23. uzak duralım

636 79 17
                                    

Darian
_______

Gözlerimden kalp çıktığını hissediyorum yanaklarım sanki yanıyordu .

Biz yakınlaşmıştı Akay beni fark etmişti sonunda, çok tatlıydı .

Acaba beni sapık falan sanmamıştır değil mi ? Öyle olsa rezil olurum .

Ahh sabahtan beri ellerimi kafama sarmış düşünüyorum , onunla yakınlaştık mı acaba ? Sevgilisi var gibi duruyordu gerçekten var mı?

Okula da gitmemiştim .

Kapıya tıklatıldı
"Darian girebilir miyiz ? " Karan dayımın sesiyle ayağa kalktım onlar ne zaman  geldiler ?
Hiç ses duymamıştım .

"Gelin " diye bağırmamla kapı açıldı ve bana eğilip bakan iki beden içeri girdi .

Barın seke seke yanıma gelip yatağa otururken Karan da tam karşımda duruyordu ben de oturdum.
"O yüz ne " dedi Karan, utanmasa döverdi ha .

"Yok bir şey ya canım sıkkın biraz " dedim , gülümsedi .

"Aman canını sıkacak ne var da ? " Dedi tam bir şey söyleyecektim ki odadan bir anda içeriye doğru düşen Bartu ve onun arkasından gülen kaanla lafım kesildi .

"Lan o nasıl yapıştı yere " karanda gülmeye başlarken kafamı iki yana salladım .

Kaç yaşında adamlara bak çocuklar gibiler .

"Victor kardeşini dövüyoruz sorun olur mu ? " Karan'ın içeri bağırmasıyla kapımda bir anda babam belirdi .

Vampir olmalarının en kötü özelliği neydi biliyor musunuz ? Birincisi kulakları çok iyi duyar ikincisi
Çok hızlı hareket ederler .

Ben de dahil .

"Amcalarım dayılarım ve babacım beni salın ne olur" dedim iki dakika bir aşk acısı çektirmediler .

"Babası kılıklı " dedi yerden kalkan Bartu .

"Bartu senin ağzına ayağımı sokarım " diyen Babamla ikisi birbirine ters ters bakarken Furkan ve Kaan da arkadan sırıtarak onlara bakıyorlardı .

"Aşk acısı mı ? " Kafamda yankılanan sesle Barına döndüm , nasıl da anlıyordu beni .

Kafamı salladım .

Elini kaldırıp yanağıma koydu
"Sorun yok yavaş yavaş " dedi gülümseyerek, ben de ona gülümsedim Karan tepeden bizi izliyordu .

"Asrın ve Zemheri gelecekler mi " dedi ,Kaan kollarını birbirine bağlamış duvara yaslanmıştı .

"Bence hayır " dedi Furkan

"Zemheri utanmasa işe gelmiyecek evden çıkmıyor " dedi Babam ,gôzlerini devirdi .

Asrın ve Zemheri çok güzelleridi ya onlar gibi olmak isterdim .

"Evden çıkmayıp ne yapıyorlar anlamıyorum " diyen Bartuyla hepsi beni gösterip kaşlarını havaya kaldırmışlardı .

"Gel sen biz çıkalım anlatırım ben sana " dedi Kaan, Bartuyu tutup çekiştire çekiştire odadan çıkardı diğerleri de odadan çıkıp kapıyı kapattılar .

İşte benim ailem de bu kadar hepsi bir garip Aden ve Ulaş yine kendi hallerindelerdir bir onlar eksik .

Kafamı dağıtmayı iyi biliyorlar .
Acaba Akayla bende onlar gibi olabilir miyiz ?

_________________________

Leon
_______

"Anlamıyorum herkesi aptal yerine mi koyuyordun cidden yıllarca seni aradım ve bir açıklamayı bile hak etmiyor muyum ?" Sorduğum soruyla boş boş bana bakarken kafamı iki yana sallayıp ayağa kalktım .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin