12. Teşekkür ederim

670 91 53
                                    

"ne düşünüyorsun ? " Darian'ın seslenmesiyle dikkatimi ona verdim .

"Hiçbir şey dalmışım sadece " dedim, ona şimdi bir şeyleri anlatırsam abartırda abartırdı en iyisi susmak .

Kafasını sallayıp okuduğu kitaba geri döndü .

"Susadım ben " söylenerek bahçeden içeriye giren Ekine baktım .

"Mutfağa git dolapta biliyorsun yerlerini " dedim , kafasını sallayıp seke seke mutfağa gitti.

"Bu akşam Akay'ın arkadaşının
doğum günü partisi var " dedi , bunu Dariana söylediği için umursamadım .

Darian hızla arkasını dönüp koltuğa dizlerinin üzerinde durdu ve kafasını koltuğun başlığına yasladı kuyruğu olsa şimdi sallanmaya başlardı kesin .

"Hangisinin " dedi meraklı sesiyle , sanki anlatsa anlayacak aptal .

"Sarışın var ya , kız arkadaşı onun " dedi Darian yüzünü buruşturup bacaklarını kendine çekerek koltuğa geri oturdu .

"O kız onun sevgilisi mi ? Çok yakınlar " dedi sesi oldukça üzgündü .

"Sevgilisiyse peşini bırakacak mısın ?" dedim , umarım sevgilisidir de peşini bırakır çocuğun, yoksa Akay için yazık.

"Sevgilisi varsa tabi ki onu unuturum sevgilisi olan birine neden yaklaşayım? " Dedi bunu demek bile onu sinirlendirdiği ses tonundan belliydi .

"Neyse akşam gelmek ister misin ? Yer ayırayım " dedi Elindeki bardakla karşımdaki koltuğa geçip oturdu .

"Olur gideriz değil mi Leon ? " dedi sesi itiraz etme s..... diyordu , bu konu yine nasıl bana geldi acaba ? Giren çıkan Leona .

"Beni katma " dedim , götten bacak her şeye beni atmasa olmuyor .

"Leon bence bana böyle davranmamalısın , kendi saglığın açısından diyorum " dedi sırıtarak , küçük psikopat .

"Beni oraya kimse götüremez " dedim net bir sesle  ,kafamı iki yana salladım .

İkisi de birbirlerine imalı bir hareketle bakıp gülümseyerek bana döndüler , akıllarından ne geçiyor ?

_________________________________

"Beni buraya getirenin, bak senin ta anladın sen " dedim Ekine el hareketi çektim .

İkisi de benim bu halime yarım saattir anırarak gülüyorlardı şerefsizler .

"Siz arkadaş değilsiniz siz var ya siz şerefsizler " dedim kesintisiz saydırıyordum , ben
sinirlenmeyeyim de kim sinirlensin ?

"Lan sus şimdi ağzına şu şişeyi sokucam " dedi Ekin gülmekten konuşamıyordu artık .

"Siz ikiniz varya düşmandan kötüsünüz lan " dedim hainler , evimde ne güzel yatacaktım ben gürültüden kaçtıkça onlar beni içine itiyordu .

"Sus artık Leo hem bak Akay arkadaşlarıyla ne güzel konuşuyor " dedi ,başını demirlere yaslamış hayran hayran Akay denilen çocuğu seyrediyordu .

Eee o arkadaşlarıyla konuşuyorsa bundan banane ya , bendemi Sapık gibi çocuğu seyredeyim tamam herkes bütün elindeki işi bırakıp Akaya odaklansın .

"Duman bey seni yakında dövecek " dedi Ekin dudağını ıssırmış Darian'ın bu aptal hâlini izliyordu .

Darian onun söylenmesine göz devirdi .
"Benim babam ve amcalarım sence buna izin verir mi hmm ? " dedi , babama güvenme çocuk , salın Babamı .

LEON (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin