Bölüm 28 ♕ % 50 Şans

3.3K 109 25
                                    

zeykeraski32499

sukran9872

bursinhande

xxxkeremxxx

rabia5812

diamondzeyker

bursinbenimse

zeyker__sude

semranur123

ozlemtuzmen

feriha111

isikatytimberlake

zeykerworl02

kainattzeynepp

shdcan

NOVA_82

evreme31

BIRYENIKIZ

Gulsencavus

merveUan ' a ithafendir :)


Bölümler geç geldiği için özür dilerim ama üzgünüm mezun kalan bir öğrenci olduğum için gece gündüz ders çalıştığım için yazamıyorum anlayışlı olursanız sevinirim.

İYİ OKUMALAR :)

"Hani ben güzel ve iyi bir kızdım !" dedi gece yarısı eve doğru yürürken.Bir yandan ağlayıp bir yandan da ayaklarımı yere vururken yağmur üstünün pisliğini silkeliyordu.

"Ya ağlama kızım ! Zaten senin yüzünden nasıl kaçacağımızı şaşırdık.Biri bizi görse kara kollardan bizi kimse kurtaramazdı.Elimizde çocuğun tişörtüyle ajandası var hem de !"

"Bir de bu var." Dedim mahcupça tişörtün içine sardığım parfümünü göstererek.

"Kızım sen çıldırdın mı ? Ya çocuğun bütün eşyalarını taşımışsın resmen ! Bak eğer bizim olduğumuz ortaya bir çıksın babam beni kuzey kutbuna yollar.Ya eğmen eğer telefon gelip aniden gitmeseydi sabaha kadar orda kalacak geri çıkabilmek içinde akşamı beklemek zorunda kalacaktık ! Bizimkiler karakollara müge anlılara atarlardı kendilerini !"

"Uf ya gelme üstüme zaten moralim bozuk !" diyip iyice ağlamaya başladım.Yağmur ise derin bir of çekip Karşıma geçti.Omuzlarımdan tutup bana baktı."Kızım bak bu çocuk sana göre biri değil.Yani olmayacak işte odaya girdiklerinde yatağın altından bakmıştım ya hani.Kızın ayağındaki topukluları gördüm.Kızım sen o topukluyu otururken bile giyemezsin ki kalkıp yürüyesin ! Davul bile dengi dengine.Evet güzel kızsın tip olarak yakışıyorsunuz ama o çok farklı ortamların sen çok farklı ortamların insanlarısınız."

"Eski türk filmlerine bağlama !" deyip burnumu çektim.

"Kızım adam ne gün ne bok yiyeceğini hangi gün saat kaçta bara gideceğini not tutmuş ! Biz eylül ayındayız ama adam önümüzdeki yeni yılın nisan ayına kadar programlarını yazmış ! Sen evden dışarı anca okula okul gezilerine gidiyorsun.Sen bir mekanda oturup waffle yerken adam akşamları bar bar geziyor.Gündüzleri sahilden çıkmıyor."

"Ama ben çok seviyorum yağmur !" dedim ona sarılıp ağlarken.

"Ah be zeynom nerden gittin buldun bu çocuğu ! Hayır yani o kadar adım atıyorsun ama bir sonuca varamıyoruz. Adam sana gündüz başka şeyler akşamda kızlara başka şeyler diyor.Boş vermeyi denemelisin beklide. "

"Hayır olmaz!" dedim geri çekilerek.

"İyi o zaman salak saksı kafalı Zeynep ! Git her gün sağda solda zırlamaya devam et !"

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin