Bir dakika sonra nihayet uçurumun kenarına vardılar; burada birisinin kenarında oturuyordu.
Burası Taehyung'a çok tanıdık geliyordu çünkü burası Jungkook'un ona itiraf ettiği yerdi.
"Kaptan benden sizi buraya getirmemi istedi. İkinizin konuşması gerekiyor."
Taehyung attan aşağı atladı. Bogum, Tae'nin biraz tereddütlü olduğunu gördü, bu yüzden hiçbir şey olmayacağına dair güvence vermek için elini tuttu ve okşadı.
"Sorun değil. Sana zarar veremez ve vereceğini de sanmıyorum. Ama eğer yaparsa, seni kurtarmak için ağaçların arkasında olacağım."
Tae ona şeytani bir gülümsemeyle karşılık verdi. Bogum atı geri çevirdi ve sonra sola döndü.
Tae, şu anda sırtı ona dönük olan Jungkook'a baktı. Muhtemelen Tae'nin geldiğinden haberi yoktu.
Tae o kadar endişeli hissediyordu ki yine fazla düşünüyordu. Ama belki de sadece konuşmaya ihtiyaçları vardır.
Yavaşça ona doğru yürüdü, neredeyse hiç ses çıkarmadı.
Yanına uçurumun kenarına oturdu. Tae ona bakmadı çünkü eğer Jungkook'u görürse ağlayabileceğinden çok korkuyordu.
Jungkook onu yan perspektifinden gördü.
"Ay yalnız görünüyor..." Jungkook gökyüzüne bakarak konuştu.
Tae başını kaldırdı, Jungkook'un sesindeki hüznü hissedebiliyordu. "B-öyle değil. Ayın çevresinde yıldızlar vardı." Tae'de yorum yaptı.
Jungkook hüzünlü bir gülümseme sundu: "Yıldızların daha az yalnız hissettireceğini mi düşünüyorsun?"
Tae bir süre düşündü, "Evet. Yanında kimsenin olmamasından daha iyi."
Jungkook sessizce gökyüzüne bakıyordu. Tae ona bakacak cesareti buldu ve Jungkook'un gözlerinin parladığını görünce daha da üzüldü.
Gözyaşı mı döküyor? "Haklısın. Hiç yoktan iyidir."
"Ama yıldızların aya zarar vereceğini düşünmüyor musun?" Jungkook okunamayan bakışlarla Taehyung'a bakarak sordu.
Taehyung onun ne dediğini anlayamıyordu.
"Yıldızlar neden aya zarar versin ki? Onlar ayın karanlık geceyi kurtarmasına yardım etsin."-
Jungkook tekrar gökyüzüne baktı.
"Önce ay doğar, geceyi aydınlatır. Sonra sonunda yıldızlar ortaya çıkar ve parıltısıyla geceyi daha da aydınlatır.
Ancak saatler sonra güneş doğarken yıldızlar kaybolacak. Ve ay yine yalnız kalacak."-
"O zaman ay kendi kendine kaybolacak. Ne kadar üzücü değil mi? Yıldızların her şeyin ortasında aniden ortaya çıkıp, işler düzeldiğinde ortadan kaybolması?"
Tae'nin söyleyecek sözü kalmadı, neyden bahsettiğini bildiğini sanıyor.-
Jungkook ona baktı ve konuşurken gözünden bir damla yaş aktı. "Yıldız mısın hyung?"
diye sordu, sesi acıyla titriyordu. "Yıldızların aya yaptığı gibi beni de bırakır mısın?"
Tae kalbinde bir acı hissetti. Ve hıçkırıklardan başka bir şey söylemeden gözyaşlarına boğuldu.
"Çünkü kitaplarda buna benzer şeyler okumuştum. Başka bir dünyadan gelen, sonra gittiği dünyadan birine aşık olan. Sonra o kişi gitmek zorunda kalır ve her şey bozulur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.