Bölüm 22 ♕ Öpücük

4.9K 135 16
                                    

Semranur123 

Btlbysl04

kainattzeynepp

rabia5812

bursinhande

zeykerworl02

hulyaya

evreme31 ' İTHAFENDİR :)


MERHABALAR :) 


10 günlük bir tatildeydim ve o yüzden leptobuma her hangi bir yerden İnternet çekemedim.Ama size bu tatil sürecinde 14 worl sayfası zeyker yazdım :) Eylülün 3.haftası dershanem başlıyor biliyorsunuz sınava bir sene daha hazırlanacağım.O yüzden bölüm sıklığı azalabilir.Umarım anlayışla karşılarsınız.Bu arada hikaye kapakları yapıyorum isteyenler mesaj atarak ulaşabilirler :)

İYİ OKUMALAR YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM :)



Şuan maç öncesi olan olayın şoku ile kapıda dikelip kalırken içimde bir sürü duygu bulutu oldu.Bir yandan kasıklarımdaki ağrı bir yandan kereme duyduğum tutku bir yandan öfke bir yandan inadım bir yandan da kızgınlık...

Keremle pariste baş başa... Bunun düşüncesi bir yandan beni anormal bir şekilde sevindirirken bir yandan da kızdırıyordu.Neden sevindirdiğini bilmesem anlam veremesem de kızgınlığımın sebebini biliyordum.

Of her şey alt üst olmuştu ! Eğmenle her şey yoluna otururken keremle uzaklaşmışken şimdi onunla beş gün kalmak beni alevlendirecekti.Tutkumu arttıracaktı.Kerem karşı konulması zor bir erkekti.Ve bende bu tongaya düşen kızlardan biriydim...

Kerem sessizliği bozarken dudağında üste doğru kıvrılma görmüştüm.Fırsatçı pisliğin bu hoşuna gitmişe benziyordu.

Ama hayır ben ciddi bir bayandım ve keremin tongasına defile eğlencesinde düşmüştüm şimdi avucunu yalardı !

"Bu ne kadar doğru olur ?" dedi kerem dedeme dönerek.Dedem ise bana baktı.Aklından geçenleri görüyordum halam dan dolayı buna gönlü razı gelmiyordu.Rahmetlik halamın yaptığı hataya düşmemi istemiyordu.

"Zeynep senin işin ne kadar sürecek ?" derken eliyle toplantı masasını işaret ettiğinde Gökhan kerem ben ve dedem masaya geçtik.

"İşlerim çok yoğun olacak.Yani orayı toparlamam orada görünmem gerek beş gün filan tahmini." Diyip Gökhan ve dedeme sonrada konuya bir anda dikkat kesilen fırsatçı baklavacı kereme de baktım.

"Orda keremin işi 3 4 günü bulacak.Yani Fransa'yla Paris bağlı zaten sen işlerini hallederken keremde işlerini en geç 5 günde bitirir.Fazla oyalanamadan dönersiniz." Diyip kereme baktı "Sana uyar mı ?" dedi.

"Bu ilk maça gireceksem bana her türlü uyar." Dedi.İlk maçı gerçekten önemsiyordu.Bunu biliyordum.

"Peki sen git antrenmana katıl bende bilet filan ayırtayım size."derken "Zeynep sen kal " diyip dğerleri çıkarken beni uyarınca o masasına geçerken bende masanın önündeki deri koltuğa oturdum.

"Baban çok kızacak.Biliyorsun değil mi ?" dedi dosyalarını açarken.

"Ama bu benim yaptığım bir şey değil ki.Kerem zaten çok iyi biri sohbeti hoş biri sıkıntı olmaz keremle uyumsuz biri değil gibi duruyor." Dedim.

"Konu o değil Zeynep..." Diyip bütün dosyaları köşeye ittirip bana odaklandı. "Bak baban hala halan konusunda .." sözünü yarıda kestim.

"Halam konusuna girmeyelim.Öfkeleniyorum çünkü."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin