ÖNCELİKLE ZEYKER OLARAK DEVAM EDECEĞİMİ BİLDİRMEK İSTİYORUM.İSTEKLER O YÖNDE BU ARADA YENİ VE ÇOK FARKLI BİR HİKAYE PAYLAŞMAYA BAŞLADIM ÇALIŞMALARIM KISMINDAN BAKIP OKUYARAK ÖNERİRSENİZ BENİ MUTLU EDERSİNİZ... :)
MEDYA-- EĞMEN
İYİ OKUMALAR :))
Zeynepkendini kurtarmaya fırsat bulamadan arabanın ön koltuğunda oturur şekildebuldu.Kerem arabayı çalıştırdığında ise hala şoktaydı.Ne cüretle ona bu şekildedavranıyordu bu adam böyle ? Hızla yola koyulan kerem ise zeynebin sesçıkarmamasına şaşırmıştı ki Zeynep konuşmaya başladı.
Z:Durdurşu arabayı hemen !
Keremhiç aldırmadan devam etti.Zeynep keremin vurdum duymaz hainiyle karşılaşıncadahada öfkelendi.
Z:Keremsana diyorum dur dur şu arabayı !! Zeynep kerem gene tepki vermeyince arabanınkapısını açmaya çalışıp arabanın içinde depinmeye başladı.Kerem en sonundakonuşma gereksinimi duydu çünkü konuşmazsa Zeynep arabayı kullanamaz halegeitrebilirdi.
K:Çocukçocuk hareketler yapma Zeynep alt tarafı ben götüryorum seni.
Z:Asılsen yaşının hareketlerini yapsan kötü olmaz! Arkadaşım senn yüzünden ordakaldı!
K:Arkadaşıneğer sana değer veriyorsa yolunu kendi bulur ve gelir bara!
Z:Kerem o buraları bilmiyor bile ! Allah'ım çıldırıcağımşimdi onu orda o şekilde bıraktım !!
K:Nasıl bir şekilde bıraktın ?
Z:Ne saçmalıyorsun sen ?
K:Onu darmadağın bıraktın desek daha doğru olur senleöpüşecekken kollarından ayrıldın onu bence fazla dağıttın.!
Z:Bu..Bu seni hiç ilgilendirmez ! diyen Zeynep kekelemeyebaşlamıştı.Ve tabikide kasıklarındaki ağrıyla baş başa kalmıştı gene kerem onaiyi gelmiyordu.Sadece yatakta iyi geliyordu belki ama kerem onun için iyi birseçenek değildi.
K:Tabikde beni hiç ilgilend,rmez.Bu hayat senn.Ama eğerbiriyle öpüşeceksen bunu kjendi organizasyonunda yapma...
Z:Hanş hayat benm hayatımdı bundan sana ne ?
K:...
Z:İndir beni !
Kerem zeynebe baktı ve bir anda ani bir fren yaptı.
K:İn !
Z:Ne ?
K:İnmek istiyordun ya işte durdum İN !
Z:taksi durağına bırakabilirdin !
K:İniyor musun ? Yoksa benmi indireyim ?
Zeynep hiçbir şey demeden çıkardığı ehliyet kemerini galesizcetaktı ve kereme bakmadı.Kere ise sinirliydi.Gerçek anlamda sinirliydi.Hızlıcakendi kapısını açıp zeynebin kapısını açtı ve zeynebin üstüne eğilerek ehliyetkemerini yuvasından çıkardı.Zeynebi bileğinden kavradığı gibi arabasındançekiştirerek indirdi.
Z:Ne yaptığını sanıyorsun sen Hayvan herif !!
Kerem zeynebin karşısında dikelmiş zeynebe öfkeyle bakarkenburnundan soluyordu.
K:Hayat senin hayatın olduğuna göre Hayatındaki bu önemligünün kutlamasının yapıldığı bara gelebilmek için Eğmen ARKADAŞINI ARASAN İYİEDERSİN !
Kerem hızla kendi araç koltuğana gidip kulaklığını kulağınataktı ve hızla arabayı çalıştırdı.Zeynep zorla bindirildiği arabadan zorlaindirilmişti.Aslında kendi kaşınmıştı ama ne olursa olsun bunun şoku biraz fazlagelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...