanın tadını çıkarıyordum .
Uzun süre sonra babam ve Annem yemeğe çıkmışlar ablam da bunu fırsat bilip arkadaşlarıyla buluşmaya gitmişti .
Bende hasta olduğum için yersen evde yatıyordum, büyük yatağım ve hâlâ ormanda olmanın mutluluğu vardı üzerimde ,bir hafta sonra havalar ısındığı için şehirdeki evimize Babamın ısrarı sonucu geri dönecektik ama arada gelip burada kalırdım çünkü burayı daha çok seviyorum .
Yeşillik ve upuzun ağaçlar ,o koku temiz ve ferahlatıcı ,istediğim gibi özgürce koşabileceğim alan çok güzeldi .
Neyse ne düşünüyordum biraz önce ? ahh Okan daha doğrusu Leon .
Leon benim değildi ne kadar istersem isteyeyim ne kadar kendimi parçalayayım hiç bana bir adım gelmiyor tam tersine ona duygularımı belli ettikçe benden uzaklaşıyordu.
Atlas olmasa olurduk belki , hayır kendimi kandırıyorum olmazdık .
O gün Okan beni öptüğünde bizi Leon izlemesine rağmen o an Leonu unuttum ve sadece Okan ve onun dudakları aklımın her yerini işgal edip kafamı bulandırdı .
Hayır bunu ilk öpücüğüm olmasına veriyorum .
Leon öpse daha güzel hissederim kesin .
Okan benim için iyi bir arkadaş olabilirdi zor zamanda teselli eden cinsten veya tam bir iş ortağı Leonu elde etmem için benimle iş birliği yapan .
Ona güvenerek hata mı yaptım bilmiyorum ama pekte pişman değilim kaybedecek bir şeyim yok .
Vücudum garip bir şekilde yanıyordu bu akşam dolunay var mı ? hiç bilmiyorum ama yavaş yavaş sıcaklık yükseliyordu.
Vampirler dolunay zamanında aç ve istekli oluyorlar ben daha genç olduğum için kendimi tutmakta çok zorlanıyorum.
Camdan gelen gürültülü sesle hızla kulağımdan kulaklığı çıkarıp doğruldum .
Kafamı pencereye çevirdim gördüğüm kişiyle bir iki saniyelik şok yaşadım .
"Sen nasıl girdin buraya ?" yanlış soruydu ona hiç evimden bahsettiğimi düşünmüyordum hadi evimi bulmasını geçtim penceremin orada oturması normal değildi.Elindeki telefonu çevirirken benim telefonum olduğunu daha yeni idrak ettim .
Sinirli gözüküyor bir şey mi oldu ?
"Okan buraya nasıl girdin ?" dedim , ağaçtan çıktı desem ağaç uzaktaydı evime atlayabilirdi ama onun içinde vampir falan olması gerekiyor .
Elindeki telefonumu kenara attı bildiğimiz attı .
Üzerime doğru gelmesiyle yerimde durdum .
"Bana söylemek istediğin bir şey var mı ?" dedi, sesi soğuktu ve garip bir şekilde kırgın gibiydi.
"Hayır " dedim, yutkunma ihtiyacı hissetmiştim ama yapamadım , gülümsedi bu biraz histerik bir gülüştü .
"Bir şey mi oldu " dedim , elini tutmak için uzandım ama sertçe beni itmesiyle.yatağa oturdum.
Nasıl bu kadar güçlü olabiliyor ? beni düşürecek kadar .
"Ne yapıyorsun ?" diye bağırmamla yüzüme boş boş baktı , sinirlendiğimi hissediyordum.
"Git " onu ittim ama zerre yerinden hareket etmedi şaşkınlık yavaş yavaş beni huzursuz ederken bundan faydalanıp beni itip yatağa yatırdı ve üzerime çıktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .