BÖLÜM TAGI #DayanılmazArzu
K:Zeynep iyi misin ?
Z:…
Zeynep—
Hayır Zeynep kerem …Kerem olmaz ! Saçmalama Zeynep kendine gel.Evet o gerçekten seni orgazm ile tir titretebilir ama olmaz kerem olmaz ! Senn tek gecelik bir ilişkiye ve bir daha suratına hiç görmeyeceğin bir erkeğe ihtiyacın var.Sakın keremi aklına bile getirme.Evet tek gecelik ilişkiyi daha çok sevdiğini döylemiş olabilir ama kerem senn dibindeki tanıdığın biri.TAKIMDAN BİRİ !!
K:Zeynep…Zeynep bak beni endişelendiriyorsun.
Zeynep Elini kasıklarına bastırdı.Kerem endişeyle zeynebe baktı.
Z:I şey sanırım biraz miğdemi bozmuşumda bir tuvalete gitsem iyi olacak.
K:Anladım.Dedi. ve Zeynep kıvranarak tuvalete koştu.Kapıyı açar açmaz kapının önüne oturup ayaklarını karnına çekip kasığına bastırdı.Cana iğne yapılırken bile bu kdr acımıyordu.En son arzulaması gereken kişi için şuan kıvrım kıvrım kıvranıyordu.Vajinasından sıcak bir sıvının aktığını hissetti ve hızla ayağa kalkıp kendini kontrol etti.Pedi kan olmuştu !! Hemen çantasından bir pedi çıkardı ve hemen kiloduna yapıştırdı.Soğuk soğuk terlemeye başlamıştı.Başı dönerken bir anda lavabo mermerine tutundu.Gözlerini zor açıyordu.Kanamasının durması için içerideki sıvının durmaması gerekiyordu.Ama yoktu işte o sıvıyı dışarı çıkaracak kimse yoktu ! Kerem ile birlikte olamazdı ! Zar zor ayakta dururken yüzünü yıkayıp çantasındaki ilaçları içti.Ve aşağı indi.Herkes aşağıda sohbet ediyordu.Erkekler bir tarafa toplanmış gene futbol konuşurken demette fotbulcuların eşleri ile türk kahvesi eşliğinde sohbet ediyorlardı.
Zeynep demetin yanına giderken zeynebe arkası dönük bir biçimde oturan kereme baktı ve gene kasığındaki sızlama ile küçük bir inilti çıkıverdi ağzından.Keremin geniş omuzları ve kaslı boynunu görünce kendisine gelmeyi bşardı.Kereme karşı bir şey hissetmiyoru sadece onun arzusunu dindirecek bir yatak arkadaşı arıyordu.Zeynep ayakta dikelmiş kereme bakarken demet seslendi.
D:Zeynep kızım senden gel bize katıl.
Zeynep zoraki şekilde gülerek küçük adımlarla zar zor gidip onların yanlarına oturdu.Herkes kendi aleminde konuşurken bir anda yardımcı teknik direktörünün 7 aylık bebeğini kendi kucağımda buldum annesi biberonunu almaya gitmişti ve zeynebe bebeğini tutması için bırakmıştı.Zeynep kucağında “Mayıslar sizin olsun biz nisanda şampiyonuz !!” yazılı bir çıtçıtlı kalın askılı badisi ile oturuyor zeynebin ağzına elindeki oyuncağı sokmayı çalışıyordu.O kdr hareketliydiki sanki ayakları ile hamur eziyordu.Zeynep bebeği kucağına oturtmaya çalışsada bebiş durmadan ayakta durmak istiyordu.En sonunda Zeynep bebişi kucağında dikeltti ve ona gülerek baktı “Seni yerim ben sen ne tatlı şeysin bakayım.” Derken keremin kahkahası ile kafasını erkeklerin olduğu tarafa çevirdi.
Ses tonu bile zeynebin kasıklarını ağrıtıyordu.Zeynep kereme bakarken kucağındaki bebişte zeynebin bacaklarının üstünde durmadan hareket ediyordu.Zeynep tam kereme dalmıştı ki Bir çığlık attı.Zeynebin çığlığı üzerine bebek öyle bir ağlamaya başladı ki demet koşarak bebeği zeynepten aldı ve Mehmet topalın eşine verdi.Herkes –erkek grubuda- dahil olmak üzere korkuyla bakarken Haldun ve cihan koşarak geldiler.
Bebek zeynebin kasıklarına basmış basmakla kalmamış hoplamıştı resmen ! Zeynep elleriyle kasığını tuttumamak için zor duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...