Bölüm 31♕KARMAŞIK DUYGULAR

4.4K 146 27
                                    


MEDYA-ZEYNEBİN İŞ KOMBİNİ

İki üç bölümdür yorum yapanların ismini yazamıyorum.Ama yinede yorum yapan herkese teşekkürler :)


İYİ OKUMLAR


"Bu ne lanet olası !!"

Gülerek zeynebe baktım "Bu mu ? "

"Evet allahın cezası , bu !!"

"Seninde imzanın olduğu bir anlaşma !" dedim gülerken.

"Evet kahrolası beni kölen yaptığının kanıtı olan bir anlaşma mı ? !!" derken dudağı seyiriyordu.Soğuktan dudakları morarmış cılız bacakları ise seyiriyordu.

"Bir nevi öyle de denebilir ..." derken sırıttım.Zeynep ise benim sırıtmama daha da sinir olmuştu.Seyiren dudakları soğuktan değil sinirdendi.Kısacık eteğinin altından sarkan ve sırılsıklam olan bacakları titriyordu.Ya sinirden ya da soğuktan...

"Bence içeri gel yoksa zarüte oalcaksın !" derken biraz kaşlarımı çatıp ciddi görünmeye çalıştım.O ise beni omuzlarımdan ittirip içeri dalarken bende gülümseyip kapıyı kapadım.Salonun ortasına geçip sinirle dikelirken yukarı çıkıp hızla bir battaniyeyle döndüğümde şöminenin başında hala titriyordu.Kendi kendine bir şeyler söylerken benim odaya girdiğimden bile habersizdi.Battaniyeyi omuzlarına bırakırken hızla irkilip bana döndü.

"Dokunma bana ! Maganda herif seni !" erken öfke kusmaya devam ediyordu.

"Abartma zeynep."derken oldukça sakin olsamda o bir anda gözlerini bana kenetleyip gözlerini kısarak bana baktı.Üstüme doğru gelirken battaniyeyi tutmayı bırakmıştı.Battaneye yere düştü.

Elleriyle beni geri geri ittirirken "Abartma mı ? Abartma mı ? !! Lanet olası koca kafa abartma mı ?!" diyordu.

"Bu basit bir anlaşma." Derken bir adım daha geri gittim.

"Hah ! Basit bir anlaşma öyle mi ?" derken durmuştu ellerini iki yana kocaman açıp öfkeyele bakıyordu.Daha çok kzıgınlıkla.

"Evet.Zaten konuşarak bu anlaşmayı yapmıştık şimdi sadece yazılı bir anlaşma ! Bu sadece bir kağıt parçası ! Biz gene eski şekilde hareket edicez zeynep..." derken elimle omuzunu okşadım.Sakinleşmesini istemiyordum.Bu hareketimle daha da çok sinirleneceğinide biliyordum.Onun asi ve sinirli , atılgan ve en çokta bu kızgın kaplan gibi kışkırtılmış halini sevmiştim.

"75 MİLYON EURO KEREM ! 75 MİLYON EURO ! Bu basit bir şey değil !"

"Para mı söz konusu yani ? Anlaşmadan çıkmazsan bu parayı ödemek zorunda kalmazsın !"

Bir anda sağa sola gidip gelerek saçlarını ellerinin arasına alıp gözlerini kapatırken kendi kendine sayıklıyordu.Bir anda bağırmaya başladı."Allah'ın cezası bu para ne demek biliyor musun ? Bu para beni satılık bir mal yapan aptal bir değer !" diyince bir anda hiç bu açıdan düşünmediğimi farketmiştim.

"Hayır bak-"

"Ben satılık bir MAL gibi mi görünüyorum.Bedenini parayla satan bir fahişe gibi mi görüyorsun beni !!" diyerek haykırdı.

"Sakin olur musun ! ? " derken ona yaklaşmaya çalışsamda o geri gitti.

"Bana dokanma !"

"Zeynep !" diye bağırıp hızlıca kendime çektim.Bana karşı koyup ittirmeye çalışırken kollarını sıkıca kavradım "Beni dinle ve şu çeneni bir süre olsun kapalı tutmaya çalış !" diyerek sarstım.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin