Yorum yapıp ve bölümleri heyecanla bekleyen herkese kocaman teşekkür ediyorum.Beğenilerin git gide artması okuyucu kitlemizin 90 bine ulaşması büyük bir mutluluk :) Daha çok yolumuz var :)
Medya : Lacivertli elbise olan zeynebin bölüm sonuna doğru olan kombini , Yanında ki karakterimiz ise Lisa..
Bölüm şarkısı :Cem Adrian -Herkes Gider Mi?
İyi Okumalar :)
Kerem elini kaldırıp canere kendini gösterip topu kendine atmasını işaret etmişti.Caner kereme yaklaşık 30 35 metre uzaktı ve sert bir atış ile topu tamda keremin göğüsüne doğru attı.Kerem topu göğüsünde yumuşatıp yere düşmesine izin verdi.Yan tarafında ki rakip futbolcu onu engellerken o gayette güzel çalımlar atarken rakibinden kurtuldu.Hızlıca kaleye doğru koşarken kaleye hızlı bir bakış attı.Hasan ali kendisinin solundaydı eğer golü kaçırırsa bile o golü atıp takımna dördüncü golü kazandıracaktı.Ama bu iş kendi halletmeliydi.
Bitiş düdüğü tam çalacaktı ki kenardaki tabelada bir dakikalık uzatma görünce kerem acele etmesi gerektiğini anladı.Bu son bir dakikada en son noktayı kendi koymalıydı.Ayağının altındaki topu yanındaki rakkibin bacak arasından geçirip sol ayağını geriye çekip hızlıca kaleye doğru bir şut çekti.Topun süzülüşünü izlerken kalecinin topun tam aksi yönüne atılıp topu tutamayışını ve bu geceki maçta attığı dördüncü golu keyifle izerken takım arkadaşları tepesine doluştu.Hakem ise bitiş düdüğünü çalıp maça son verdiğindekulübeye doğru giderken formasındaki FENERBAHÇE amblemini öpüp taraftarlara el sallayınca bağırışlar ve yüksek tezahüratlar keremin gülümsemesine sebep oldu.Sonra da özel konukların maç izlediği yere bakıp kendisine bakıp gülen zeynebi görünce bu seferde onun güler yüzüyle gülümsedi.
Cihan kerem ve diğer oyuncularla e sıkışıp hızlıca soyunma odasını işaret etti.Kerem arkadaşlarının zevzevk bağırışlarıyla kahkaha atarken alkışlanıp soyunma odasına geçtiler.Bu takımı seviyordu çünkü gol atan kim olursa olsun herkes kendi gol atmış gibi seviniyor ve kibirlenip somurtmuyordu.Burası büyük bir camiaydı.Fenerbahçeydi.Burda kimse ayrı gayrı yapmıyordu.En ufak bir gezinti bile olsa herkes beraber çıkıyordu gezintiye.Kariyerini fenebahçede sonlandırmak istiyordu.
Hızla duşa giren oyuncular hep beraber şarkı söylüyor eğleniyordu.Ta ki cihan ve haldun bey içeri girip alkış çalıncaya kadar.Duş alan oyunculara seslendi cihan "Hadi beyler acele edin..." dediğinde sesinden mutlu olduğu anlaşılıyordu.Beş dakika içinde herkes belinde havlu ile çıkıp hızla giyindikten sonra haldun önce oyuncuların arasına geçip onlarla şakalıp sonra konuşmaya başladı.
"Beyler o kadar iyiydiniz ki hepinizi tebrik ediyorum.Sanki aylarca antrenman yapmış gibi emin adımlarla topu arkadaşlarına gönderdiniz.Yaptığınız asistler (ASİST : Kerem gol atmadan önce ona caner top göndermişti.Yani gol atan kişiye topu gönderen kişinin yaptığı eylem.Caner burda asist.) alkışı hakeden cinstendi.Ve sen kerem.Doğru bir tercih yapıp seni takıma kazandırdığım için gene grurlandım.Tebrik ederim evladım." Diyince kerem gülümseyerek haldun beyi başıyla selamladı. "Başarılarınızın devamını bekliyorum çocuklar." Diyip odadan çıkıp topu cihana atmıştı.
Kerem ise bir an önce bu işkence bitsin istiyor ve zeynebe sarılmak istiyordu.Bir hafta geçmişti o olayın üstünden zeynebin pjamalarıyla evine gelip göğüsünde ağlarak uyuduğu o günün üstünden tam bir hafta geçmişti.Ama en son onu o gece görmüş bir daha da görememişti ta ki maça geldiğini son dakika farkedene kadar.Çok yoğun olduğunu ve bir avrupai bir yarışmaya katıldığını kereme telefonda üstün körü anlatmıştı.Kereminde antrenmanaları çok sık olduğu için görüşememişlerdi.Kerem küçük valiz çantasını omuzuna atıp cihanın antrenman günlerini dinlerken nihayet bu işkence bitmişti.Çantası omuzunda dikkat çekmeden çıktı.Zeynebi bulup onu kollarının arasına almak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...