62

16 2 0
                                    


Tae, bir yaygara onu çok meraklandırana kadar kahvaltı yapmayı yeni bitirdi.

Asker arkadaşları bir süredir bir şeyler konuşuyordu ve o da konuyu sormaktan kendini alamadı.

"Neler oluyor?" Takım arkadaşlarından birine sordu.

"Teğmen Lee gidiyor. Kamp kurallarına uymadığı için bu kamptan kovuldu."

Teğmen Lee bu kampın en uzun süreli kolaylaştırıcılarından biriydi, 17 yıldır burada hizmet ediyor, peki kurallara aykırı bir şey yaptığı için nasıl kovulabilir?

"Hangi kuralları ihlal etti?"

"Dün bizi dışarı çıkaran o değil mi? Sebebin bu olduğunu söylüyorlar."

Tae başını salladı ve hesaplamaya çalıştı. Teğmen Lee kendisinden daha üst seviyedeki birinin emri olmadan asla böyle şeyler yapmaz.-

Seokjin'in köşede oturup boşluğa baktığını gördü. Düşüncelerine o kadar dalmış görünüyordu ki Taehyung'un önünde durduğunu bile fark etmemişti.

"Hyung?" Tae, dikkatini çekmek için Seokjin'in önünde elini salladı. Yaşlı irkildi.

"Ah... merhaba Tae." Tae yanına otururken Jin selamladı. "Ne düşünüyorsun?"

Tae sordu ama Seokjin başka tarafa baktı. "Hiç bir şey." Sadece şunu söyledi. Ama tabii ki mezun bir avukat olarak Tae bunun hiçbir şey olmadığını biliyordu.

"Hiçbir şeymiş gibi görünmüyor."-

"Söyle bana, dinleyeceğim." Tae cesaretlendi, bunu Seokjin'e sorması gerektiğini hissetti.

Yaşlı adam iç geçirdi, "Duyduklarımı düşünüyordum..."

Tae'nin bu konu karşısında kulakları açıldı, bu tür gizemler onu delirtiyordu. "Ne var?"[ GEÇİŞ ]-

"Yüzbaşı Walker, beni mi arıyoruz?" Teğmen Lee, Hugo'nun ofisine girerken selam verdi.

Yeni Yüzbaşı ona teftiş eden bir bakış attı, sonra içini çekti. Sinirli görünüyordu.

"Sana dün stajyerleri neden serbest bıraktığını sormak istedim?"

Kollarını kavuşturmuş halde masasının arkasında duruyordu.

Öte yandan Lee bu soruya şaşırdı. "Affedersiniz efendim?" Duyduklarına inanmayarak sordu.

"Buradaki bir personel stajyerlerin burada olduğunu bildirdiğinde teftiş için diğer kamptaydım-

Henüz hafta sonu olmamasına rağmen dışarıda. Bunu açıklayabilir misin?"

Teğmen'in sözleri karşısında kafası o kadar karışmıştı ki ne söyleyeceğini bile işleyemedi.

"S-Efendim, stajyerlerin dinlenmesine izin vermemi isteyen sizdiniz." Hugo kaşını kaldırdı.

"Affedersin?".

Hugo, Teğmen'in söyledikleri karşısında kendisinin de kafasının karıştığını söyledi. "Senden bunu yapmanı hiç istemedim mi?"

"Ama efendim, dün bana bu konuyla ilgili bir mektup göndermiştiniz. Ben de bunu kampa duyurmak için hemen bir personel gönderdim."

Odaya sessizlik hakimdi ama hala kafa karışıklığı vardı.

Hugo sandalyeye oturup olayları zihninde işlemeye çalıştı. "Yani sana stajyerlerin dinlenmesine izin verilmesini emreden bir mektup gönderdiğimi mi söylüyorsun?"

"Evet efendim." Ve verdiği cevapla Hugo'nun kafası daha da karıştı.

"Ama sana hiç mektup göndermedim mi?"

Lee şaşırdı, hâlâ cebinde olduğundan bahsettiği mektubu çıkardı.

"Bu sizin el yazınız değil mi efendim?" Mektubu Hugo'ya verdi ve Kaptan onu inceledi.

"El yazısıma çok benziyor ama bunu hiç yazmadım mı?"

General Kim kapıyı çaldı ve odaya girdi. "Karıştığım için özür dilerim ama konuyu duydum"

Teğmen'e döndü, "Bu kadar uzun süredir burada olduğuna göre burada kuralların ne kadar katı olduğunu biliyorsun. Ama yine de bir kuralı ihlal ettin."

Hugo ayağa kalktı.

"General, onun hatalı olduğunu düşünmüyorum-"

"Ama yine de kuralları ihlal etti Kaptan. Ayrıca bunun ne kadar katı olduğunu da biliyorsunuz ve biri ona sahte bir mektup göndermiş olsa bile, bunun doğru olduğundan emin olmadığı için bu yine de onun hatası."

Hugo bunları duyar duymaz olduğu yerde donup kaldı.

Sustu ama düşünceleri şiddetleniyordu.

"Bunun bir sonucu olduğunu biliyorsun değil mi? Üzgünüm ama bu kampın kolaylaştırıcılarından biri olarak seni burayla ilgilenmekten kovuyorum."

Bu sözler karşısında Teğmen'in kalbi düştü, bu onun için gerçekten acı vericiydi.-
İşinize o kadar adanmış ve samimi olduğunuzu hayal edin ki, kendinizi sevdiğiniz kadar onu da sevmeye başladınız.

Ancak tek bir hatayla her şey tersine döner.

Belki artık gerçekten yaşlandığına göre birinin onun yerine geçmesinin zamanı gelmişti.

"General, neden onu kovuyorsunuz? Bir yanlış anlaşılmaydı. Belki de onu başka bir kampa yerleştirsek daha iyi olur."

Hugo önerdi ve şans eseri Jaewon da kabul etti. "Tamam o zaman, seni başka bir yere taşıyacağız. Eşyalarını toplamak için bugüne kadar vaktin var."

Dedi ve gitti.

"Kaptan...bunu yapmak zorunda değilsiniz. Cezayı kabul ediyorum..."

"Hayır, öyle söyleme. İşini ne kadar sevdiğini duydum ve bu tek bir yanlış anlaşılmanın işine olan sevgini sonlandırmasına izin vermeyeceğim."

Teğmen etkilendiğini hissetti ve şeytani bir gülümseme sergiledi. "Teşekkür ederim Kaptan."

[ FLASHBACK'İN SONU ]-

Jin ona duyduğu her şeyi anlattı. Ve Tae üzüntü ve acıma dışında hiçbir şey hissetmiyordu.

"Teğmen'i yıllardır tanıyorum, onun buradaki varlığını özleyeceğim." Jin mırıldandı ama Tae başka bir şeyin onu rahatsız ettiğini biliyordu.

"Babamdan şüpheleniyor musun?"

Jin ayaklarına baktı, Tae'nin babası olduğu için bu konu hakkında konuşmaktan rahatsız oldu.

"Merak etme, ben de ondan nefret ediyorum." Jin onun sözlerine şaşırdı ve kıkırdadı. "Bu ne içindi?" O sordu.

"Hiçbir şey, sadece seni rahatlatmak için. Ama ciddiyim."

"Peki, baban hakkında biraz şüpheleniyorum..." diye başladı Jin.

"Çünkü birisinin Teğmen'e sahte bir mektup verdiğini söyledi ama kimse bundan bahsetmedi mi? Peki nereden biliyordu?"

Tae gülümsedi, o da aynı şeyi düşünüyordu. Ama şaşırmadı.

Çünkü artık babasının ne kadar pislik biri olduğunu biliyordu.

Öğleden sonra eğitimlerinin ardından duyuru için sahaya çağrıldılar.

Teğmen'in ayrılma zamanı geldi.

Konuşmasını yaptı ve ayrılmadan önce son kez mekâna baktı.

Her şey kalpte ağırlaştı. Stajyerler Teğmen'in ayrılışından dolayı üzüldüler çünkü onun varlığı sonsuza kadar özlenecekti.


   ___________

Devam edicek✅


Captain Jeon  "since 1894 "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin