15.Burada ne işin var ?

733 103 42
                                    

Evimde oturuyordum bugün okula gitmemiştim gerek yoktu biraz dinlenmek istiyorum , Ekini aramıştım ama telefonu açmamıştı, bana neden kızıyor ? Onu bile anlayamıyorum çok saçna Atlasla yaklaşıyorsam sana ne yani ve ya Aren meselesi, niye onu katıyorsun ?

Sabah babamla konuştum işi aksattığım için bir süredir o ilgileniyordu .

Aklıma gelen şeyle telefona bir iki saniye baktım acaba yapsam mı ? Elimi telefona uzattım ve alıp numaraya tıkladım .

Bir iki çalıştan sonra telefon açıldı
"Efendim Leo " diyen sesle gülümsedim .

"Bende seni özledim Akın amca " dedim gülerek , karşıdan onun da gülme sesi geldi .

"Biliyorum hayatım beni kim özlemez" dedi, kaç yaşında adamsın kendine gel .

"Bence özlediğin için aramadın , hadi söyle ne istersin benden ? " dedi , beni nasıl da tanıyor.

Yalarım seni adam .
Ayy Asrın taktı bunu da bana .

"Amca birini araştırmanı istesem bana yardım eder misin ? " dedim dudağımı ıssırıyordum bir yandan da.

"İsim " dedi uykudan yeni kalkmış gibi ses tonu var .

"Atlas ben sana resmini de bulursam atıcam en kısa zamanda " fotografını bulsam iş kolaylaşırdı .

"Tamam merak etme bakarım ben "  sonra da devam etti .
"Aren meselesi gibi olmasın bu da ? o çocuk sır gibi hiçbir bilgi bulamadım" dedi , gerçekten Victor Aden ve Akın
Onu aramaya çok çalışmışlardı ama çocuk yoktu .

Bir aralar kendimden şüphe etmiştim acaba hayal mi görmüştüm diye ? Ama ona dokunduğumu düşününce hayır o gerçekti.

"Leon beni yanlış anlama ama hayatını bir kişiye bağlayamazsın, emin ol onu bulsak böyle bir şey asla demezdim ama belki o doğru kişi olmayabilir bence karşına çıkan başka birine şans vermelisin " dedi o görmese de kafamı salladım .

"Peki amca dediklerini düşünücem " dedim ve birbirimize görüşürüz dedikten sonra telefon kapandı .

Gecenin kaçıydı bilmiyorum ama ormandan uluma sesleri ve çekirge sesleri dışında tek ses rüzgarın ağaçları sallama sesi geliyordu .

Salonun bir tarafı full camdı ve koltuğum camın önündeydi bu şekilde rahat dışarıyı ve gökyüzünü izleyebiliyordum .

Dolunay vardı bu akşam tüm gün gözlerim kırmızı gezmiştim neyse ki dolabımda kan vardı , dışarı çıkıp birine zarar vermiyordum .

Gözlerimi kapattım , vampirler genelde uyumazdı ama enerjimizin düştüğü zamanlar oluyordu güneş ışığı gibi gücüm azalıyor , bazen zevkine bile uyuyor gibi gözlerimi kapatıp saatlerce yatarım o zaman düşünmüyorum boş boş uzanıyorum .

Bu gücümü toplamak için güzel aslında , Safkan olmak zor güç kontrolünü küçükken öğrenmeseydim çok kişi ölmüştü bunu bilerek yapmazdım istemsiz .

Kapının çalınmasıyla gözlerimi açtım bu saatte onu da geçtim Ekin gelemez, Darian nerede onu bile bilmiyorum ama işim var dedi o da değil Babam haber verir ,amcalarım kesinlikle hayır eee bu kim ?

Yavaşca koltuktan kalkıp gözlerimi yeşile zorla çevirdim .

Kapıya doğru yavaş yavaş
ilerledim ve bir tehlikeye karşı hazırlanıp açtım .

Karşımda gördüğüm beden kapıya yaslanmış bana bakarken şaşırmış bir ifadeyle ona bakıyordum .

"Ne işin var burada " dedim , bu buraya nasıl geldi ? Onu geçtim evimi  nasıl öğrendi ?

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin