40. Aşık oldum

355 38 30
                                    

Aren Ekine ters ters bakarken Ekinde aynı bakışları ona geri yolluyordu .

"Iıh " Uraz'ın garip bir ses çıkarmasıyla ona baktım .

Benim bakışım ona dönünce gözleri büyü elleri havaya kalktı .
"Ben biraz fazla korktum çişim geldi " dedi sesi hâlâ titriyordu onun bu hâline gülsem mi üzülsem mi bilemedim .

Yerinde titriyordu ama bir yere gidemiyordu da, korkması normaldi ona Ekin'in ve benim vampir Okan ve Aren'in de kurt olduğunu söylemiştik oturup bir iki dakika korkudan ağlamış hatta ağlarken
Bana bir şey yapmayın azıcık kanımdan verebilirim daha çok gencim diye yalvarmıştı en son durumu arşa çıkarmış bacağıma yapışmıştı.

"Leon bana bir şey yapma lütfen amcanla aramdaki ilişkiyi bile keserim kimseye bir şey demem " aralarında ilişki mi vardı diye düşünmedim o an çünkü ağlayışı çok komikti .

"Ya da kesmem çok yakışıklı ama senden uzakta asılırım olmaz mı ha ? " diye saatlerce ağlamıştı.

En son zoraki susturduk .

Şimdi de masada oturmuş Aren'in sorununu konuşacaktık Ekin ve Areni ikna etmek kolay olmamıştı ama sonunda aynı masaya oturmak zorunda kaldılar .

"Tuvalete git o zaman Uraz " dedim , dudağını büzdü .

"Üzerine işerim sinirlendirme beni lütfen " dedi ıyy pislik , yine neye kızdıysa artık .

"Ne istiyorsun o zaman, korkuyor musun hâlâ ?" diye sormamla omuz silkip kalktı ve bahçeye yürüdü .

"Siz konuşun ben geliyorum " dedim , bende ayaklanıp peşinden gittim .

İkimizde bahçeye çıktık Uraz'ın kolundan tutup bana bakmasını sağladım.

"Ne o ilk bana yazan o arsız Urazdan geriye bir şey kalmadı " dedim gülerek ama o gülümsemiyor hatta bir şeyler düşünüyor gibiydi.

"Uraz yapma böyle ben hâlâ aynı Leonum" dedim ama ağlayacak gibi duruyordu .

"Ben bunları sindirebileceğimi sanmıyorum ve çok korkuyorum inanılacak gibi değil Leon " dedi sesi konuştukça titriyordu .

"Hem amcanda böyle mi yani " durdu ve söylemek zormuş gibi yutkundu .

"Aynen öyle " dedim gözlerini kapatıp açtı .

Elini yüzüne kapatacaktı ki bileklerinden tuttum .
"Yapma böyle Uraz seni incitecek hiçbir şey yapmam anlıyorum korkuyorsun ve bu çok normal ama ben seni sadece korurum amcam da öyle bize karşı tedbirli olmana gerek yok " dedim, beni dikkatlice dinleyip kafasını salladı .

"Amcan benden çok mu büyük? " senin merak ettiğin konuya sıçayım .

"Hayır vampirler çok uzun yaşadıkları için amcam çokta büyük sayılmaz " dememle gözlerinin parladığına şahit oldum .

"Ona asılırsam beni ıssırmaz değil mi ? " amcam elden gidiyor .

"Bilmem de siz ne zaman tanıştınız ? "diye sormamla bir iki saniye durup sonra gözlerini kaçırdı .

"Sen telefonları açmayınca evini bulup geldim ama kapıyı da açmadın amcanla karşılaştık beni evime bıraktı , çok hoşuma gitti Leo " dedi , sesi hayran gibiydi .

Iyy pis aşık

"Arenle sen ne zamandan beri " dediği şeyi anlamıştım .

"Bir süredir zaten ruh eşiyiz ama sorunlar falan olunca aramız açıldı " kafasını salladı .

"Leon konuşmanız bitti mi ? " Aren'in soğuk sesi arkamdan gelirken ona kısaca bakıp kafamla içeriyi işaret ettim .

Yerli yersiz kıskançlıkları vardı .
"Geliriz birazdan " dedim, bir şey demeden içeri yürüdü .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin