5. BÖLÜM #Arzu

9.2K 134 1
                                    

İYİ OKUMALAR :))

BÖLÜM TAGI   #Arzu

Zeynep hastaneye arka kapıdan girip acile doğru giderken bacaklarının kan olduğu yetmezmiş gibi birde kan damlıyordu.Zeynep başının dönmesi ile kanlı elini duvara koyup gözlerini kapadı ve dinlendi.Sonra bir el hissetti kolunda.Hemşire olmalıydı.

H:Doktor beyi çağırın !!! Sedye getirin…

Zeynep yarı baygın yarı uyanık sedyeye yatarken kadın bir şeyler mırıldanıyordu.Kan grubu gibi bir şeylerdi..Zeynep sedyeyi süren hemşirenin eline dokunda ve nefes nefese “Aileme haber verilmesin sadece derin hanımın muane odasına götürün.” Dedi ve sonra gözlerini kapadı….

34 DK SONRA…

Zeynep gözlerini açmadan önce birkaç ses duydu.Ağlamaklı sesle derin hanımla konuşuyordu.Yağmur olmalıydı.Zeynep belden aşağısının uyuşmuş olduğunu hissetti.Doğum yanpılan masada yatıyor ve bacakları iki yana ayrılmıştı.Zeynep sonra elindeki serumu hissetti ve yağmur ve derinin konuşmalarını kulak misafiri oldu.

Y:Yani…Nasıl bu hale geldi…Nasıl bu kdr kanaması oldu bilmiyrum (Hıçkırarak) yeteri kadar zor günler geçirdi zaten tekrar arkadaşımı aynı duruma sokamayız.!

D:Sakin ol yağmurcum ama bu şekilde devam edemez.Yani Zeynep psikolojik olarak zaten yıkılmış ve kendine dikkat etmiyor.Zeynebin artık değişmesi gerek.İlaçlarını kullanmadığı kan tahlillerindende belli.

Y:İyi ama bana kullandığını söylüyordu.

D:Hayır sadece fazlasıyla ağrı kesici içmiş.Bence halduun beylere söylmeliyiz….

Y: (telaş yaparak.) Lütfen derin hanım gerçekten Zeynep onlar işin içine girince kendine hiç gelemiyor siz bana yapılacakları söyleyin ben onu sopayla dövmemem bile gerekse o ilaçları içmeye ikna ederim.

D:Bilemiyorum.Zeynebin ihtiyaçlarnı gidermesi gerek…

Y:Ne ihtiyacı.?

D:Ahh ben size asıl sorunu söylemedim kanaması ağır iş yapması ve ilaçlarının içmemesinden kaynaklanmıyor ..

Y:Na..Nasıl yani anlamadım ?

D:Bak yağmurcum zeynebi hemşireler muayene hazırlamak için iç çamaşırını çıkarırken iç çamaşırındaki ıslaklığı fark etmişler.Bende tatlil yaptırdım ve yumurtalıklarının kasıldığını gördüm.Vücut uzun süredir böyle bir tepki ile karşılaşmayınca ve ilaçlarda içilmeyince kanama olmuş..

Y:Yani şimdi ..

D:Evet yağmurcum Zeynep bugün bir ekekten etkileniş ve ne kadar ileri gittiler bilmiyorum amam kasılma dan sonra sanırım ileri gidilmemiş.

Y:Na.. nasıl ya ?

D:Bak yağmurcum sen debayansın anlarsın.Zeynebin cinsel ilişki açısından sorunu var.Yani zeynebin uzun bir zamandır ilişkiye girmediğini tahmin etmek zor değil.

Y:19 yaşından beri…

D:Ve şuan 24 yaşında..

Y:Ne yapmamı istiyorsunuz ?

D:Birilerine bağlanmak istememesini anlıyorum en azından bir yatak arkadaşı ya da ne biliyim bir ilişkiye girmesi onun içinde şuan sıkışan sıvıyı dışarı atması konusunda işe yarar…

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin