14.BÖLÜM

4K 129 6
                                    

HATIRLATMA 13.BÖLÜMDE NE OLMUŞTU ??

ZEYNEBİN GENÇLİK DÖNEMLERİNDEKİ AŞKI EĞMEN TÜRKİYEYE DÖNMÜŞTÜ VE ZEYNEPTE ONA TEKRAR ARKADAŞLIK EDİP ONU ORTAMLARA SOKMASI İÇİN ANNESİ TARAFINDAN GÖREVLENDİRİLMİŞTİ.AMA BİR SORUN VARDI ANNESİ EĞMENİN ZEYNEBİN GENÇ KIZKEN HAYAL ETTİĞİ ERKEK VE İSTEDİĞİ ERKEK OLDUĞUNU BİLMİYORUDU.EĞMENİ TÜRKİYEDE YAPTIĞI 2.DEFİLESİNE DAVET EDEN ZEYNEP KEREM İLE ONLARI TANIŞTIRDIĞINA KEREM SİNİRDEN DELİRMİŞTİ..

ZEYNEP hızlıca köşeden etrafı gözetledi.Herkes gene etrafta duruyor geziyor ve içkilerini yudumluyordu.Gzöleri köşedeki kalablğa takıldı FENERBAHÇE camiası ve annesi filan oradaydı en çok kahkaha o taraftan geliyordu hızlıca gözleriyle keremi aradı ve işte!!! İŞTE ORADAYDI! GELMİŞTİ!Zeynepi bir anda bir heyecan aldı.Elinde beyaz şaabı ile kahkaha atıyor ve üstündeki mükemmel kıyafetiyle çok şıktı.Bu senenin erkek kreasyonlarından biriydi.Üsütne tam yapışan gömleğinin ilk iki düğmesi açıktı ve resmen bir görsel şölendi.Zeynep sonra Jane i gördü.Kasım kasım kasılıyordu Zeynep sinsice güldü.Önüneden geçen garsondan bir beyaz şarap alıp o tarafa doğru yürürken zeynebi görenler susuyor ve onun güzelliği ile büyüleniyordu.Tam onların yanına gidiyorduki girişte duran ve içeri giren eğmeni gördü ve bir anda olduğu yerde durdu.Onun derin gözleriyle kendi kahve gözleri bir birlerine kenetlenmişti.Eğmen yamuk gülüşüyle kafasını eğerek gülerekn zeynebe doğru geliyordu.Zeynep ona doğru ilerleyerek istikametini değiştirdi.Ve eğemenle karşı kaşıya dikelirekn eğmen zeynebi süzüyordu.

E:Bu kadar gzl olduğunu kuşlar bana söylesiydi bu kdr pasif giyinmezdim dedi ama aksine en az kerem kadar şıktı.

Z:Bence sen bu halinle her iddaasına varım buradaki bütün kızların dibini düşürebilirsin diyip güldü.Eğmen ise ona derin derin baktı.

E:Bazen sadece biriyle yetinmeyi bilmeli insan.Hele o kişi bu organizasyonun modacısıysa diyince zeynebin içinde fırtınalar koptu.Yankları kızarmaya başlıyordu gene.Eğemen sadece iltifat etmişti.Küçükkende yle değimliydi zaten ? zeynebi kendine öyle aşık etmemişmiydi ? Gene aynı eğmen diyip geçiştirdi Zeynep ve kibarca gülümseyip teşekkür etti.

Z:Hadi gel seni tanıştırmak istedğim dostlarım var dedi ve onu Fenerbahçe camiasının olduğu yere sürükledi.Kerem ise onları konuşmaları boyunca izlemiş ve sinirden elindeki bardağı kırabilirdi.Bu kimdi şimdi ? derken Zeynep çocuğun kolunda onlara doğru geldi.Zeynep önce gene o gruptan yüksek bir alkış alırken utancını saklamaya çalıştı.Annesiyle ve diğerleriyle tek teke öpüşüp hoş geldiniz der demez eğmene doğru tekrar gidip koluna girdi herkesle tanıştırırken keremin gözünün üstünde oldupunu hissediyordu.Sıra yavaş yavaş kerem geliyordu.Eğemene öyle bir bakıyordu ki Zeynep keremin ne düşündüğünü çok merak etmişti.Sonra keremin ve Jane'in önüne dikelid eğemen ve Zeynep.

Kereme bakıp eğmeni gösterdi "Kerem bu eğmen."Eğmene bakıp keremi gösterdi "Eğmen bu da takımımızın bu yıl yeni gelen oyuncusu kerem" dedi.Eğmen gülerek el uzatırken kerem eğmene bir süre bakıp sonra elini tuttu eğmenin.

K:Memnun oldum eğmen...

14.BÖLÜM

Kerem ve eğmen tanıştıktan sonra Zeynep eğmeni annesi ve babasıyla bırakıp masaları teker teker gezmeye başladı ve misafirleriyle sohbet etti.Herkes zeynebe güzelliğinden ve kreasyonu merak ettiğini söylerken zeynepte teşekkürler yağdırıyordu.Bir yandanda gözünün ucuyla ne zaman kereme baksa keremin bakışlarını yakalıyordu.O kadar kızgın bakıyordu ki Zeynep ne oluda bu hale geldi diye düşünmeden edemiyordu.Kasıklarındaki ağrı git gide sancılanıyor ve ağrı kesicilerin etkiside gidiyordu.Zeynep herkesle konuşurken yanına yardımcısı hale geldi ve zeynebe defileye başlamaları için saatin geldiğini ve defile öncesi içinde konuşma yapacağını hatırlattı Zeynep haleyi onaylayarak podyumun ucuna dikelen Zeyneple birlikte bem beyaz spot bir ışık sadece onun üzerinde gezinirken etrafdaki bütün ışıklar kapanmıştı.Kimseyi göremiyordu.Spot ışığı gözünü alırken Gazetecilerin flaşlarıda ayrı bir dertti kör olabilrdi !! İlk önce bir alkış koptu Zeynep gözleriyle eğmeni ararken gözüne takılan kerem oldu o parlak ışıkta kimseyi göremezken gözünü sadece kerem ilişmişti.Kerem ona bakıyor ve gözünü bile kırpmıyordu.Zeynep ellerini kasıklarına götürüp dikkatini topladı.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin