[ ZAMAN ATLAMA: O ÖĞLEDEN SONRA]______________________________________________
Tae cv.
~> Dikiş dikmenin eğlenceli olduğunu bilmiyordum???
~> Jungkook için başka bir tasarım deneyeceğim hehehehehehehhe
______________________________________________
🌳
----
"Anne lütfen? Başka bir tasarım yapmak istiyorum lütfen?"
Annesini, Kaptan'a hediyesi için başka bir tasarım denemek üzere başka bir renk iplik ve kumaş satın almak üzere pazarda kendisine eşlik etmeye ikna etmek bir dakika sürdü.
"Tae, ellerin ağrıyor! Dinlen."
"Hayır, tamamen iyiyim! Daha dikkatli olacağım, yemin ederim!" Bütün kalbiyle yalvardı.
Eli artık daha fazla kanamasını önlemek ve iyileştirmek için bir beze sarılıydı.
Birkaç dakika onu ikna ettikten sonra, "Tamam! Ama bir şartla" dedi.-
Tae bu durumdan korkmuştu ama şu anda onun söylediği her şeyi yapacaktı. "Bana kendinden ve Jungkook'tan bahsedeceksin. Anlaştık mı?"
Tae onun durumuna kızardı ve gülümsemeden edemedi. "Tamam iyi!"
Hemen pazara koştular.
İnsan deniziyle birlikte geniş alanın köşelerini aradılar.
Zaten birkaç tane aldılar ama Tae gerçekten en güzel rengi almak için sabırsızlanıyordu.
"Anne, buna ne dersin?" Ona kızıl dokunuşlu güzel bir iplik gösterdi.
---
UYARI!!
kandan bahsetmek
ölüm
ateşli silahBu konularda hassassanız lütfen sonraki birkaç konuyu atlayın !!
---
Annesi başını salladı, "Tamam, önce birkaç rengi seçmene izin vereceğim." dedi, toplamaya yer açmak için arkasına çekilirken.
Ancak görüşü, siyah giysilere bürünmüş adamın kayıp gitmesine izin vermeyecek kadar netti.
Taehyung'a uzaktan lanet bir silah doğrultuyordu.
Adamın tetiği çektiğini gördüğü anda her şey ağır çekimde ilerledi.
Bir anda yüksek sesli bir silah sesi insanların paniğe kapılmasına neden oldu. Tae de şaşırmıştı, irkildi.
Ancak annesinin kanlar içinde yere düştüğünü görünce kalbinin sıkıştığını hissetti.
Tae konuşamıyordu, o kadar şoktaydı ki. Annesini yere düşmekten yakaladığında o kadar titriyordu ki.
Tam kalbinden vuruldu.
İnsanlar yardım için polisi ya da doktorları çağırmak için bağırıyor ve çığlık atıyorlardı.
"E-anne..." Dizleri yere düşerken Tae'nin sesi çatladı. Valerie'nin başı Tae'nin kucağına düşmüştü ve gözyaşları akıyordu.
"DOKTORLAR LÜTFEN!" Vuruştan kan gelmeye devam etti. Tae'nin gözleri yaşlardan dolayı bulanıktı.
Ama yine de annesinin kumaşının dirseğinden bir parça koparmayı başardı.
Kanın akmasını durdurmaya yardımcı olabileceğini düşünerek atışı kapatırdı.
"Anne doktorlar geliyor tamam mı? Merak etme, iyi olacaksın."
Gözlerinden durmadan yaşlar akıyordu.
"DOKTOR NEREDE?!" Tae umutsuzca çığlık attı. Kimse gelmiyordu ve bundan nefret ediyordu.
Hastaneye gitmek için annesini kucağında taşıdı.
"S-Oğlum...b-beni yere bırak..."-
Ama dinlemedi, sadece yürümeye devam etti ve insanların onlara bakmasını umursamadı.
"Tatlım...b-beni yere bırak l-lütfen..."
Kendini çok zayıf hissediyor ama olup bitenler yüzünden çok kızgın.
"Hayır anne, iyileşmen için seni hastaneye götüreceğiz-"
"B-başaramayacağım...b-bunu şimdiden hissedebiliyorum..."
Ağlaması daha da şiddetlendi ve sonunda yere çömelerek annesinin kafasını kucağına koydu.
"Bunu öylece söyleyemezsin!"
"Şşşt...ağlamayı bırak...bu daha çok acıtır..."-
Ama ağlamayı bırakmak yerine daha çok ağladı. Düşünceleri o kadar karışıktı ki, düzgün düşünemiyordu bile.
Annesi kollarını uzatıp Tae'nin yüzünü avuçladı.
"B-ben....benim oğlum olmadığını biliyorum...b-gelecekten geliyorsun..."-
Tae şaşırmıştı ama çığlıkları giderek arttığı için tek kelime edemiyordu. Kalbi konuşamayacak kadar ağırlaşmıştı.
"Ve biliyorum ki ülkemiz için özel bir göreviniz var..." nefesleri daralıyor.
"Tanrılara seninle ilgilenmelerini söyleyeceğim..."
"Ve sen benim oğlum olmasan bile...Seninle geçirecek zamanım olduğu için yine de mutluyum.."
Tae onun ellerini tuttu ve sıcaklığını hissetti, artık onu asla hissetmeyeceğini bildiği için bundan o kadar nefret ediyordu ki.-
"Lütfen kardeşlerine iyi bak, özellikle de Jennie... e-derslerini tamamladığından emin ol tamam mı? Onlara onları sevdiğimi söyle b-her ikisini de..."
Tae artık onun sözlerini net bir şekilde duyamıyordu çünkü çok hıçkırıyordu.
"Oğlum... eğer onunla tanışırsan... ona benim de onu sevdiğimi söyle."
"Anne konuşmayı bırak, enerjini kendine sakla, henüz ölmeyeceksin!" Tae ağladı ve uzaktan onlara doğru koşan bir doktor görünce umut duydu.
Annesi şeytani gülümsemesini gösterdi: "Seni seviyorum..."
Tae başını salladı ve ellerinin üzerine ağladı.
"Ben de seni seviyorum anne...lütfen beni bir daha bırakma..."
Tae gelecekte annesinin doğum yaparken nasıl öldüğüne tanık oldu ve şimdi buna bir kez daha tanık oldu ama bu sefer onun yüzündendi.
Bunun için kendinden nefret ediyordu... öyle çok ki.-
Bunun olacağını bilseydi, ondan dışarı çıkmasını istememeliydi, sadece evde onunla birlikte kalabilirdi.
Bu onun hatasıydı.
Kendi annesini nasıl korumaz?
Ve şimdi en çok sevdiği kadın onun önünde öldü.
______________________________________________
Tae cv.
~> bunların hepsi benim hatam
~> Çok sevindim, kötü bir şey olacağını biliyordum ama bunu beklemiyordum
~> İkinci kez... Bir anneyi kaybetmeyi yaşadım
~> bunu hak etmek için ne yaptım?
______________________________________________
🌳
Devamm✅🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Jeon "since 1894 "
Fanfic"Savaş bittiğinde evleneceğiz ve ben de senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak." ölü bir askerin cebinde bulunan bir mektup; Kaptan Jungkook Jeon, 1895.