Bölüm 41♕Raydan Çıkan İşler

3.8K 153 33
                                    

Bölüm Şarkısı :Rafet El Roman-Direniyorum

Bir önceki bölüme yorum yapıp vote atan herkese teşekkür ediyorum.

İYİ OKUMALAR  :9


Zeynep"Anlat bakalım nasıl gidiyor?" dedi yağmura bakarken. "Mutlu musun ?"

Yağmur arkasına yaslanıp kafenin camından dışarı deniz manzarasına baktı ve derin bir iç çektip sonra da dertli bakışlarla arkadaşına baktı. "Bilmiyorum.İyi gibiyiz ama sanki bir sorun sürekli ortalıkta bizi engelliyor.Yorumlayamadığım o kadar değişik şeyler var ki..."

Zeynep milkshakesinden pipeti ile bir yudum çekti. "Nasıl yani ?"

"Birkaç gündür işe göndermiyor.Dükkana gitmeme izin vermiyor.Evde en ufak ses olsa hemen evde beni arayıp iyi misin diye sorup bana sıkı sıkı sarılıyor.Bazen de o kadar soğuk ve uzak ki...Bilmiyorum seni bu yüzden çağırdım işte karmaşığım..."

"Ben kendimden yola çıkarsam genelde algınsam eğer kafamda bir sürü cevap bekleyen soru ya da endişe vardır.Eğer sürekli sevgilimin iyi olup olmadığımı soruyorsamda onun için bir tehlike var demektir."

"Bunları bende biliyorum.Kendimi bir çok kez neden bunları yapıyor acaba diye sorarken bulduğumda bende senin gibi düşündüm.Ona sordum ama sadece şuan onu dinlememi ve her şeyi yoluna koyacağını söylüyor."

"Her şey ?"

"Evet sürekli bu şekilde beni yanıtlıyor , başka bir cümle kurmuyor.Endişeliyim Zeynep...Bir sıkıntısı mı var diye , başı beladamı diye..."

"Yağmur bunu onunla açık açık konuşmalısın..."

"Konuşuyorum Zeynep ama sadece konuyu kapatıp çalışma odasına gidiyor.Akşam ise sadece üstümü örtüp odadaki koltuğa oturup saatlerce bana bakıyor."

"Bende endişelendim şimdi."

"Sabah buraya gelirken iki tane adamı gördüm.Sürekli benim peşimdeydiler.Sırf onları denemek için iç çamaşırcıya girdim oraya bile girdiler."

"Bu konu nereye gidiyor merak ediyorum..."

"Can ile bu gece ciddi bir konuşma yapmayı düşünüyorum.Artık cevapsız soruları kendim düşünmek istemiyorum."

"Benide haberdar etmeyi unutma."

Yağmur başını sallarken o da milkshakenden bir yudum aldı. "Siz nasılsınız."

"Değişik."

Yağmur güldü."Bence biz lanetlenmiş iki genç kadınız.İkimizde bir kere mutlu olamadık..."

"Sanırım öyle."

"Neden değişiksiniz."

"Karışık olan benim.Sanırım ben...Ben kereme aşık oldum.Bu çakma sevgili oyununu ciddiye aldım.Kerem gayet normal.Yani sadece bir birimizin kafasını dağıtan kişileriz.Tabi bu kerem için böyle...Karışık olanda bu."

"Bu noktaya geleceğinizi biliyordum.Peki eğmen gibi takıntı mı yoksa gerçek bir aşk mı hissetiklerin ?"

"Bu takıntı değil.Takıntı olsa anlardım ama bu aşk.Ynai o olmayınca kaburgalarım kabimi sıkıştırıp parçalıyormuş gibi acı çekiyorum.Kerem gayet normal ilerlerken benim aşık olmam çok anormal..."

"Erkekler her zaman geç anlar duygularını bebeğim..."

"Ben duygularını geç anlamasını istemiyorum yağmur.Ben keremi sevmek istemiyorum."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin