Duyuru

2.2K 53 7
                                    


Uzun süredir gelemeyen bölümler için öncelikle özür dileyerek ve affınıza sığınarak cümlelerime başlamak istiyorum.

Dün sabah 11 den ikindin vakti 4'e kadar uzunca bir #TutkuluAşk yazdım.Tam yayımlayacakken worldden bütün emeğim silindi.

Tabi o anki sinirle tekrar yazmak istemesemde şimdi tekrar yazmaya başlayıp bir kısmını bitirdim.Büyük ihtimalle yarında kalan kısmı biter ve ikindi vakti Allah'tan bir engel gelmezse en geç 20.30 gibi bölüm gelir.

Güzel bir bölüm sizleri worldde bekliyor.Tutkulu Aşk hayranlarının okurken sevineceği ve sevinerek "Sonunda be , sonunda ZeyKer başlıyor !!" diyeceğinizi şimdiden duyuyor gibiyim.

Güzel bir 30.bölüm sizi bekliyor.

Bölüm Tagı'nı söyleyip sizi merak etirmek istiyorum bölüm tagı hakkında aklınıza gelen ilk şeyi yazın bakalım kim en çok yakın tahminde bulunacak :)

En yakın tahmin yapan kişiyi #TA da 2 bölüm isim olarak kullanacağım.

Belki keremin kuzeni , belki zeynebin yağmurdan sonra ki en yakın arkadaşı olur...

Bu kadar mı ? Tabi ki de HAYIR !

Yakın tahmini bulan kişiye gelecek olan diğer bölümün tüyolarını vereceğim !! :)

Bölüm Tagı "Beklenmedik Anlaşma"

HADİ BAKALIM #TA HAYRANLARI YORUMA GELİN :)

UNUTMAYIN CUMARTESİ TUTKULU AŞK İLE KARŞINIZDAYIM :)





TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin