Zeynep masasında oturmuş yeni kreasyonu için çizimler yaparken kapısı çalındı ve asistanından istediği kahveyi asistanı getirmişti.Zeynep asistanına hızlıca teşekkür edip pencere kenarına giderken asistanıda dışarı çıkıp modern,sıcak ve geniş odada zeynebi yalnız bıraktı.Zeynep elindeki kahvesini yudumlarken gözlerini kapatıp kendini dışarıdaki yağmur sesine ve boğazından akan sıcacık kahveye verdi.Kafası bir haftadır dalgın olduğu yetmezmiş gibi birde magazincilerin röportaj zırvalıklarıyla uğraşıyordu.Zaten kendinde bile değilken şuan uğraşacağı en son şey bir magazin röportajıydı...
Keremin o iğrenç teklifinin üstünden bir hafta geçmişti.Zeynep hala keremi dövmediği için pişmandı ! Kerem ona o teklifi yapar yapmaz Zeynep keremi üstünden itmiş ve kereme okkalı bir tokat atarak onu yaka paça dışarı çıkarmıştı.Kerem resmen onu kullanmak istemişti.Duygularıyla oynamıştı !! Zeynep o anı hatırlayınca tekrardan bir baş ağrısı başına doğru hücum etti.Masasına geçip kreasyonuna tepeden baktı.Buradaki işleri yoluna oturtmuştu.Herşey tıkır tıkır işliyor yağmurda dükkanı ile bir anda patlamıştı.Yetişemiyordu ve arkadaşını da aksatıyordu.İkinci bir bayi için yeni mekan arayıp duruyordu.
Kreasyon tam olarak bitmiş ve sıra düzenlemedeydi.Yeni bir defile için davetiyeler çoktan bastırılmıştı.Mekan zaten klasik olarak bir otelle anlaşmalıydı.Bu sefer patlama filan olmadan bitirmek tek dileğiydi.Mankenler listesine baktığında keremin sevgilisi Jane de listedeydi.Buda zeynebin tekrar keremi hatırlamasına neden oldu ve bu kızı hiçbir organizasyonunda istemiyordu.
Z:Haleee !! diye seslendi sekreterine hale içeri girer girmez zeynebin kızgın suratıyla karşılaştı.
H:Buyrun Zeynep hanım ?
Z:Bu listeyi kim çıkardı.?
H:Yardımcı modacılar efendim.Siz en iyisini isteyince onlarda uygun olan-
Z:Uygun mu ! ? Jane denen kadın daha podyumda yeteri kadar iyi değil elbise üstünde yırtılırsa bu defilenin mahvolan kariyerini kim düzeltecek ?Şu kadını listeden çıkarın hiçbir organizasyonumda istemiyorum bu kadını diyerek kağıdı haleye uzattı ve hale üzgün bir şekilde odadan çıkarken Zeynep hızla geniş deri sandalyesine kendini attı.Kerem onu alt üst ediyor ve Her ismi geçtiğinde kasıkların ağrılar saplıyordu.Elleriyle yüzünü kapatıp derin derin düşüncelere dalmak istemiyordu dalarsa çıkamayacağını biliyordu çünkü.Ellerini yüzünden indirip birazdan gireceği toplantı için erkenden üst kattaki odaya çıktı.Toplantı öncesi toparlanmalıydı..
KEREM VE JANE SAHNESİ.
Kerem yağışlı havada bir kafede oturmuş jane'i bekliyordu.Köpüklü kahvesini yudumlarken büyük kayalara çarpan deniz dalgalrını izliyordu.Zeynep de bu dalgalar gibi hırçınca davranmıştı ona.Zaten hala kendine kızıyordu.Hala kendine öfke doluyduBöyle bir iğrenç teklifi nasıl sunmuştu ona ? Bir anda ağzından nasıl böyle bir şey çıkmıştı hala inanmıyordu.Ama bir yandanda zeynebi hala istiyordu kendini defalarca sorgulamıştı Zeynep hakkında.Ama her sorgulayışında zeynepten ciddi anlamda hoşlanmadığını anlıyordu.Zeynep sadece kereme inanılmaz zevk sunan mükemmel biriydi.Kıvırcık saçlarına ellerini sokup onu kendine çekmek ve dudakları ağrıdan morarana kadar öpmek mükemmelden de öte bir şeydi.
Bir anda girişteki kapının açılmasıyla içeri giren hava ile kerem irkildi ve kapıya doğru baktığında sinirden delirere ona yaklaşan Jne'i gördü.Jame kabanını çıkarıp hızlıca keremin karşısına otururken hızlıca bir sipariş bile vermişti.
K:Neyin var senin ? derken gözlerini jane'e odakladı.
J:Sinirden kudurmak üzereyim.
K:Onu fark edebiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...