13. Bölüm

4.7K 121 12
                                    

 "Hiçbir aksilik istemiyorum her şey her zamanki gibi mükemmel olmalı."dedi Zeynep son kez konuşmasını yaparak.Yarın büyük bir defile ve barda kutlama vardı.Ve o patlama olaydan sonra ortalık karışmışken Zeynep o olayı kapatmak istercesine hızlı bir kreasyon çalışması yapmış ve şimdide yrn defilesi vardı.Herkes toplantı odasından çıkarken zeynepte çalan telefonu ile irkildi teflonunu alıp devasa camın önüne geçti.

D:Toplantın bittimi?

Z:Evet canım bitti.

D:Napıyorsun ?

Z:Her zamanki gibi GERGİN! Şu heyecan olayına biri bnm yerime çözüm bulsun artık.

Demet gülerek "Zamanla tecrübe edindikçe aşarsın." Dedi.

Z:İnşallh anne.

D:...

Z:...

D:Sana bir şey dicem canım.

Z:Tabiki söyle.

D:Bugün elvin teyzen aradı.

Z:Hangi elvin teyzem ya öyle biri mi varmış ?

D:Küçükken han oğluyla oynuyordun ya hani sarışın mavi gözlü kıvanç tatlıtuğ gibi bir çocuktu hani.

Z:Ha evet hatırladım.ee ne olmuş ona?

D:İşte onunla konuştuk bgn amerikadan geliyormuş eğmen.

Z:Hmm ne gzl.

D:Aynn.elvin teyzen de diyorki eğmenin burada pek ortamı yok zeyneple biraz vakit geçirse dyor.

Z:Anne kocaman adam kendi ortamını yapamıyormu ? Onca işin içinde birde bakıcılık oynayamam.

D:Zeeynep sana bakıcılık yap demiyorum.Bgn senn ofise gelecek çocuk.Hem eski günleri konuşur arkadaş olursunuz.

Z:Anne lütfen...Yapma bunu...

D:Ciddi anlamda evlen anlamında demiyorum Zeynep...Eğemen senn çocukluk arkadaşın 3 yaşından 15 yaşına kadar beraber büyüyüdünüz...Hakiki bir dost olursunuz kötü olmaz.Arkadaş olarak bahsediyorum ben..

Z:Çok yoğunum anne.

D:Eski bir dostun için bence vaktinden yiyebilirsin.Bu kadar gaddar olmamalısın.

Zeynep bu konuşmda annesinin galip geleceğini biliyordu ve bunun içinde laf dalaşına girmeye gerek duymadı.Derin bir sesi nesef alıp verdi ve deri koltuğa oturdu. "Pekala söyle bakalım sayın demet sultan.Tam olarak ne zaman gelecek bgn ?" dedi.

D:Saat 1 gibi gelir öğle yemeğine mi çıkarsınız naparsınız bilmem artık.

Z:Tamam anne tamam. –O SIRADA YAĞMUR TOPLANTI ODASINA GİRDİ VE ZEYNEBE GÜLÜMSEDİ-

Z:Anne bnm kapatmam gerek sonra grşrz.

D:Çocuğu tanıyorsun bak mız mızlanıp germe çocuğu.

Z:Tamam anne tamam.Hadi grşrz dyip telefonu kapattı.Yağmur zeynebin yanına geçip otururken "Ne diyor gene demet sultan " dedi gülerek.

Z:Eğmen geliyormuş.Ondan bahsetti.

Y:Şakamısın !!!

Z:Aynn.

Y:Çocukluk aşkın eğmenden bahsediyoruz demi sen itiraf ettiğin halde sana yanaşmayan kıvanç tatlıtuğ gibi olan seksi çocuktan !!

Z:Şittt ! Bağırmasana!

Y:Ne zaman geliyormuş ?

Z:Ya amerikadan dönüyormuş burada ortamı yok diyede elvin anneme demiş annemde tuturdu buluşun eskileri yad edersiniz diye.Bgnde 1 de buraya gelecekmiş.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin