20. Farkına varmak

680 106 28
                                    

Yanımda uyuyan bedenin saçlarında elimi gezdirirken aklımdan geçen düşünceler bir saniye bile susmuyordu .

Atlası mı seviyorum ?

Areni ne çabuk unuttun ?

Atlas çok güzel

Aramızda farklı bir bağ var kokusu da çok kendine çekiyor ruh eşim o olabilir mi ?

Bu sorular aklımda sürekli dönüp duruyordu bilmiyorum öyle
olmasını mı istiyorum yoksa sadece düşünüyor muyum ? zerre bir fikrim yok ama artık bir konuda karar vermeliyim .

Areni hayatımda bir kere gördüm sadece güzelliği beni çok etkiledi ama Atlas hem kokusu hem de kendisi çok güzeldi bana davranışlarıda öyle .

Onu herkesten korumak istiyorum bazen kendimden bile ,sürekli onu ısırmak aklımdan geçiyordu ama sonra hemen vazgeçiyordum .

Yanımda bebek gibi uyuyordu arada kıpırdanıyor yüzündeki morluklardan canı acıyordu ki yüzünü buruşturuyordu .

Babası neden ona karşı bu kadar kötü ?

Sabah erkenden Annabell evine gitmişti gitmeden dediğini yapıp küçük halıya da işemişti .

Kedi modundan çıkmadan evinin yolunu söve söve tutmuştu yaşlı cadı .

Atlası kucağıma alıp yatağıma yaptırdıktan sonra halıyı toparlayıp kirliye atmıştım kesinlikle yenisini alıcam .

Koluma sarılan bedenle düşüncelerimden sıyrıldım .
"Leo " dedi boğuk bir sesle gözleri daha yeni yeni açılmaya başlamıştı çok sevimli ya .

Vampir olduğumu öğrenince benden uzaklaşır mıydı ? Korkar mı
kaçar mı  ?

"Günaydın " dedim gülümseyerek ,
o da gülümsedi ve yerinden doğruldu kısık gözlerini ovup tam açtı .

Gördüğüm şeyle bir iki saniye gözlerine baktım o da bana bakıyordu gülen yüzü yavaşca ciddileşti ve kafasını yana eğidi.

"Ne oldu ? " dedi sesi endişeliydi .

Dudağımı ısırıp ona yaklaştım gözleri .

"Leon ne oldu korkutma beni ? " dedi yatakta dizlerinin üzerine gelip ellerini yanağıma koydu .

Kendimi aşırı kötü hissediyorum .

"Gözlerin " dedim , bunu dememle elini kaldırıp gözüne koydu şiş olan tarafa .

"Ne çok mu kötü şişmiş ? " dedi, gözüne dokundu ve acımış olacak ki yünü buruşturup elini hemen geri çekti .

Elinin teki hâlâ yanağımdaydı ve parmağı yanağımı okşuyordu .

"Lens mi takıyordun ?" dedim ,bunu dememle yüzü renk değiştirirken etrafına bakındı ve panikle hızla elini gözüne kapattı .

"Bakma " dedi ,kafasını iki yana sallayıp hemen yataktan kalktı ve  banyoya koştu .

Lensin yarısı hafif yukarı kaymış mavi gözünün bir kısmını görmüştüm mavisi parlaktı.

Gözleri bundan dolayı garipti ilk gözlerini yakından gördüğümde de bir şeyin olduğunu fark etmiştim .

Elimi yüzüme koyup ovaladım .

Banyodan ses gelmezken bende yatağın kenarında oturmaya devam ettim .

______________________________________
Bacağım kendiliğinden ritim tutmuş titrerken dişlerimi kıracak derecede sıkıp geri bırakıyordum .

Yarım saattir tuvaletteydi seslenmemiştim tam tersi kendi hâline bıraktım, pek iyi görünmüyordu zaten .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin