______________________________________________
24.
"Aman Tanrım, Taehyung! Baban bana olanları anlattı, iyi misin?"
Tae'nin yanına bir kadın koşarak geldi. Çok güzel görünüyor ve muhtemelen 40'lı yaşlarındadır.
Tae'nin kalbi daha hızlı atıyordu. Bu duygu tanıdık geliyor, unutamayacağı kadar tanıdık.
"A-anne...?"
Kadın gülümsedi ve yanaklarını okşadı. "Aç mısın? Buraya gel, sana yemek pişireceğim."
Ama Tae onu takip etmedi. Bunun yerine, gözyaşları akarak donmuş halde duruyordu. "Anne." Diye mırıldandı.
Annesi, erkek kardeşini doğurduktan sonra öldü. Ve ondan sonra,artık hiç anne sevgisi yaşamamıştır.
Ve şimdi tam karşısında annesi vardı. Ona hayat veren ve onu koşulsuz seven kadın. Onu özlemişti. Annesini özlüyordu.
Yavaşça sandalye masasına oturdu ve annesine baktı. İnanamıyor.
Eğer bu bir rüyaysa uyanmamayı tercih eder. "Ne oldu oğlum?" Onun ağladığını fark etti ve Tae buna sadece güldü.
"Önemli bir şey değil anne, ben...sadece seni özledim." Annesi güldü. "Neden birdenbire garip davranmaya başladın?" dedi.
Yemek hazırdı ve sohbet etmeye başladılar.
biraz. "Anne, neden geleneksel bir hanbok giyiyorsun? Bugün herhangi bir tatil hatırlamıyorum." Dedi ve annesi kaşlarını çattı.
"Neden bahsediyorsun? Bunlar bizim kıyafetlerimiz. Peki sen ne giyiyorsun? Daha önce hiç böyle kıyafetler görmemiştim." Dedi ve yaptı
Tae'nin kafası fena halde karışmıştı. "Ne? Seni anlamıyorum anne." Sinirli bir şekilde kıkırdadı.
"Peki bu nedir?" Annesi cep telefonunu işaret etti. "Gerçekten anne mi? Bunu bilmiyor musun?" Annesi yavaşça başını salladı.
Tae içini çekti. "Buna cep telefonu denir. Onu iletişim kurmak için kullanırsın, ayrıca
eğlenceler ve randevuları kontrol etmek." diye açıkladı, kısa değildi ama onun anladığını biliyordu.
"Gerçekten mi? Bunu nereden buldun? Peki bana bugünün tarihini söyleyebilir misin?"
Tae telefonunu kontrol etti ve takvimlere gitti. Ama gördüklerini beklemiyordu.
______________________________________________
__________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.