[ ZAMAN ATLAMA. HEYECANLIYIM ]—Kampa geri döndüklerinde Tae, Jungkook'un yakında olduğunu bilerek tek bir yerde duramadı.
Kalbi küt küt atıyordu, gerçekten çok mutluydu ve sadece bu seferlik sorun olmadığını düşündü.
Koridorun dışındaydı, geriye doğru yürüyordu ve dördüncü oldu.
Parmaklarını ısırırken mutlu olmasının yanı sıra gerçekten kaygılı hissediyordu.
"Gitmeli miyim, gitmemeli miyim?" Kendi kendine sordu. Jungkook'un ofisine mi gitmesi gerektiğini yoksa daha fazla zamana sahip olabilmek için günün bitmesini mi beklemesi gerektiğini düşünüyordu.
Tae, Jungkook'u ofiste görmeyi düşündü ve birdenbire kendi kendine gülümsedi.
Sonra tuhaf göründüğünü bilerek güldü. Ah kahretsin, aşk ona çok sert vurdu, değil mi?
Gözlerinin önünde, çok uzaktan tanıdık bir figür görüldü.
Kişi hareketsiz duruyordu, yönüne göre hizalanmıştı.
Tae, midesinde kelebeklerin uçuştuğunu hissedebildiği için zıplamak istedi.
"O orada, orada duruyor, kahretsin, sanırım işeyeceğim." Gergin hissettiği için ağladı.Ama siktir et dedi.
O yöne doğru koştu, artık utanma zamanı değil, geçen haftadan beri bunu bekliyordu.
Ve bu sefer boşa gitmeyecek.
Ona yaklaştığında, Jungkook'u sıkı bir kucaklamanın içine çekti.
Nihayet bu seferlik nihayet dokunabildi
o. "B-ben seni özledim." Tae ağlayacakmış gibi hissettiğinde konuştu.
Sesi çatladı ama bugün ağlamak istemedi. Daha sonraya ayıracak.
Jungkook'un yüzünü avuçladı ve bir öpücük için onu çekti - özlediği bir öpücük.-
Kelebekler midesini doldurmaya başladı, dudakları buluştuğu anda uçacakmış gibi hissetti.
Ah, bu hissi ne kadar da özlemişti.
Ama Jungkook'un karşılık vermediğini anlayınca durdu. Kalbi kırıldı ama belki de Jungkook sadece yorgundu.-
Garip bir şekilde geri çekildi, çok utanmıştı ve bu duygudan nefret ediyordu. Ama yine de yüzünde bir gülümseme vardı.
Parmaklarıyla kıpırdadı, "Ben-ben özür dilerim, muhtemelen hâlâ yorgunsun." Tae küçük bir kahkaha attı.
Jungkook sadece bakarken bile gergin hissediyordu.-
Tae yutkundu, eskiden yanında bu kadar rahat olduğu kişiden neden korktuğunu bilmiyordu.
"Sonunda döndüğüne sevindim. Seni bekliyordum, limanda bekledim! Hehe, nasıl oldu da seni orada görmedim?"
Ortamı abartmaya çalıştı.
Ama yine de cevap yok.
"Bana verdiğin kolyeyi hâlâ takıyorum... ve ah! Dur, senin için bir şey yaptım!" O ağladı.
Kendisi için diktiği mendili cebinden çıkardı. Güzelce katlanmıştı ve Tae sanki bir hazineymiş gibi ona gerçekten dikkat ediyordu.
Mendili kendisine takdim etti. "Jajaaan! Senin için bir mendil yaptım. En iyisi olmayabilir ama bunu kendi başıma yaptım! Bak! İsminin baş harfini buraya diktim!" Kumaşın köşesini işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfiction"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.