zeykerworl02
rabia5812
evreme31
kainattzeynepp
hulyaya
semranur123 ithafendir :)
İyi okumalar :) Lütfen uzun yorumlar yapın :)
Zeynep birkaç saniye sarılı halde durduktan sonra onu kendimden uzaklaştırıp ittirdim.Zeynep anlamsızca bana bakıp ne oldu diye sorarcasına baktı. Ben ise ifadesizce ona bakıyordum.Bir anda bana anlaşma bitti diyip beni kıvrım kıvırım kapının önüne attığı sahne geldi aklıma ve bir anda bütün karışan duygular geri çekilip çephede tek başına kalan intikam duygum ortaya çıkıp tetiği zeynebe doğrulttu.
"Özür dilerim bir an kendimi kaybettim." Dedi Zeynep elleriyle yaşlarını silerken.
Kerem ise dikelip karşısındaki manzaraya baktı.Zeynep'e bile bakamdan "Önemli değil." Dedi.Sonra saate baktı.Bugün bir maç vardı ve erkenden gidip antrenmandan önce ısınmalıydı.Zeynep için ne kadar şuan içi kan ağlasa da onu yalvartıp kendisine muhtaç edecekti.O nasıl kendisini evden attıysa o da intikamını alacaktı.
Ne de olsa intikam soğuk yenen bir yemekti değil mi ?
"Ben gidiyorum.Kendine iyi bak." Diyip arkamı dönüp giderken Zeynep kolumu tutup bana acı dolu gözlerle bakarak "Sana ihtiyacım var." Dedi.
Alayla güldüm bu cümlesine. "Benim de sana ihtiyacım vardı bir gün önce ? Ama sen beni kapının önüne koyup anlaşmaya son verdiğini sert bir dille ifade ettin diye hatırlıyorum yanlış mı ?"
"Bu çok farklı kerem !" etarafa bakıp sessizce "Bu cinsel bir yardım değil.Şuan biriyle konuşmaya ihtiyacım var !" dedi.
"Sonuçta bir şekilde bana ihtiyacın var değil mi? Üzgünüm başının çaresine bak.Tıpkı benim dün ihtiyacımı başkasında giderdiğim gibi.." diyip arkamı döndüğümde gülümsedim.Onu çıldırtmıştım.Biraz yalan söyleyerek çıldırtsam da sonuç olarak bu intikam yolunda her şey mubahtı.Akşam kimseyle birlikte olmamıştım.Ama bu yalanı ortaya istese de çıkaramazdı Zeynep.
Keyif yürürken bir anda hızlıca koşup hareketli bir şarkıyla şuan ki zevkimi tazeledim.Bana yalvarana kadar seni pişman edeceğim Zeynep yılmaz...
---
Bir saniye ! Bir dakika ! Hatta siz bana şöyle bir bonkörlük yapıp şoktan çıkmam için birkaç gün verin !
Aşağılık kerem !
Benim yanımdan gidip başka birinin yanına mı gitmişti ? !! Adi pislik !! Misafirim varken onunla nasıl sevişebilirdim ki ! düşüncesiz bok kafalı ! Sinirden her hücrem uyuşmuştu resmen.
Hadi onu geçtim az önce resmen bana meydan okumuştu.Ama ben de sana gösterecektim kemre sayer sen tekrar bana muhtaç olacaksın !!
2 SAAT SONRA –
"Neden herkes sırtında tonlarca ağırlık varmış gibi hareket ediyor !! herkes hızlı hareket edecek ! Eğer koşulları kaldıramayanlar varsa da bana görünmeden istifa mektubunu bırakıp gitsin !" derken moda evinin ortasında çalışanları azarlıyordu sonra hırsla haleye bakıp "Hale benle yukarı gel.Avukatları da hemen çağır toplantı odasında toplantı yapacağız !" diyip bir sinirle yukarı odama çıkıp kapıyı sertçe ittirdim.Kapının sesi kocaman 3 katı moda evinde yankılanırken bende sinirle ellerimi saçlarıma geçirdim.
Üstümdeki eşofmanı hatırlayınca hızlıca içerideki giyinme odama fırladım.Beyaz V yaka dekolteli gömleğimi üstüme geçirip altıma da hızlıca bilekte biten hafif yüksek bel pantolonumu giyince boy aynamın karşısına dikelip saçlarımı elimle hacimlendirip köşedeki siyah küpe ve koyu kan kırmızısı ruju dudağıma sürüp ayağıma da siyah topuklumu giyip odadan çıkıp sandalyeme oturup önümdeki dosyalara bakacaktım ki dosyaların toplantı odasında olduğu aklıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...