Artık Biz TA Hayranlarınında Bir Grubu Var !

2.7K 50 2
                                    

Arkadaşlar her hikayenin olduğu gibi bizimde artık bir grubumuzun olması gerektiğini düşünüyorum :)


Ve yaptım da :)


İnstagramda "tutkulu.ask" kullanıcı adıyla artık bizde varız !


DM ( İnsatagramda ki mesaj kısmı) 'den grup kurup hep beraber konuşabiliriz.

"Bu TA nereye gidiyor yazar ! " diye bana restte çekebilirsiniz :D

Kısacası lütfen instagram dan resmi hesabımızı takip ediniz.


Bu arada son 2 bölümdür sınırın çabuk dolması yorumların artması ile çok mutlu oluyorum yaz tatili başında okuyucumuz 50.Bin küsür kişiyken şimdi 64. bin küsür kişiyiz. İnanın bu gelişme beni çok mutlu ediyor.


Kısa yazdığım konusu da herkesin dikkatini çekiyor.Evet diğer yazarlar gibi 15 worl sayfası yazmıyorum benim standart bir sayfa sayım vardır ona sığdırırım.Bazen bu sayfa sayısı 5 ise diğer bölümde 10 olur.Ben ayrıntıya çok önem veririm ben anlatırken okuyucu da o an ya da o sahne , o mekan canlanmalıdır.Ve başardığımı da düşünüyorum.Kıyafetleri medyadan yayımladığım için fazla üstüne basmıyorum.Kısa yazmam konusundaki eleştirilere hatta hikayemle ilgili her türülü düşünce öneri ve eleştiriye açığım.Kısa yazmamda bir eleştiridir benim için.


Haklısınız kısa yazıyorum.Durumum anca buna müsade ediyor üniversiteye hazırlanan bir öğrencinin 15 world sayfa yazı yazması doğru değil.Bu yazıdan sonra belki beni yadırgayanlarınız olacak.Ama olsun başımın üstlerinde yerleri var.Ama yinede uzun yazmaya gayret etmeye çalışırım...


Bir başka konu ise şu ara yazmak için fırsat fazla bulamıyorum bu bölümde sınırı hemen geçerse bölüm en fazla 1 gün gecikebilir çünkü bildiğiniz üzere sınava bir sene daha hazırlanıp mezun kaldım ders odaklı olmam gerek.Ama yinede sizleri bölümsüz bırakmam merak etmeyin :)


Paris bölümleri bomba gibi gelecek ve artık şu merak edilen geçmişe de bir gidelim artık dimi ama !! :D 






TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin