Kontrol edemeden atıyorum kusuruma bakmayın yanlışım varsa en kısa zamanda düzeltirim .
_________________________Darian
________
Gözlerim karanlığa aşinaydı bu yüzden karanlık sokakta yürürken bile ışıklı bir ortamda yürüyormuş gibi rahatım .Gece avlanmaya çıkarım ara sıra bundan alışık olduğum bir durum .
Ellerimi ceketin cebine sokmuş ara sokaktan yürüyorum ,Babamla olan işimi hallettikten sonra Ekin ve Leon'un yanına bara gitmek için yola çıkmıştım ama her an fikrimi değiştirip eve dönebilirim .
Yorgunum.
Derin nefes alıp yokuş aşağı inmeye devam ederken karşıma çıkan iki kişiyle adımlarım durdu .
Ne oluyor ?
Etraflarından dolanmak için hareketlendim ama yine önümü kestiler .
"Çekil önümden " dedim adamlardan iri olanına ,benimle dertleri ne ?
Önümü kesen iri adam sırıtarak beni süzdü ,bu kesinlikle iğrenç bir bakıştı .
"Aradığımız sensin " dedi ne aradığı ne oluyor ?
İkisinde de gözlerimi gezdirdim insan olmadıkları belliydi , oldukça da iriydiler dövüşmeye kalksam bunlar beni yer.
Geri geri yavaş yavaş yürüdüm .
"Victorun oğlu " dedi yanındaki adam bana doğru yürüdü ama hızla geri adımlayıp son sürrat koşmaya başladım ."Siktir " adam peşimden bağarıp koşmaya başlarken arkamı dönüp bakamıyordum bile adım sesleri kulaklarımda yankılanıyordu .
İkisi de hızla koşarken vampirler kadar değil ama hızlılardı , bunlar yoksa kurt mu ?
Daha önce biriyle karşılaşmıştım bana kötü davranmamıştı ama pek girdiğim bölgelerde olmazlardı ,zaten insanlardan fazla ayırt edilmiyorlar .
Ayaklarım götüme vura vura ara sokaktan koşarken peşimdeki adamların bağarışlarını işitiyordum .
Kurt bedenlerine dönüşseler emin olun daha hızlı koşarlardı ama insanlar görür diye dönüşmedikleri barizdi ,şu anda dışardan gören biri normal bir kavga sanabilirdi durumumuzu, ben adamları tanımıyorum bile .
"Nereye kadar kaçacaksın " diye bağıran adama el hareketi çekmek istesem de gördüğüm duvarla küfür edip yönümü değeştirdim .
Gittikçe yolda kaybolurken adamlarda görünmüyorlardı demek onların da benim gibi akılları karışmıştı , kolumdan tutulup çekilmemle ağzımdan kısık bir bağarış çıktı ama bir el ağzıma kapanmasıyla çığlıkta ağzıma geri sokulmuştu .
Gözlerimi şokla açtım karanlık hemen giderken gördüğüm çift göz çok tanıdıktı .
Hatta çok .
Titreyen elini ağzımdan yavaşca çekti .
Karşımdaki gözler karşısında dilim tutuldu sanki hiç bu kadar yakından görmemiştim buz mavisi gözler siyah çatılı kaşların altında ben burdayım dermiş gibi parlıyordu .Gözlerinde sorgulayan ifadesiyle beni süzdü.
"İyi misin ? " dedi fısıldayarak , adamların adım sesleri duyuluyordu ama uzaklaşıyorlardı .Kulakları bizim kadar iyi duyardı bundan cevap vermedim .
İlk defa onu bu kadar yakından görüyordum aşık olduğum surat tam karşımdaydı ,nefes alıp vermesinden dolayı göğüs kafesi inip kalkarken elimi göğsüne koymamak için yutkundum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEON (Gay)
General FictionSafkan vampir ve üzerinde fazlasıyla sorumluluk olan Leon ve onun uzun yıllar aradığı aşık olduğu Aren , ikisi de birbirlerine yaratacakları sorundan habersizlerdi .