BÖLÜM TAGI #ZeyKerTanışması
İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.LÜTFEN YORUM YAPINNN :)
Kerem Haldun beyi cihan beyle sedyeye taşırken haldın bey alabildiği azıcık nefeside “ZEYNEP” adında bir ismi sayıklıyarak harcıyordu.Kimdi bu Zeynep ?Ölecek adamı bile sayıklatan Zeynep kimdi ?
Cihan:Bir anda kalbi sıkıştı ben yanında değildim ..Ke-kerem yanındaydı.
Haldun bey sedye ile acil müdahale odasına götürülürken doktor kereme döndü.
Doktor:Kerem bey sizmisiniz ?
K:E-Evet benim.
D:Dil altı hapını filan aldı mı ya da verdiniz mi ?
K: be-benn yani bir hap aldığını görmedim Bende vermedim yani hap alması gerektiğinide bilmiyordum.
SONRA bir anda bir acil müdahale odasından bir hemşire “Hatayı kaybediyoruz kalp ritimleri azaldı.” Diye doktara seslendi ve doktar hızla yanlarından uzaklaştı cihan ise bir anda “Baba ” diyerek yere düşecekken can ve kerem cihanı tutup torağa oturdular.Sonra koşarak demet yanlarına gelirken saçı başı dağınıktı.
D:cihan ? cihan iyi misin ?
Can:Ben bir hemşrre çağırayım belki bir sakinleştirici yaparlar.
Cihan yarı açık gözlerle karısına sarıldı.Demet ne olduğu hakkında hiçbir şey bilmiyordu sarılırken kerem baktı ve dudaklarıyla ses çıkarmadan kereme “Durumu nasıl ?” diye sordu.O sırada can hemşire ile geldi ve hep berbaer cihanı bir odaya taşıdılar.Hemşire cihana az dozda sakinleştirici yaptıktan sonra Fenerbahçe camiasındaki çaycıya kadar herkes hastaneye geldi.Demet kalabalığın içinde keremi kolundan tuttu.
D:Mrb kerem bu sabah tanışmıştık ben cihanın eşi Haldun beyinde geliniyim.
K:Evet biliyorum.
D:Durumu nasıl ? Cihan neden böyle bir anda kötü oldu.
K:Biz doktara durumu açıklarken hemşire bir anda doktor beyi çağırdı kalp atışlarının yavaşladığını ve durumunun kötüleştiğini söyledi.Sonra bir anda
Haldun beyi kalp grafilerine soktular.Ondn sonrada hiçbir bilgi alamadık…
PARİS DEFİLE BİTİŞİ.
ZEYNEP AĞLAMAMAK İÇİN KENDİNİ ZOR TUTUYORDU.Ayaklarının dermenı yoktu ama ayakta durmak zorundaydı.En son mankende podyumdan çıktıktan sonra defileyi düzenleyen modacı olarak mankenler arkada kendi önde defileye çıkma sırası ona gelmişti Zeynep kenarda bir boşluğa bakarken yağmur zeynebi buldu.
Y:Kızım hadisene millet seni bekliyor.
Z:…(SOL gözünden bir damla yaş düşer.)
Y:Zeynep ! Zeynep ne oldu ?
Z:Dedem…Dedemi hastaneye kaldırmışlar…
Y:İnanmıyorum.Şaka mı bu ?
Z:Şka yapıyor gibi mi görünüyor ordan ?
Y:O anlamda değil sadece hhiç inanılacak gibi değil.Bu …Bu nasıl desem.
Z:Bu çok ani oldu demi. Daha başımın etini yemesi gerekirken bu çok erken oldu.. (Gözlerini kırpmadığı halde gözyaşları kendi başına buyruk hareket edip yanklarını ıslatıyordu.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
ChickLitKuş kadardı onun kalbi , Ama gökyüzü kadar sevmişti keremi... Küçüklüğünden beri gerçek aşkının o olduğuna inanan ve hayatında bir tek ona yer açan Zeynep'in sahnesinde bir gün senaryoda olmayan ve bu aşk oyununda adı bile geçmeyen biri sa...