İYİ OKUMALAR :)
YORUM YAPANLARA ÖBÜR BÖLÜM BİR SÜRPRİZİM VAR :)
Zeynep hızlıca keremi üstünden ittirmesi gerekse de önce yaşadığı anın şokundan çıkmalıydı.Eğmen sandığı kişinin kerem çıkmasındakibüyük ironi ile savaşmak zordu.Ama şuan o kadar rahatlamış hissediyordu kikendinine kasıklarında ağrı vardı ne de başka bir şey.Kerem zeynebin üstündençekilip zeynebin yanına sırt üstü uzandı ayın ışığı içeri sinsice girerkenikisinin de yüzünü aydınlatıyordu.
K:Özür dilerim ben bir anda kendimi tutamadım.
Z:...
K:Zeynep bak ben senden özür dilemek istiyorum.
Z:Neden ? üstüme atladığın için mi ? !! DİYP ağlamaklıgözlerle hızla elbisesine yönelmiştiki kerem onu belinden kavrayıp yataktanuzaklaşmasını engelledi.
K:Zeynep lütfen...lütfen beni yanlış anlama.
Z:Kerem bırak beni derken sesi cılız ve ağlamaklıydı.Amakerem bırakmadı aksine daha ıkı kavrayıp tuttu.
K:Beni dinlemeden bu şekilde gitme Zeynep.
Z:Ne bekliyorsun benden ? DERKEN keremin ellerinden kurtulupyataktan çıktı kerem ise heemn karşısında belirdi.
K:Senden bir şey beklemiyorum !
Z:Evet belli ! emin ol çok belli !
K:Bak o dediğim iğrenç cümle için ben özür dilerim.
Z:kerem bir kabahatini kapatmak için yeni bir hata yapıyorsun!Şuanherkes bizi bekliyor ! laned olsun aynı anda ortalıktan kaybolduk !!
K:Umurumda değil bu iş bgn çözülecek !! derken zeynebinkolunu sıktı.
Z:Ney çözülecek Allah'ın cezası !
K:Bundan sonra bir birimize o kdr öfkeli bakmamızdanbahsediyorum !
Z:O tekliften sonra mı ?? Saçmalama !
K:Ne yani böylemi devam edecek !
Z:Başka yol mu var ya bir birimizi tanımıyormuşuz gşbi devamedicez yada ..
K:Yada ?
Z:Boşver işte !
K:Ya da teklifimi değerlendirmemiz mi gerek ? Zeynep kereminfısıldar gibi konuşma tonuyla konuşmasıyla resmen erimişti.Dili damağıkurudu.Konuşamıyordu bu adamı gerçektende farklı bir şekilde arzuluyordu.
Z:Kerem lütfen..
K:Bak işte !! sende eriyorsun benm karşımda aynı bnde olduğugibi !
Z:..
K:Ben sana karşı bir şey hissetmiyorum Zeynep sadece teknikdirektörümün kızı başkanında torunusun.Yani sevgi yok sana karşı bende sadecebir birimize ihtiyacımız olduğunda birlekte olmanın sorunu olmaz sana anlatmakistediğim en başından beri buydu ! dedi zeynebin kolunu öfkeyle bırakarak.
Aslında bu zeynebin işine de gelirdi.Keremle sıkıntılı geçengünlerini geçirip geri bir şey olmamaış gibi yoluna devam edebilirdi.
K:Bir şey söyle susma böyle ..!
Zeynep hala düşünüyordu beklide ...beklide mantığa ters birdüşünce ya da fikirdi ama düşünülünce iki tarafta karlıydı.Herekes hayatınadevam edecek sadece zor günlerinde beraber olacaklardı.
Kerem zeynebin galesiz hallerini gördükçe daha çoksinirlendi ve üstünü giyinip tam gidecekti ki Zeynep kapıya doğru yürüyenkereme seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...