Uyarı! Bölüm fazlasıyla cinsellik içermektedir! 🚫 16+ üzeri için uygundur!
♧♧♧
Leydi Valeria ve Sör Albert’in içeriye beraber girmesiyle Josef öfkeyle odadan çıktı. Alt kata inerken merdivenlerden hızla ilerliyordu. O adamın leydi Valeria’ya nasıl baktığını fark etmişti. Hiç bir erkek bazı duyguları hissetmediği bir kadına öyle uzun uzun bakmazdı!Dişlerini sıktı hissettiği kıskançlık hissiyle.
Lanet kadın çevresindeki bütün erkekleri mıknatıs gibi çekme yeteneğine sahipti! Zaten o da böylelikle çekilmemiş miydi ona? Onun o gizemli yanını bilsin ya da bilmesin o kadında olan bir şey onu kendisine çekiyordu. Tıpkı ateşböceklerinin ateşin yaydığı o muhteşem ışığa çekilmesi gibi o kadının ateşine çekiliyordu.
“Lordum,” dedi birden birisi.
Josef kaşlarını çatarak Leydi Cassandra’ya baktı. Bu yapmacık leydiden hoşlanmıyordu. Fazla çocuksu yüz hatlara sahip ve fazla ışık saçıyordu. Sanırım Leydi Valeria’dan sonra dünyadaki bütün diğer kadınlarda bir kusur bulabilirdi.
“İyi günler Leydi Cassandra,” diye yanından çekip gitmek istedi ancak leydi ısrarla “Bir yere mi gidiyordunuz Lordum?” diye onu tekrar durdurmuştu. “Size eşlik edebilir miyim? Doğrusu yola çıkmamıza biraz zaman var. Canım çok sıkılıyor.”
Josef derin bir nefes aldı.
Kibar olmak zorundaydı!
Nazik olmak zorundaydı ama hayır (!) şu anda adamın biri sevdiği kadına göz koymuş, ona yanaşmaya kalkışırken onu durduran birisine tahammül edemezdi!
“Leydi Cassanda sizce ben soytarıya mı benziyorum?” diye sordu soğuk bir sesle.
“Ne münasebet Lordum! Ben öyle bir hitapta mı bulundum!” Cassandra şaşırmıştı. Adamın bakışlarıyla bedeninin üşümesine neden olmuştu adeta.
“Sizin sıkılan canınızı eğlendirecek soytarı olmadığıma göre başka birini bulabilirsiniz o zaman,” diye hızla çekip giden adamın ardından öfkeyle bakakalmıştı genç kadın.
Josef salona indiğinde Leydinin ve Sör Albert’in hala sohbet etmekte olduğunu fark etti. Hızla genç kadının yanına vararak “Sevgilim,” dedi birden. İkilinin ona şaşırarak bakmasına rağmen marki oyununa devam ettirdi: “Seni arıyordum bende. Bulamayınca endişelendim. Bir daha bana haber vermeden benden uzaklaşma hayatım.”
Dilara’nın gözleri yuvalarından çıkacakmış gibi bir hal almıştı. Yan gözle Albert’e baktı. Ancak adamın yüzünde küçümseyici bir tebessüm vardı. Josef’e baktığındaysa sanki gözleri ateş püskürüyordu.
Gene ne olmuştu?
“Lordum, siz iyi misiniz?” diye sordu temkinli sesiyle.
“İyiyim sevgilim, niye sordun ki?” Josef bir elini genç kadının beline koymuştu. Biraz ona doğru yaklaşarak saçlarını kokladı.
Dilara kızarmadan edemedi o sırada. Ne yapmaya çalışıyordu bu adam! Birden bire hormonları patlak mı vermişti?
“Sör Albert artık nişanlımı sizden alabilirim değil mi?” dedi birden Josef.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sayfalar +18
FantasyKulun Tanrıçasına aşık olduğu yaralı bir aşk hikayesi; Kadın; herkesin kaderini yazmıştı. Çünkü kaderin kalemi onun elindeydi. Adam; Tanrı'dan nefret etmişti. Çünkü kaderini yazan Tanrı'dan başkası değildi. - İçerik uyarısı! 🔊🚫 Hikaye tamamen 1...