9.BÖLÜM
#SensizNasılYaşarım ?
İYİ OKUMALAR :)
Kerem arkadaki polis memurunun amirene söylediği sözleri duyunca seslice yutkundu...Boş gözlerle etrafa bakınıyordu.Zey-Zeynep ö-ölümüş müydü ? ama az önce yani karşısında en güzel duruşu ve güzel yüzü ile dururken ölüm onu almış mıydı ?
KEREM boş gözlerle içeri bakarken çığlıkların olduğu yöne baktı.Haldun bey kalp krizi geçiriyordu.Olay yerindeki hazır boş bulnan ambulans görevlileri hemen koşarken kerem ne yapacağını kestiremedi.Herkes zaten haldun beyin başında ilgileniyordu bişeyler yapmalıydı.Farklı bişeyler.İşe yarayack bişeyler...
Jane : Kerem noluyor ? Zeynep kim.
K:... (ne yapacağını düşünüyordur.)
Jane : (Kereme sarılıp) sevgilim iyi misin ?
K:E-evet.Ama sen eve git yani bgn bn buralarda meşgul olurum bzm şofhör seni bıraksın dedi ve ıslık çalıp şofhörü çağırdı.
Jane : (keremin dudağında öptü.) Bir şey olursa banada söyle belki bir yardımım olabilir.
K:T-Tamam.
Jane arabaya doğru giderken kerem içeriden çıkan cesetlerle göz göze geldi.Yüzleri parçalanmış kollarının etleri bile ermişti.Kerem gözlerini kapattı.Zeynebi böyl düşünmek bile istemiyordu.Sonra amirin yanına doğru yürüdü.
K:Mrb ben kerem sayer (elini uzatır.)
Amir : (keremin elini sıkar ve bırakır.) Mrb kerem bey ?
K:Iıı ben şu patlama hakkında biraz bilgi sahibi olmak istiyorumda.
A:Kerem bey üzgünüm bir bilgi veremem.
K: (amiri köşeye çeker.) Siz söylerseniz belki bnde bir yardımda bulunurm.Anlarsınız ya ??
A:Tabi anladım . Tam olarak ne öğrenmek istiyorsunuz.?
K:İçeride bir ...Bir arkadaşım var.Ve ne olduğu hakkında bir bilgimiz yok.Fenerbahçe kulüp başkanın torunu kendisi ?
(Burayı dinleyerek bu kısmı yazdım lütfen dinleyin..Eminim daha duygu yüklü olacaktır.. :) )
A:Şey kerem bey...
K:?
A:Yani ..
K:Söylesene be adam ? !
A:Üzgünüm ama ... (kerem adamın omuzlarını tutar ve amiri sarsar.)
K:Nedemek üzgünüm ya ne demek ?? !!
A:İçeride hala söndürülemeyen bir yangın var.Bütün alt katta bulunanlar...
K:Alt katta bulunanlar ne ? !!!!!!!!
A:Kerem bey lütfen sakin olun.
K:Konuşsana alt katta ne !!! (derken öyle bir bağırırki herkes susar ona bakr.)
A:Alt kattaki herkes ölmüş....
Kerem bir anda dizlenin üzerine düşer. Ve gözündne bir yaş damlar.
Zynep..Zeynep nasıl sağuk bir ceset olacaktı şimdi ?
Onuda morgun soğuk bölümüne koyacaklar mıydı ?
Onunda cenazesi için mezar mı ayarlanacaktı ?
Soğuk bedeninin içindeki kalbi yok mu olacaktı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...