Bölüm 27 ♕ Geçmiş -TİŞÖRT , PARFÜM , AJANDA

4.4K 128 55
                                    

ednrymn

bursinbenimse

ozlemtuzmen

zeyker __sude

NOVA_82

eboesje

sudenaz1080

btlbysl04

efruz-03

zeykeraski32499

diamondzeyker

semranur123

zeykerworld02

evreme31

bursinhande

ferihayilmaz111

kainattzeynepp

bbbeeettt

sukran9872

AsliAydin7 'e ithafendir <3 Yorumlarınız için teşekkür ederim. :) <3


BÖLÜM ŞARKIMIZ "Nil karaibrahimgil -Resmen aşığım." :)


Öncelikle medyada ki resme anlam veremeyenleriniz olabilir.Ama ben okuyunca gözlerim dolarak gülümsedim.Sizler tarafından yazış tarzımın ve hikayeleriin kurgusunun değişikliğinin beğenilmesi beni çok mutlu ediyor.Umarım bu tür yorumlar ileride daha da çoğalıp bana bir kuçak dolusu mutluluğu verirsiniz :) Bu güzel yorum için semranurum123 e ve zeykeraski32499 ' a ayrıca teşekkür ederim :)


İYİ OKUMLAR :)



"Ya yeter artık ya vallaha bak biraz daha kendi kendine süslenmeye devam edersen kendimi şuracıktan atıcam ve ölüp sonsuza dek Zeynep."

Boy aynamın karşısından ayrılıp arkamı döndüm.Yağmurun yanaklarını sıkıp "Uff sende amma mız mızcısın !" diyip güldüm.

"Sabahın 4 ünden beri ayaktayım ve uykusuzluktan ölüyorum zeynep.Ve bir saattir de süsleniyorsun.Sabah sporu yapan kimse senin kadar süslenmemiştir herhalde.Hayır eşofman takımın üstündeyken ne gibi bir çekiciliği elde etmek istiyorsun onu anlamıyorum. "

"Tamam tamam bak şimdi eğmen birazdan aşağı iner.Bizde senle onu köşede bekleyeceğiz tamam mı ? O kapıdan çıkınca da bizde harekete geçip karşılaşmış numarası yapıcaz.Anladın değil mi ?"

"Avazım çıktığı kadar bağıracağım şimdi Zeynep.Tamam anladım akşamdan beri bu kaçıncı söyleyişin. "

"Hadi aşağı inelim de kaçırmayalım." Diyip yağmuru sessizce evin merdivenlerinden aşağı sürükledim.Kapıyı kapatıp karşı villanın çıkış kapısından eğmenin çıkmasını beklemek için pusuya yattık.Eğmen her sabah spora çıkardı.Ve bu sabah bende onunla sohbet kurmalıydım.Tabi çilekeş arkadaşım yağmur yanımda uyuyup kalmazsa !

Yanımda ayakta uyuklayan yağmura sert bir çimdik atıp sessizce "Eğer ormanın içindeki alanda da koşarken uyuya kalırsan seni ölüdürürm yağmur ! Ya kalk bir kendine gel !" dedim.

Uykulu uykulu "Ne olur beni şura da bırak eve gelince uyandırırsın eve beraber gireriz.Nolurrrr." dedi.

"Hayır olmaz ! Zaten sen ayağım burkuldu diye yarı yolda numara yapıp geri kalan koşu yolunda eğmenle beni yalnız bırakacaksın orda uyursun !"

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin